Ik heb de mooiste maar dat is en blijft toch ook een fokfout

De Da heeft hem gezond verklaard dus dat zit ook goed neem ik aan

Fijn dat er in ieder geval een aantal mensen deze kruising wel zien zitten, kunnen ze gevolgd worden op het forum.
Moderator: moderatorteam
Dus je mag alleen ergens iets van vinden als je er een pup van neemt? Weer iets geleerd.malinois schreef:Ja en? Dat is jouw probleem toch?! De teefeigenaar vind dat wel een leuke hond... punt.Tiny schreef:Misschien wel beter ja, ik vind haar reu nou niet bepaald een.... hoe zeg ik dat aardigNanna schreef:Ik snap het niet. Was het wel goed geweest als de reu uit Estonië kwam?Tiny schreef: Ik weet dat er risico's zijn, ik weet dat er teven of pups doodgaan. Maar het gaat mij om de combinatie die toevallig voorhanden was.nouja een mooi uiterlijk hebben.
Ik zie zo vaak spuuglelijke dekreuen of fokteven die werkelijk een slag in de rondte dekken, daar lig ik toch niet wakker van... Je hoeft geen pup te nemen!
Oh zeker. Er worden vrij veel keesjes herplaatst. Ik heb gewacht op een hondje met een goed gevormd kopje en goede hoekingen.Nanna schreef:Ik snap het niet. Was het wel goed geweest als de reu uit Estonië kwam?Tiny schreef: Ik weet dat er risico's zijn, ik weet dat er teven of pups doodgaan. Maar het gaat mij om de combinatie die toevallig voorhanden was.
En misschien kwam Sjaak er al met dat idee op de achtergrond. Hé, stamboomfokkers doen dat ook.
Nou ja als de opmerking is dat je beter een dekreu uit Estonia kan nemen omdat een wildvreemde die 0 interesse in een pup heeft de reu lelijk vind, heb ik daar wel een mening over ja... waarom wil je dat melden? Doe je dat ook bij een mp advertentie waar een foto van een in jouw ogen lelijke vaderhond staat? Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.Tiny schreef:Dus je mag alleen ergens iets van vinden als je er een pup van neemt? Weer iets geleerd.malinois schreef:Ja en? Dat is jouw probleem toch?! De teefeigenaar vind dat wel een leuke hond... punt.Tiny schreef:Misschien wel beter ja, ik vind haar reu nou niet bepaald een.... hoe zeg ik dat aardigNanna schreef: Ik snap het niet. Was het wel goed geweest als de reu uit Estonië kwam?nouja een mooi uiterlijk hebben.
Ik zie zo vaak spuuglelijke dekreuen of fokteven die werkelijk een slag in de rondte dekken, daar lig ik toch niet wakker van... Je hoeft geen pup te nemen!
Ja dat suggereer ik niet alleen, heb het zelfs geschreven._Tiny_ schreef:De intentie van dit nest was een hond fokken die je zelf graag wilt hebben omdat een ander het niet voor je doet.Tiny schreef:Over de intensie van dit nest.Nanna schreef:Nou, waar mekker je dan overTiny schreef: Ja precies, je moet erin springen voordat de poel verzadigd is.
Maar goed jij wilt graag suggereren dat ze fokt om geld binnen te harken.
Ook al gaan ze samen 3 x per jaar heel luxe op vakantie van het pupgeld zou me dat geen fuck kunnen schelen. Dat scheve gegleur altijd naar elkaar. Bah.
Ze zij gewoon goed voor hun honden. De honden horen er helemaal bij. Dat merk je uit alles wat ze schrijft. Er wordt niks uitgemolken of verwaarloosd. Ligt niet weg te rotten in donkere schuren. Ze nemen hun verantwoordelijkheid. Wat is dan het probleem
Ik zie wel in meer dingen het nut niet. Maar ik heb hierboven al een toevoeging gegeven, als je die even leest dan ben jij ook weer bij.malinois schreef:Nou ja als de opmerking is dat je beter een dekreu uit Estonia kan nemen omdat een wildvreemde die 0 interesse in een pup heeft de reu lelijk vind, heb ik daar wel een mening over ja... waarom wil je dat melden? Doe je dat ook bij een mp advertentie waar een foto van een in jouw ogen lelijke vaderhond staat? Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.
_Tiny_ schreef: Ook al gaan ze samen 3 x per jaar heel luxe op vakantie van het pupgeld zou me dat geen fuck kunnen schelen.
Ik hoef dat niet te lezen... het blijft hetzelfde zeiken om het zeiken. Alles buiten het eigen straatje is eng en vies...Tiny schreef:Ik zie wel in meer dingen het nut niet. Maar ik heb hierboven al een toevoeging gegeven, als je die even leest dan ben jij ook weer bij.malinois schreef:Nou ja als de opmerking is dat je beter een dekreu uit Estonia kan nemen omdat een wildvreemde die 0 interesse in een pup heeft de reu lelijk vind, heb ik daar wel een mening over ja... waarom wil je dat melden? Doe je dat ook bij een mp advertentie waar een foto van een in jouw ogen lelijke vaderhond staat? Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.
malinois schreef:Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.
