Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

opnieuw voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

titatovernaar
nieuw lid

opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door titatovernaar »

Hoi ben een eigenaar van een tibitaanse terrier en doe mee aan zoektochten van honden die verdwenen zijn als goed doel dit allemaal op vrijwillige basis.

Heb daarvoor ook een zoekgroep in het leven geroepen dus mocht je nog geroepen voelen om daarin te gaan.
Er word niet gechat in de groep op het mom dat er echt veel mensen nodig zijn bij een zoekactie zal er een link geplaatst worden zodat je dan mee zou kunnen doen geen verplichting.

link van onze zoekgroep Nederland is

https://t.me/joinchat/AJJanxY1TL8vZipLowbt6g

of instagram hondenvermist_nederland
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Re: opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door Lizzie. »

titatovernaar schreef:Hoi ben een eigenaar van een tibitaanse terrier en doe mee aan zoektochten van honden die verdwenen zijn als goed doel dit allemaal op vrijwillige basis.

Heb daarvoor ook een zoekgroep in het leven geroepen dus mocht je nog geroepen voelen om daarin te gaan.
Er word niet gechat in de groep op het mom dat er echt veel mensen nodig zijn bij een zoekactie zal er een link geplaatst worden zodat je dan mee zou kunnen doen geen verplichting.

link van onze zoekgroep Nederland is

https://t.me/joinchat/AJJanxY1TL8vZipLowbt6g

of instagram hondenvermist_nederland
welkom :mrgreen:
Afbeelding
Sandra&co

Re: opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door Sandra&co »

...einde van dit reclamebericht.

Nee, ik voel me niet geroepen om mee te doen aan zoekacties waarbij 'echt veel mensen' achter een (waarschijnlijk) doodsbange hond aanjakkeren. Maar misschien vind je hier mensen die zich bij al die andere 2 leden willen voegen.
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”