Stip, nu Finn

Speer, nu Dakar

Streep

Churandy a.k.a. Ren

Arena, nu Isabelle

Cacao, nu Kiitos

Moja
Moderator: moderatorteam
Ja, ze gaan hard. Ik had ze een week niet zelf gezien en het verschil was enorm.bram en thijs schreef:Jeetje wat zijn ze gegroeid
Kiitos heeft het ook, al is het wat minder duidelijk dan bij haar broertjes.Persistence schreef:Wat een mooie foto! Ik vind de tekening op de pootjes van Stip en Streep toch wel erg leuk hoor.
Streep heeft lollige pootjes en Isabelle een wijze blikLongFields schreef:Ja, ze gaan hard. Ik had ze een week niet zelf gezien en het verschil was enorm.bram en thijs schreef:Jeetje wat zijn ze gegroeid
Nou...inderdaad! Dat valt me pas op nu je dat zo zegt.LongFields schreef:Kiitos heeft het ook, al is het wat minder duidelijk dan bij haar broertjes.Persistence schreef:Wat een mooie foto! Ik vind de tekening op de pootjes van Stip en Streep toch wel erg leuk hoor.
Te laatKruimel53 schreef:Heeenomo schreef:Ik blijf bij Streep! En dan Moja voor de heb erbij![]()
Ze zijn zo leuk!die wou ik!
Hoe gaat het met de lijnrust?nomo schreef:Te laatKruimel53 schreef:Heeenomo schreef:Ik blijf bij Streep! En dan Moja voor de heb erbij![]()
Ze zijn zo leuk!die wou ik!
Vandaag wordt er weer gekozen en is bekend welke 2 er nog over zullen zijn.Maryanne schreef:Doe mij maar Stip en Moja, nu mijn favorietjes bezet zijn. Stip en Moja zijn zeker nog beschikbaar?
Mooi omschreven! Het is inderdaad een heerlijk nest weer. Ik kan ook niet wachten tot het zo ver is en Kiitos mee naar huis mag!Tamara81 schreef:Nog een Moja fan hier![]()
Maar serieus, dit hele nest is prachtig. Ren met de gouden kuif, Moja met haar sprankelende blik, een chocolade pup, prachtige black&tan pups en een mooie Arena
Van alles wat, dat maakt het zo leuk. Het is een plezier om de pups en Spring te volgen.
Nee, Stip is besproken vandaag, alleen Streep en Moja zijn nog beschikbaar.Maryanne schreef:Doe mij maar Stip en Moja, nu mijn favorietjes bezet zijn. Stip en Moja zijn zeker nog beschikbaar?
LongFields schreef:Nee, Stip is besproken vandaag, alleen Streep en Moja zijn nog beschikbaar.Maryanne schreef:Doe mij maar Stip en Moja, nu mijn favorietjes bezet zijn. Stip en Moja zijn zeker nog beschikbaar?
Doe maar heel lekker ontspannend dan, die massage. Succes!veertje schreef:Echt een heel leuk nest!![]()
LongFields schreef:Nee, Stip is besproken vandaag, alleen Streep en Moja zijn nog beschikbaar.Maryanne schreef:Doe mij maar Stip en Moja, nu mijn favorietjes bezet zijn. Stip en Moja zijn zeker nog beschikbaar?
Mijn ouders zijn morgen weer terug van vakantie. Dan zal ik weer eens een beetje masseren met puppyfoto'sMijn moeder heeft een zwak voor Mojo, dus ik vind Moja perfect! Nu zij nog