Doe je het niet, maar niet zeiken als je iets niet weet omdat je niet leest.malinois schreef:Ik hoef dat niet te lezen... het blijft hetzelfde zeiken om het zeiken. Alles buiten het eigen straatje is eng en vies...Tiny schreef:Ik zie wel in meer dingen het nut niet. Maar ik heb hierboven al een toevoeging gegeven, als je die even leest dan ben jij ook weer bij.malinois schreef:Nou ja als de opmerking is dat je beter een dekreu uit Estonia kan nemen omdat een wildvreemde die 0 interesse in een pup heeft de reu lelijk vind, heb ik daar wel een mening over ja... waarom wil je dat melden? Doe je dat ook bij een mp advertentie waar een foto van een in jouw ogen lelijke vaderhond staat? Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.
Tot nu toe maak jij je enorm druk om de dekking van een in jouw ogen lelijke reu... waar gaat t over... jaloezie?Tiny schreef:Doe je het niet, maar niet zeiken als je iets niet weet omdat je niet leest.malinois schreef:Ik hoef dat niet te lezen... het blijft hetzelfde zeiken om het zeiken. Alles buiten het eigen straatje is eng en vies...Tiny schreef:Ik zie wel in meer dingen het nut niet. Maar ik heb hierboven al een toevoeging gegeven, als je die even leest dan ben jij ook weer bij.malinois schreef:Nou ja als de opmerking is dat je beter een dekreu uit Estonia kan nemen omdat een wildvreemde die 0 interesse in een pup heeft de reu lelijk vind, heb ik daar wel een mening over ja... waarom wil je dat melden? Doe je dat ook bij een mp advertentie waar een foto van een in jouw ogen lelijke vaderhond staat? Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.
Nou Tiny, hebben we vanmorgen toch over gehad? Heb ik toch geschreven wat ik van DIT pretnest vind. Ik ben niet tegen al dat pretgefok, ik ben niet tegen boomloze, ik ben er tegen dat er niet eens een natuurlijk dekking kon plaatsvinden, dat er niet eens fatsoenlijk getest is._Tiny_ schreef:Nou als je nou met goede argumenten kwam waarom je tegen al dat pretgefok bent was het nog wat. Maar je komt ook niet verder dan het gaat om het geld en ik vind de reu niet mooi. Argumenten die ook voor stamboomfok gelden.
Wat is nou het probleem?
Enorm belangrijk ook ja... ik kom maar zelden een hond tegen die ik echt leuk vind. Laatst nog eentje een voormalig spaans zwervertje... net als ik dat niet ga melden zie ik t nut niet om een wildvreemde te gaan vertellen dat ik hun hond lelijk vind. Hallo mevrouw, is dat uw hond.. ja klopt... oeh gats wat een lillek ding. Fijne dag nog...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.Dat hoor ik elke dag van mensen die dat kennelijk heel relevant vinden.
malinois schreef:Tot nu toe maak jij je enorm druk om de dekking van een in jouw ogen lelijke reu... waar gaat t over... jaloezie?
Het enorme zak geld wat er schijnbaar gaat komen zat je wel hoog dus ja dat zal t vast zijn. Fijne avond!Tiny schreef:malinois schreef:Tot nu toe maak jij je enorm druk om de dekking van een in jouw ogen lelijke reu... waar gaat t over... jaloezie?![]()
ja natuurlijk ben ik jaloers, zie er zelfs groen van. Ik ga geen kleuterklas vermaken, alles staat geschreven dus daar doe je het maar mee.
Nee dat doe jij niet, jij meldt alleen maar nuttige dingenmalinois schreef:Enorm belangrijk ook ja... ik kom maar zelden een hond tegen die ik echt leuk vind. Laatst nog eentje een voormalig spaans zwervertje... net als ik dat niet ga melden zie ik t nut niet om een wildvreemde te gaan vertellen dat ik hun hond lelijk vind. Hallo mevrouw, is dat uw hond.. ja klopt... oeh gats wat een lillek ding. Fijne dag nog...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.Dat hoor ik elke dag van mensen die dat kennelijk heel relevant vinden.
Ja hoor, heel hoog. Slaap lekker hémalinois schreef:Het enorme zak geld wat er schijnbaar gaat komen zat je wel hoog dus ja dat zal t vast zijn. Fijne avond!Tiny schreef:malinois schreef:Tot nu toe maak jij je enorm druk om de dekking van een in jouw ogen lelijke reu... waar gaat t over... jaloezie?![]()
ja natuurlijk ben ik jaloers, zie er zelfs groen van. Ik ga geen kleuterklas vermaken, alles staat geschreven dus daar doe je het maar mee.
