Ja dat vond ik ook al inderdaadCélie schreef:Wat een raar verhaal, de chocomousse vertellen ze meer over dan over de hond.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stille liefdes
Moderator: moderatorteam
- naomi12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bobtail
Spaanse galgo kruising
Spaanse border collie kruising - Aantal honden: 3
Re: Stille liefdes
-
Sandra&co
Nou. Wat een haat in die advertentie. Het mag best een beetje objectief en professioneel blijven allemaal hoor.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
En als het even kan dan ook nog iets over de honden zelf vertellen want het lijkt me dat het daarom zou moeten draaienSandra&co schreef:Nou. Wat een haat in die advertentie. Het mag best een beetje objectief en professioneel blijven allemaal hoor.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Het opvangertje wat ik over twee weken mag verwelkomen. Ik vind het een plaatje! En dan heeft ze ook nog dezelfde naam als mijn dochter.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Het opvangertje wat ik over twee weken mag verwelkomen. Ik vind het een plaatje! En dan heeft ze ook nog dezelfde naam als mijn dochter.
50816709_2566662746684178_6303331039112593408_o
50816709_2566662746684178_6303331039112593408_o- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Hahaha... Mr. Jones is mijn pony. De opvanger / dochter heet Sara!
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
S@ndr@
- Zeer actief
die ie leuk zeg, snel goedefoto`s maken, dan heeft die zo een eigen mand en personeel
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Mooi meisje he? Net een klein beertje. Ze is wel 'verlegen', maar wat ik op de filmpjes zie is niet onoverkomelijk.
- Patricia.
- moderator
- Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren - Aantal honden: 4
Lucky een 2 jarige galgo.
Hij is zo leuk..
Zucht ,...hoop dat hij snel een liefdevol huisje heeft.

Hij is zo leuk..
Zucht ,...hoop dat hij snel een liefdevol huisje heeft.

-
Sandra&co
- Zamunda
- Zeer actief
WTF, ze hebben haar rechter voorpoot gewoon echt ingekort
. [Edit: foutje, was een kort nachtje
, voorpoot blijkt dubbel te liggen
]
]
Ik snap echt niks van deze logica. Je haalt een stuk van/tussen de poot weg en denkt dan dat ze op die ingekorte poot gaat lopen?! Als ze dat doet dan loopt ze toch gigantisch mank? Ik snap wel dat ze gewoon op drie poten loopt, dat is toch een veel fijnere beweging in het lijf. Maar ontzettend zonde om bij zo'n jonge hond niet de breuk te zetten. [Nogmaals edit: foutje, was een kort nachtjeEen tijdje terug in de opvang gekomen. Helaas brak ze al op de 1e opvangdag haar poot.
Omdat ze nog in de groei was, was het zetten van pennen te risicovol en werd besloten een stukje van het bot te halen. Omdat ze een galga is zouden de spieren de functie kunnen overnemen. Helaas wil Ena haar poot niet gaan gebruiken. Ze krijgt nu hydrotherapie, maar ze doet er alles aan om maar niet op die poot te hoeven staan. Ze heeft geen pijn en functioneert verder prima. We blijven nog wel de hydrotherapie proberen in de hoop dat het kwartje toch gaat vallen.
Laatst gewijzigd door Zamunda op 07 feb 2019 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Als je op de link klikt zie je verderop ook een filmpje. Ze mankt met d'r achterpoot. Die voorpoot is niets afgehaald, die ligt gewoon dubbel op de foto.Zinodo schreef:Ohh je denkt dat ze het echt hadden ingekort? Ik las het meer als dat ze een losse afgebroken klein stukje weg hebben gehaald. Of zoZamunda schreef:WTF, ze hebben haar rechter voorpoot gewoon echt ingekort![]()
.
Ik snap echt niks van deze logica. Je haalt een stuk van/tussen de poot weg en denkt dan dat ze op die ingekorte poot gaat lopen?! Als ze dat doet dan loopt ze toch gigantisch mank? Ik snap wel dat ze gewoon op drie poten loopt, dat is toch een veel fijnere beweging in het lijf. Maar ontzettend zonde om bij zo'n jonge hond niet de breuk te zetten.Een tijdje terug in de opvang gekomen. Helaas brak ze al op de 1e opvangdag haar poot.
Omdat ze nog in de groei was, was het zetten van pennen te risicovol en werd besloten een stukje van het bot te halen. Omdat ze een galga is zouden de spieren de functie kunnen overnemen. Helaas wil Ena haar poot niet gaan gebruiken. Ze krijgt nu hydrotherapie, maar ze doet er alles aan om maar niet op die poot te hoeven staan. Ze heeft geen pijn en functioneert verder prima. We blijven nog wel de hydrotherapie proberen in de hoop dat het kwartje toch gaat vallen.ik heb geen idee, maar het is wel vreemd dat ze geen pijn heeft maar toch de poot niet wil gebruiken. Voor de rest lijkt het me een enig hondje, dat wel

