Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kussen

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Kussen

Ongelezen bericht door runninggirl »

Ik heb een orthopedisch kussen (het is een soort matrasje) bij Medpets gekocht. Kost wel wat maar is na 3 jaar en 2 grote honden die er vaak ook samen op liggen nog steeds even goed. :)
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Is het overtrek van het kussen af te halen?
Zo ja, dan zou ik op de markt een stuk traagschuim of andere soort kussen vulling kopen en dat zelf in de gewenste vorm knippen.
Mits ze er plezierig op liggen uiteraard.
Anders kun je denken aan een oud een- of twee persoonsdekbed wat je in een hoes kunt stoppen.
Ik heb hier in de kussen overtrekken dekbedden, die door anderen afgedankt waren, gestopt.
lotje&famke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mix Schapendoes en een Teckel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door lotje&famke »

Ooooh je bent al voorzien :D Maar mocht je nog eens een kussen nodig hebben kijk dan eens bij de kussens van Dog's Companion met de 'witte bolletjes' vulling. Je kunt deze op maat laten maken, er een losse reserve hoes bij bestellen en je kunt er een extra zak witte korrels bij bestellen om het kussen ongeveer eens per jaar bij te vullen. De hond van mijn ouders heeft hetzelfde kussen en deze gaat al 13 jaar mee :80: Het is Flo haar favoriet. Ze mag op de bank, daar komt ze ook wel even een knuffel halen maar ze ligt liever op haar kussen. Als er logeerhonden zijn dan rent ze na het wandelen meteen naar haar kussen voordat een ander hem ingepikt heeft :lol1:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Heavy schreef: In ieder geval een losse hoes dus mocht de vulling niet bevallen dan kan ik er wat anders in doen .
Of mocht hij plat worden dan kan ik hem bijvullen.
Je kunt hem wanneer dat nodig is met vlokken vullen.

https://www.schuimrubberbetaalbaar.nl/s ... ulling_22/
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”