Vast niet maar ik denk niet dat je mij op een oordeel van een (forum)hond kunt betrappen eigenlijk... ik vind dat nogal laag nl.Tiny schreef:Nee dat doe jij niet, jij meldt alleen maar nuttige dingenmalinois schreef:Enorm belangrijk ook ja... ik kom maar zelden een hond tegen die ik echt leuk vind. Laatst nog eentje een voormalig spaans zwervertje... net als ik dat niet ga melden zie ik t nut niet om een wildvreemde te gaan vertellen dat ik hun hond lelijk vind. Hallo mevrouw, is dat uw hond.. ja klopt... oeh gats wat een lillek ding. Fijne dag nog...dagmar88 schreef:malinois schreef:Wij houden hier allemaal van onze honden ik zie totaal t nut niet om ff te melden dat jij haar hond lelijk vindt.Dat hoor ik elke dag van mensen die dat kennelijk heel relevant vinden.
Neuh is nog veel te vroeg... dat duurt nog ff hoorTiny schreef:Ja hoor, heel hoog. Slaap lekker hémalinois schreef:Het enorme zak geld wat er schijnbaar gaat komen zat je wel hoog dus ja dat zal t vast zijn. Fijne avond!Tiny schreef:malinois schreef:Tot nu toe maak jij je enorm druk om de dekking van een in jouw ogen lelijke reu... waar gaat t over... jaloezie?![]()
"En uw bril is lelijk en uw man te dik"malinois schreef:Enorm belangrijk ook ja... ik kom maar zelden een hond teven die ik echt leuk vind. Laatst nog eentje een voormalig spaans zwervertje... net als ik dat niet ga melden zie ik t nut niet om een wildvreemde te gaan vertellen dat ik hun hond lelijk vind. Hallo mevrouw, is dat uw hond.. ja klopt... oeh gats wat een lillek ding. Fijne dag nog...
Ja stoten onder de gordel mag jij alleen doenmalinois schreef:Vast niet maar ik denk niet dat je mij op een oordeel van een (forum)hond kunt betrappen eigenlijk... ik vind dat nogal laag nl.
Oh enorm ja ... deden ze pijn?Tiny schreef:Ja stoten onder de gordel mag jij alleen doenmalinois schreef:Vast niet maar ik denk niet dat je mij op een oordeel van een (forum)hond kunt betrappen eigenlijk... ik vind dat nogal laag nl.
Heb ik toch nog wat over gezegd? Is niets vaag aan hoor. Dat het niet is wat jullie willen horen kan ik niets aan doen._Tiny_ schreef:En later sleep je er nog van alles bij wat nergens op slaat. Lekker vaag.Tiny schreef:Nou Tiny, hebben we vanmorgen toch over gehad? Heb ik toch geschreven wat ik van DIT pretnest vind. Ik ben niet tegen al dat pretgefok, ik ben niet tegen boomloze, ik ben er tegen dat er niet eens een natuurlijk dekking kon plaatsvinden, dat er niet eens fatsoenlijk getest is._Tiny_ schreef:Nou als je nou met goede argumenten kwam waarom je tegen al dat pretgefok bent was het nog wat. Maar je komt ook niet verder dan het gaat om het geld en ik vind de reu niet mooi. Argumenten die ook voor stamboomfok gelden.
Wat is nou het probleem?
Pff ik word er een beetje moe van dat er allerlei dingen worden geschreven die niet uit mijn toetsenbord komt.
Nee, voelde mij ook niet aangesproken.malinois schreef:Oh enorm ja ... deden ze pijn?Tiny schreef:Ja stoten onder de gordel mag jij alleen doenmalinois schreef:Vast niet maar ik denk niet dat je mij op een oordeel van een (forum)hond kunt betrappen eigenlijk... ik vind dat nogal laag nl.
In elk geval zwart met of zonder merle en verder geen flauw idee.Crescent schreef:Gefeliciteerd! Is er bekend welke kleuren de meeste kans maken? Ben benieuwd.
Die wil ik..... over een jaartje of 30! Als ik geen mechels meer aan kandagmar88 schreef:In elk geval zwart met of zonder merle en verder geen flauw idee.Crescent schreef:Gefeliciteerd! Is er bekend welke kleuren de meeste kans maken? Ben benieuwd.
Tan points zou ik wel wat vinden.
Om op te vreten.
Oeh, leuk zeg! Klinkt als een toverbalcombi... heeel benieuwd!dagmar88 schreef:In elk geval zwart met of zonder merle en verder geen flauw idee.Crescent schreef:Gefeliciteerd! Is er bekend welke kleuren de meeste kans maken? Ben benieuwd.
Om op te vreten.
Ja, dat zeker. DNA pinballCrescent schreef: Oeh, leuk zeg! Klinkt als een toverbalcombi... heeel benieuwd!
Wat voor kleur hebben de ouders dan?dagmar88 schreef:In elk geval zwart met of zonder merle en verder geen flauw idee.