-
sjm
- Zeer actief
Prachtig diertje 
Ziet er bijzonder uit. Een windhond heeft juist de mooiste gang van alle honden
Die lopen zó mooi. En dan loopt ze mank.. Dat klopt niet voor mijn beeld
Maar prachtig hondje. Ik zeg adopteren!
Ziet er bijzonder uit. Een windhond heeft juist de mooiste gang van alle honden
Maar prachtig hondje. Ik zeg adopteren!
- Zamunda
- Zeer actief
Whahaha, lekker ei ben ikHillieS schreef:Als je op de link klikt zie je verderop ook een filmpje. Ze mankt met d'r achterpoot. Die voorpoot is niets afgehaald, die ligt gewoon dubbel op de foto.Zinodo schreef:Ohh je denkt dat ze het echt hadden ingekort? Ik las het meer als dat ze een losse afgebroken klein stukje weg hebben gehaald. Of zoZamunda schreef:WTF, ze hebben haar rechter voorpoot gewoon echt ingekort![]()
.
Ik snap echt niks van deze logica. Je haalt een stuk van/tussen de poot weg en denkt dan dat ze op die ingekorte poot gaat lopen?! Als ze dat doet dan loopt ze toch gigantisch mank? Ik snap wel dat ze gewoon op drie poten loopt, dat is toch een veel fijnere beweging in het lijf. Maar ontzettend zonde om bij zo'n jonge hond niet de breuk te zetten.Een tijdje terug in de opvang gekomen. Helaas brak ze al op de 1e opvangdag haar poot.
Omdat ze nog in de groei was, was het zetten van pennen te risicovol en werd besloten een stukje van het bot te halen. Omdat ze een galga is zouden de spieren de functie kunnen overnemen. Helaas wil Ena haar poot niet gaan gebruiken. Ze krijgt nu hydrotherapie, maar ze doet er alles aan om maar niet op die poot te hoeven staan. Ze heeft geen pijn en functioneert verder prima. We blijven nog wel de hydrotherapie proberen in de hoop dat het kwartje toch gaat vallen.ik heb geen idee, maar het is wel vreemd dat ze geen pijn heeft maar toch de poot niet wil gebruiken. Voor de rest lijkt het me een enig hondje, dat wel
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Zamunda schreef:Whahaha, lekker ei ben ikHillieS schreef: Als je op de link klikt zie je verderop ook een filmpje. Ze mankt met d'r achterpoot. Die voorpoot is niets afgehaald, die ligt gewoon dubbel op de foto.. Ik snapte er al niks van! Ik kon de verdere foto's en het filmpje niet zien dus zag alleen de foto die hier staat en het verhaal. Ik vond het al zo'n rare dikke stomp
. Goed. Het was een kort nachtje zullen we maar zeggen
.

