Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Busloo is wel erg mooi om te wandelen (zie http://members.home.nl/beagle/Beaglewandeling.htm) , maar tot wanneer kun/mag je daar met je hond komen?? Volgens mij zal dit wel ergens begin/half april zijn?? Wie weet het precies?? :
De groeten van Edith en Gerald, en een dikke poot van Dieuwke
Ik weet het ook niet, ben er nog nooit geweest....maar half april zou best kunnen.
Misschien nog net voor die tijd, of in een ander leuk gebied?
Als er tenminste meer mensen zin hebben in een wandeling...
Niekie schreef:Ik weet het ook niet, ben er nog nooit geweest....maar half april zou best kunnen.
Misschien nog net voor die tijd, of in een ander leuk gebied?
Als er tenminste meer mensen zin hebben in een wandeling...
busloo is perfect om te wandelen en een restaurant in de buurt waar je ff leker kan zitten om bij te praten,pracht omgeving en goed te doen,helaas niet als je een buggy hebt hihihi,is veeel gras
wij hebben er vorig jaar gewandeld met een groepje van 20 en is heeel goed te doen een echte aanrader
Niekie schreef:Hmmm......voor 16 april is een beetje kort dag.
Misschien iemand een ander leuk idee voor een locatie??
Ergens in zuid-west brabant?
Voor mij prima hoor
hmmm, ik wil ook heel graag een keertje komen, maar aangezien ik in Noord-Holland-Noord woon ben ik al 1 1/2 uur onderweg naar A'dam met de trein. Vrees dat ik Zuid-West Brabant niet ga halen
slowie schreef:busloo is perfect om te wandelen en een restaurant in de buurt waar je ff leker kan zitten om bij te praten,pracht omgeving en goed te doen,helaas niet als je een buggy hebt hihihi,is veeel gras
wij hebben er vorig jaar gewandeld met een groepje van 20 en is heeel goed te doen een echte aanrader
Hoi,
In het restaurant wat bij Bussloo ligt mogen geen honden, hoor. Wel is er op zondag altijd een eettentje open. Daar kun je ook lekker zitten en daar mogen de honden wel gewoon lopen.
Sandro schreef:Je kan tot 16 april op bussloo wandelen (bussloo ligt vlakbij Apeldoorn)
Sorry, Apeldoorn is 2 1/2 uur rijden enkel.....
Hoi Esther,
Ik heb het even opgezocht, maar van Bergen op Zoom naar Apeldoorn is 1 uur en 46 minuten rijden. Is nog wel een eind, maar misschien wel beter te doen nu het geen 2,5 uur blijkt te zijn?
Hihi..ja..ik ga er altijd vanuit dat ik nog een half uur moet zoeken
Lijkt me erg gezellig om mee te gaan, maar ik ( en Boy) willen maximaal +/- 1 uur rijden. Anders word ik doof van het ongeduldige geblaf
Oh...het is trouwens wel fantastisch loopweer he????
Lekker zonnetje, de geur van de lente..mmmm..mmmm
Pascal schreef:Roep maar een datum, dan zal ik kijken of ik ook kan.
Als we op Bussloo willen wandelen, kan dat alleen nog maar voor 16 april. Wat mij betreft het liefst niet op een zondagmiddag, want dan wandel ik er al met ons eigen doggengroepje.
Pascal schreef:Roep maar een datum, dan zal ik kijken of ik ook kan.
Als we op Bussloo willen wandelen, kan dat alleen nog maar voor 16 april. Wat mij betreft het liefst niet op een zondagmiddag, want dan wandel ik er al met ons eigen doggengroepje.
Zoals ik al zei: Roep maar een datum
Ik weet niet of ik dan kom hoor, maar dan kan ik kijken of ik kan komen of niet. Maar dan blijven inderdaad niet veel dagen over
Prima Esther, goed idee! Een plekkie een beetje in het midden en een datum over een paar weekies, wanneer iedereen kan.
Ik zal alvast twee data voorstellen, kijken we even wanneer iedereen kan:
- Zaterdag 24 april 10.30 uur
- Zondag 25 april 10.30 uur
Andere ideetjes zijn natuurlijk welkom. Ook als jullie een ander tijdstip geschikter vinden kan dat....
ik kan praktisch elk weekend wel, behalve toevallig het aanstaande weekend
Ik woon in Schoorl, bij Alkmaar. (ligt al wel erg ver bij Cuijk vandaan ). Er gaat trouwens wel rechtstreeks een trein van Alkmaar naar Nijmegen, zal wel even duren maar je hoeft dan niet over te stappen, hahaha.
Niekie schreef:Prima Esther, goed idee! Een plekkie een beetje in het midden en een datum over een paar weekies, wanneer iedereen kan.
Andere ideetjes zijn natuurlijk welkom. Ook als jullie een ander tijdstip geschikter vinden kan dat....
Ik kan dan helaas niet, maarja dat is niet zo erg.
Aankomend weekend is er trouwens (4 april) een spelletjes middag op Bussloo voor honden. Er worden allerlei spelletjes georganiseerd en er worden demostraties gegeven.
Ook staan er allerlei standjes waar je leuke dingen kan kopen.
Dit is bij parkeerplaats de Robbertskamp
Niekie schreef:Prima Esther, goed idee! Een plekkie een beetje in het midden en een datum over een paar weekies, wanneer iedereen kan.
Ik woon in Cuijk, bij Nijmegen.
Dan kan ik beide dagen niet...
Ik woon trouwens in Zutphen.
Takkie schreef:Ik kan dan helaas niet, maarja dat is niet zo erg.
Aankomend weekend is er trouwens (4 april) een spelletjes middag op Bussloo voor honden. Er worden allerlei spelletjes georganiseerd en er worden demostraties gegeven.
Wat leuk!! Door wie wordt dat georganiseerd??
Hoi Charlotte,
Dat wordt toch altijd door die dames van dat huisje 'de Robbertskamp' georganiseerd?! Jij hebt daar twee jaar geleden toch ook gestaan met je uitlaatdienst?