Ik was haar dan met Berkenteer shampoo, help goed

Moderator: moderatorteam
Is het dan niet net alsof je een patatje speciaal door het huis hebt lopen?Laura84 schreef:Hier werkt tomatenketchup en daarna gewone shampoo 't beste
Ze laat de mayonaise en ui achterwege.bram en thijs schreef:Is het dan niet net alsof je een patatje speciaal door het huis hebt lopen?Laura84 schreef:Hier werkt tomatenketchup en daarna gewone shampoo 't beste
GelukkigCrescent schreef:Ze laat de mayonaise en ui achterwege.bram en thijs schreef:Is het dan niet net alsof je een patatje speciaal door het huis hebt lopen?Laura84 schreef:Hier werkt tomatenketchup en daarna gewone shampoo 't beste
Die herstellen zich snel. Maar je kunt haar in de conditioner of haarmasker zetten.Tamara81 schreef:Ik was haar dus meer dan ik zou willen, wel met natuurlijke zeep, maar toch lijkt het me niet okay om telkens de lichaamseigen oliën van haar huid te wassen.
Maar ruik je die ketchup (kepsup, zei mijn au-pairkind) niet verschrikkelijk? En wat is dan het magische ingrediënt, de azijn?yodi schreef:Hier gebruiken we ketchup alleen bij rotte vis, even lekker in soppen en daarna wassen met zeep en ja het werkt perfect.
Moet ik het nog zeggen of snapt iedereen het zelf?Kells schreef:Daar zeg je wat. Ik vermoed van wel.bram en thijs schreef:Maar ruik je die ketchup (kepsup, zei mijn au-pairkind) niet verschrikkelijk? En wat is dan het magische ingrediënt, de azijn?yodi schreef:Hier gebruiken we ketchup alleen bij rotte vis, even lekker in soppen en daarna wassen met zeep en ja het werkt perfect.
Jaaaa, ik heb er regelmatig wel drie moeten wassen op één dagTamara81 schreef:Vies, een golden shower ondergaat Lanai ook nog wel eens... gaat ze snuffelen waar een grote reu net aan het plassen is. En dat Sjaak door zijn vis barf roltdagmar88 schreef:Als sjaak plaatselijk vies is (stinkbaard, piesbuik, golden shower, hij moet altijd onder de anderen gaan staan)
Wat een kleine viezerik
![]()
Bah, bij Rani was het dus ook weer raak. Dat Gollum niet meer door de poep rolt is dan een geluk bij een ongeluk ja. Anders had je gisteren waarschijnlijk twee honden kunnen wassenGollum schreef:Ik was ze gewoon met mijn eigen shampoo en conditioner. De vacht herstelt zich snel, en zo niet zijn het toch geen buitenhonden.
Ik moest gister Rani weer wassen, ze zat helemaal onder de stront![]()
Gollum had er vroeger ook een handje van maar ik denk dat het nu te belastend voor haar lijf is om zich nog in de stront te rollen. Ze doet het in ieder geval haast nooit meer, een geluk bij een ongeluk.
Dat doe ik ook altijd. Hier gelukkig geen honden die in mensenpoep rollen, maar vossenpoep heeft ook een heel sterke, doordringende en misselijkmakende geur. Leuk als je een langharige collie hebt die dat verrukkelijk vindtGollum schreef:Ik was ze gewoon met mijn eigen shampoo en conditioner. De vacht herstelt zich snel, en zo niet zijn het toch geen buitenhonden.
Tamara81 schreef:Vies, een golden shower ondergaat Lanai ook nog wel eens... gaat ze snuffelen waar een grote reu net aan het plassen is. En dat Sjaak door zijn vis barf roltdagmar88 schreef:Als sjaak plaatselijk vies is (stinkbaard, piesbuik, golden shower, hij moet altijd onder de anderen gaan staan)
Wat een kleine viezerik
![]()