-
blondie
- Zeer actief
8 maanden, zo jammer dat ze dan al in een asiel zit.
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
En ze zit er al een paar maandjes, als ik het goed heb zit ze overigens in de pleeg.blondie schreef:
-
blondie
- Zeer actief
Ik weet het, ze viel me al eerder op. Maar geen combi met Jol, en allebei werken is ook niet goed voor deze hond. Maar ik vind het zo sneu, ze lijkt me een fijne hond als ze wat vertrouwen krijgt.Ramiek schreef:En ze zit er al een paar maandjes, als ik het goed heb zit ze overigens in de pleeg.blondie schreef:
Heeft die podenco met zijn lachende bek trouwens eindelijk een huisje gevonden? Lais heette hij volgens mij?
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Duma bedoel je? Ja die heeft een baas gevonden.blondie schreef:Ik weet het, ze viel me al eerder op. Maar geen combi met Jol, en allebei werken is ook niet goed voor deze hond. Maar ik vind het zo sneu, ze lijkt me een fijne hond als ze wat vertrouwen krijgt.Ramiek schreef:En ze zit er al een paar maandjes, als ik het goed heb zit ze overigens in de pleeg.blondie schreef:
Heeft die podenco met zijn lachende bek trouwens eindelijk een huisje gevonden? Lais heette hij volgens mij?
-
blondie
- Zeer actief
Ja Dumas, die blonde hond, met een ontzettende lieve leuke uitstraling 
- dagmar88
- Zeer actief
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
https://prozus.org/?p=651Zinodo schreef:dagmar88 schreef:Zinodo schreef:Ooooh![]()
![]()
Haal deze nou maar op.
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... usPage=VIPnou nou jij weet ze wel te vinden
hij heeft zelfs een krulstaart!
![]()
Maar wat een magere omschrijvingen wat een ongelovelijk lelijke halsband wtf
- dagmar88
- Zeer actief
Nee joh. Hij ligt gewoon op de bank als Jeff thuiskomt.Zinodo schreef:Ooooh wauw wat een droomhond!DeDiana schreef: https://prozus.org/?p=651![]()
die zou ik wel echt zo willen hebben! Een mannelijke Nomi
wauw!
Wie gaat Jeff overtuigen? Mij lukt het niet
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Hij lijkt mij een perfect cadeau voor NomiZinodo schreef:Ooooh wauw wat een droomhond!DeDiana schreef: https://prozus.org/?p=651![]()
die zou ik wel echt zo willen hebben! Een mannelijke Nomi
wauw!
Wie gaat Jeff overtuigen? Mij lukt het niet
-
Persistence
- Zeer actief
Wow Sirkin heeft echt de looks!
En als ik de beschrijving mag lezen, ook een leuk karakter!
Nu alleen even die circushalsband af.
Nu alleen even die circushalsband af.
- Galga's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Galgo espanol, Silken windhound en Afghaanse windhond
- Aantal honden: 6
Die halsband had Sirkin alleen om voor de foto. Dat is niet zijn normale halsband. Sommige mensen vinden dat mooi...
Als jullie meer info over hem willen hebben, hij zit bij een vriendin van mij. Droomhond schijnt hij te zijn. Hij zit nu bij grote en kleine honden, reuen en teven, in het gastgezin en ook met de katten gaat hij prima. Hij is geadopteerd geweest, maar is volledig buiten zijn schuld om terug gekomen.
Als jullie meer info over hem willen hebben, hij zit bij een vriendin van mij. Droomhond schijnt hij te zijn. Hij zit nu bij grote en kleine honden, reuen en teven, in het gastgezin en ook met de katten gaat hij prima. Hij is geadopteerd geweest, maar is volledig buiten zijn schuld om terug gekomen.

- dagmar88
- Zeer actief
Galga's schreef:Die halsband had Sirkin alleen om voor de foto. Dat is niet zijn normale halsband. Sommige mensen vinden dat mooi...
Als jacob nu een jacobientje was
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Ooow, ik moet uit dit topic wegblijven eigenlijk

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite