Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Husky dood in vliegtuig
Moderator: moderatorteam
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Re: Husky dood in vliegtuig
Sneu voor het dier.
Oprecht.
Maar...
Iedereen zijn hond gewoon mee in de cabine tussen de stoelen?
Lijkt me niet geweldig...
Achter je een fixerende pitbull, voor je een keffende Wawa.
Twee rijen verderop een Bordeaux dog, die al kwijlschuddend de pitbull in de gaten krijgt.
Een rij daarachter een joelende husky.
Nog een rij verder opzij een puberende labrador die zijn spelvreugdideen op de Bordeaux dog richt.
In het gangpad daartussen iemand met twee Berner sennens die als haardkleed in het gangpad liggen.
In de weg van de stewardess die de bejaarde heer achterin het vliegtuig wil begeleiden richting toilet.
En uiteraard allemaal met baasjes die hun eigen pollewop de allerliefste vindt, wiens prinsje of prinsesje niets fout doet...
Lijkt me geweldig. En dan een vlucht van een uur of 11 ofzo.
Oprecht.
Maar...
Twee rijen verderop een Bordeaux dog, die al kwijlschuddend de pitbull in de gaten krijgt.
Nog een rij verder opzij een puberende labrador die zijn spelvreugdideen op de Bordeaux dog richt.
In het gangpad daartussen iemand met twee Berner sennens die als haardkleed in het gangpad liggen.
In de weg van de stewardess die de bejaarde heer achterin het vliegtuig wil begeleiden richting toilet.
En uiteraard allemaal met baasjes die hun eigen pollewop de allerliefste vindt, wiens prinsje of prinsesje niets fout doet...

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Gewoon een maximum stellen aan hoeveel honden op een vlucht mee mogen.Habibi schreef:Sneu voor het dier.
Oprecht.
Maar...
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
dan mogen waarschijnlijk alleen de kleintjes nog mee, nu mogen bullen en pitjes ook al niet mee in het vrachtruim bij veel maatschappijen.. maar als je denkt dat een jengelent kind erg is , dan zal een jankende/piepende hond ook niet erg bevallen in het vliegtuig 

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Daar is al een maximum aangonnie schreef:Gewoon een maximum stellen aan hoeveel honden op een vlucht mee mogen.Habibi schreef:Sneu voor het dier.
Oprecht.
Maar...

Als ik met honden vlieg (geregeld zelfde vlucht gevlogen) weet ik voor vertrek of de honden aan boord zijn, en of de piloot op de hoogte is en dat alles goed ingesteld is.
Afgelopen oktober met de terugvlucht was er eerst onduidelijkheid (stonden niet in de papieren) en aangegeven dat als dat niet op orde was ik en m’n bagage van boord gingen. Uiteindelijk was alles in orde voor vertrek.
Vraag ALTIJD voor vertrek naar de honden en of alles correct is doorgegeven.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Niet alleen bullen en pitjes niet meer. Een aantal maatschappijen bv ook geen mechelse herder en inmiddels is er ook een maatschappij die enkel tot formaat grote Jack Russel in het ruim mee neemt, grotere varikennels ook niet meerS@ndr@ schreef:dan mogen waarschijnlijk alleen de kleintjes nog mee, nu mogen bullen en pitjes ook al niet mee in het vrachtruim bij veel maatschappijen.. maar als je denkt dat een jengelent kind erg is , dan zal een jankende/piepende hond ook niet erg bevallen in het vliegtuig
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Kijk eens aan. Dus mensen hoeven niet bang te zijn, dat het vliegtuig vol honden zit.crutz schreef:Daar is al een maximum aangonnie schreef:Gewoon een maximum stellen aan hoeveel honden op een vlucht mee mogen.Habibi schreef:Sneu voor het dier.
Oprecht.
Maar...
Lijkt me geweldig. En dan een vlucht van een uur of 11 ofzo.![]()
Als ik met honden vlieg (geregeld zelfde vlucht gevlogen) weet ik voor vertrek of de honden aan boord zijn, en of de piloot op de hoogte is en dat alles goed ingesteld is.
Afgelopen oktober met de terugvlucht was er eerst onduidelijkheid (stonden niet in de papieren) en aangegeven dat als dat niet op orde was ik en m’n bagage van boord gingen. Uiteindelijk was alles in orde voor vertrek.
Vraag ALTIJD voor vertrek naar de honden en of alles correct is doorgegeven.
Ik heb geen ervaring met vliegen, heb nog nooit van mijn leven in een vliegtuig gezeten en ben dat ook niet van plan.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
-
- Zeer actief
waarom zou je je hond meenemen, t is nu niet zo dat je ze er een plezier mee doet of zo.. soms moet het.. maar als het niet hoeft regel dan gewoon een oppas
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wedstrijden, dekkingen, vers bloed etcS@ndr@ schreef:waarom zou je je hond meenemen, t is nu niet zo dat je ze er een plezier mee doet of zo.. soms moet het.. maar als het niet hoeft regel dan gewoon een oppas

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
daarom zei ik al soms moet het. ik heb niet gezegd het is nooit nodig... hoewel sperma kun je opsturen hoor
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik kies er ook niet voor maar als ik een pup uit een ver land wil hebben zit er weinig anders op. Toen ik er een in Oostenrijk besteld had twijfelde ik ook al of ik met t vliegtuig of de auto zou gaan. Dat is niet doorgegaan dus hoefde ik mn hoofd niet meer over te breken. Voor een vakantie zou ik t inderdaad niet doen.S@ndr@ schreef:daarom zei ik al soms moet het. ik heb niet gezegd het is nooit nodig...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi