Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Één van de anesthisten gaat de Hurtigruten doen over twee weken en dan ziet hij het noorderlicht. Geen idee of dat op bestelling werkt, ik hoop het van harte voor hem. Hoe dan ook, ik heb foto's voor hem opgezocht en omdat het zo mooi is deel ik ze ook met jullie.
Prachtig. Een kennis van ons heeft zo’n reis vorig jaar gemaakt. Het gaat niet op bestelling maar de gidsen kunnen wel een soort van voorspellen of het gaat gebeuren heb ik begrepen. En voor haar is het dus gelukt. Ze had ook prachtige foto’s gemaakt. Het is echt heel bijzonder.
Dit is in september, de Finnen zelf waren ook onder de indruk want het was blijkbaar uitzonderlijk sterk. We hebben 63 foto's van begin, volle kracht naar wegsterven maar die zal ik jullie besparen
bram en thijs schreef:Dit is in september, de Finnen zelf waren ook onder de indruk want het was blijkbaar uitzonderlijk sterk. We hebben 63 foto's van begin, volle kracht naar wegsterven maar die zal ik jullie besparen
Ooh het zijn je eigen foto’s. Zo had ik het woord opgezocht niet begrepen. Sorry voor mijn wijsneuzerige antwoord, je weet het dan zelf veel beter natuurlijk.
Tamara81 schreef:Fantastisch. Die mooie kleur groen is ook prachtig zo aan de donkere hemel
In Storuman heb ik het gezien terwijl het langs de hemel fliste, ik liep niets vermoedend met een wasmand en schrok me in eerste instantie wild
Waarom loop jij met een wasmand buiten in Finland? Vakantie....!
Storuman is Zweeds Lapland en daar kwam ik tijdens vakanties, op enig moment moet er dan een keer gewassen worden. Je kunt je onderbroek maar één keer keren
Tamara81 schreef:Fantastisch. Die mooie kleur groen is ook prachtig zo aan de donkere hemel
In Storuman heb ik het gezien terwijl het langs de hemel fliste, ik liep niets vermoedend met een wasmand en schrok me in eerste instantie wild
Waarom loop jij met een wasmand buiten in Finland? Vakantie....!
Storuman is Zweeds Lapland en daar kwam ik tijdens vakanties, op enig moment moet er dan een keer gewassen worden. Je kunt je onderbroek maar één keer keren
Zo mooi
Wij gaan in september dit jaar richting de noordkaap.
Ik hoop ook het noorderlicht te zien.. maar wat je zegt, het is niet op bestelling helaas.
Cendy schreef:Zo mooi
Ik hoop ook het noorderlicht te zien.. maar wat je zegt, het is niet op bestelling helaas.
Toos mee?
Yep!
Heerlijk met de camper op stap.
Toos vondt het geweldig vorig jaar in Noorwegen.
Toos mee?
Yep!
Jongens ook, misschien kan ze nog voetstappen van hen vinden op de Noordkaap, ze zijn daar vaak geweest
Toos mee?
Yep!
Jongens ook, misschien kan ze nog voetstappen van hen vinden op de Noordkaap, ze zijn daar vaak geweest
mosquito1980 schreef:Mooi dat Noorderlicht, ik wacht tot het hier komt
Heel soms is het hier te zien.
Man Peter vertelde mij een tijd terug het gezien te hebben toen hij 's nacht thuis kwam van zijn werk.
Had hij mij wel wakker mogen maken.....de sukkel
Man Peter vertelde mij een tijd terug het gezien te hebben toen hij 's nacht thuis kwam van zijn werk.
Een vriend van me heeft het jaren geleden gezien, heel fel ook, gewoon in NL.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
Een vriend van me heeft het jaren geleden gezien, heel fel ook, gewoon in NL.
Haar hier is niet ons hier. Ik heb het hier ook wel eens gezien maar het is zeldzaam
Wij zijn vorig jaar in Zweeds Lapland geweest en het was een bijzondere vakantie om nooit te vergeten!
Husky’s, ijsvissen en snowscooter tocht. Sneeuw wandeling met een gids, rendier boerderij.
En als bijzonder extra hebben we 2 keer het Noorlicht mogen aanschouwen, werkelijk bijzonder en prachtig!! En dat allemaal met een graadje of - 30.
mim schreef:Wij zijn vorig jaar in Zweeds Lapland geweest en het was een bijzondere vakantie om nooit te vergeten!
Husky’s, ijsvissen en snowscooter tocht. Sneeuw wandeling met een gids, rendier boerderij.
En als bijzonder extra hebben we 2 keer het Noorlicht mogen aanschouwen, werkelijk bijzonder en prachtig!! En dat allemaal met een graadje of - 30.
mim schreef:Wij zijn vorig jaar in Zweeds Lapland geweest en het was een bijzondere vakantie om nooit te vergeten!
Bij Jokkmokk?
Nee, wij zaten 8km van Pello.
Kun je zo de rivier en grens over naar Finland. Finse vlaggen aan de ene, Zweedse vlaggen aan de andere kant. Leuk gezicht. Ze zaten toen op de rivier te ijsvissen