Gefeliciteerd, gelijk met onze Mindy, pups verwacht half aprilMaryanne schreef:Ze is gedekt op 12 en 14 februari

Oh wat leuk dat ze gelijk op lopen! Jij ook gefeliciteerd dan

Hier gaat het nog zijn gangetje. Sofi is qua karakter in een paar dagen tijd flink aan het veranderen. Ze slaapt veel en als ze wakker is, zit ze wat soezerig voor zich uit te kijken. Ik vind haar echt leuk op deze manier

Maar buiten dat kan ze nog net zo hyperdepiephoera zijn als altijd. Dat knalt over de bank heen alsof het niets is en springt nog altijd net zo hoog als ze iets gedaan moet hebben. Ik probeer dat wat te temperen, maar het zit gewoon zó in haar systeem, dat springen, dat ik er niet veel mee kan. Zal vanzelf wel minder worden als die buik groeit. Ze hangt al in de lucht als je met je ogen knippert. Vooral als het gaat om eten, daar heeft ze nu een nog grotere fixatie op. Eigenlijk zou dat in deze fase nog niet 'horen', maar ze heeft écht honger. Ik verdeel de brokken nu alvast maar over 3-4x per dag zodat haar suikerspiegel een beetje constant blijft, en zo nu en dan krijgt ze tussendoor wat extra's. Niet te veel, want ze moet niet vet worden. Aangekomen is ze wel al. Waar het normaal altijd een bottig grietje was, begint ze nu op te vullen. Tamara zag het ook gelijk.