Ja, gaaf hè! De tannetjes hebben dat op Dakar na allemaal, in het begin zag je het nog niet bij Kiitos maar nu wel.Marjoleine schreef:Gaaf, Kiitos is ook een trindle!![]()
![]()
Ik vind dat zo leuk
Dakar is echt een kopie van zijn vader qua aftekeningen.
Moderator: moderatorteam
Ja, gaaf hè! De tannetjes hebben dat op Dakar na allemaal, in het begin zag je het nog niet bij Kiitos maar nu wel.Marjoleine schreef:Gaaf, Kiitos is ook een trindle!![]()
![]()
Ik vind dat zo leuk
Slik.LongFields schreef:Nee, Stip is besproken vandaag, alleen Streep en Moja zijn nog beschikbaar.Maryanne schreef:Doe mij maar Stip en Moja, nu mijn favorietjes bezet zijn. Stip en Moja zijn zeker nog beschikbaar?
Echt jammer dat het bij jullie niet lukt vind ik.Manuma schreef:Slik.LongFields schreef:Nee, Stip is besproken vandaag, alleen Streep en Moja zijn nog beschikbaar.Maryanne schreef:Doe mij maar Stip en Moja, nu mijn favorietjes bezet zijn. Stip en Moja zijn zeker nog beschikbaar?
Ik zit echt elke keer enorm te balen. Gelukkig kan ik jou en Kiitos en Ren nog blijven volgen.
Prachtige foto's van die mooie puppenlijfjes
Hoe groot denk je dat ze worden dan?Nikki90 schreef:Wat zijn ze toch prachtig! Het is dat ze mij een maatje te groot worden, want anders..
In vergelijking met een Jack Russell best groot. En ik wil maatje Jack RussellLongFields schreef:Hoe groot denk je dat ze worden dan?Nikki90 schreef:Wat zijn ze toch prachtig! Het is dat ze mij een maatje te groot worden, want anders..
Ik ook. Spring is 18 kgLongFields schreef:Bij kruisingen weet je dat nooit op voorhand natuurlijk, ik schat zelf in tussen de 50 en hooguit 55 cm schoft en maximaal een kilo of 20.
Mooi formaat vind ik.sirene schreef:Ik ook. Spring is 18 kgLongFields schreef:Bij kruisingen weet je dat nooit op voorhand natuurlijk, ik schat zelf in tussen de 50 en hooguit 55 cm schoft en maximaal een kilo of 20.
Stip is besproken vandaag
Helemaal mee eens hoor. Vind het ook echt jammer. Hij krijgt nu ook een superleuk baasje maar één van de was hartstikke leuk geweest bij jouw stel.LongFields schreef:Echt jammer dat het bij jullie niet lukt vind ik.Manuma schreef:Slik.LongFields schreef:Nee, Stip is besproken vandaag, alleen Streep en Moja zijn nog beschikbaar.Maryanne schreef:Doe mij maar Stip en Moja, nu mijn favorietjes bezet zijn. Stip en Moja zijn zeker nog beschikbaar?
Ik zit echt elke keer enorm te balen. Gelukkig kan ik jou en Kiitos en Ren nog blijven volgen.
Prachtige foto's van die mooie puppenlijfjes