Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
mosquito1980 schreef:Mooi dat Noorderlicht, ik wacht tot het hier komt
Heel soms is het hier te zien.
Man Peter vertelde mij een tijd terug het gezien te hebben toen hij 's nacht thuis kwam van zijn werk.
Had hij mij wel wakker mogen maken.....de sukkel
Een vriend van me heeft het jaren geleden gezien, heel fel ook, gewoon in NL.
Haar hier is niet ons hier. Ik heb het hier ook wel eens gezien maar het is zeldzaam
ohja
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
mosquito1980 schreef:Mooi dat Noorderlicht, ik wacht tot het hier komt
Heel soms is het hier te zien.
Man Peter vertelde mij een tijd terug het gezien te hebben toen hij 's nacht thuis kwam van zijn werk.
Had hij mij wel wakker mogen maken.....de sukkel
Een vriend van me heeft het jaren geleden gezien, heel fel ook, gewoon in NL.
Haar hier is niet ons hier. Ik heb het hier ook wel eens gezien maar het is zeldzaam
Kijk aan, als het zelfs in Friesland te zien is, is er toch ook hoop voor mij....... of niet dan?
Chihuahua-paws schreef:Wij gaan augustus richting Scandinavië. En o.a naar de Noordkaap, denk te vroeg voor het Noorderlicht. We gaan dit jaar ook door Zweeds Lapland.
Chihuahua-paws schreef:Wij gaan augustus richting Scandinavië. En o.a naar de Noordkaap, denk te vroeg voor het Noorderlicht. We gaan dit jaar ook door Zweeds Lapland.
Is dat na de muggen?
was het maar waar.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Is dat na de muggen?
was het maar waar.
Eind augustus zijn ze weg. Wij gingen altijd voor en (later of) na de muggen
Is dat na de muggen?
was het maar waar.
Eind augustus zijn ze weg. Wij gingen altijd voor en (later of) na de muggen
Vorrige keer zaten ze er nog. Maar toen waren we eind July vertrokken nu vertrekken we ergens in de eerste week augustus. Dus misschien hebben we geluk. Maar ik vrees ervoor dat we ze net nog gaan mee maken.
Leuk! Wij hebben ook die plannen
Leuk. Gaan jullie ook met een camper?
Leuk! Wij hebben ook die plannen
Leuk. Gaan jullie ook met een camper?
Ja, vorig jaar een camper gehuurd en ook door Noorwegen getrokken.
Dat is zo goed bevallen.. dat we vorige week zelf een camper hebben gekocht
Dus er komen sowieso nog een paar leuke tripjes aan dit jaar.