Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

The Secret Life of Pets

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

nomo
Zeer actief
Aantal honden: 2

The Secret Life of Pets

Ongelezen bericht door nomo »

Oftewel... wat vreten jullie huisdieren uit als je er niet bent (of wat denk je dat ze doen) :mrgreen:

Sinds ik de camera heb kan ik meekijken wat er zich afspeelt als ik niet thuis ben. Heel handig bij het aanleren om alleen thuis te zijn, maar verder vooral grappig om te zien wat ze nu eigenlijk doen als ik er niet ben.

Morris is (natuurlijk :pffff: ) de braafheid zelve. Hij ligt ergens te slapen en wacht tot ik weer thuis ben. Hij waakt een beetje en dat is het dan wel.
Afbeelding

Ayla is een ander verhaal :LOL: Als ik weg ben jat ze meteen het kleine mandje van Romke de kat en ligt vaak daarin te slapen. Al heb ik haar ook al een paar keer op de bank zien liggen (iets met niet zonder toestemming op de bank mogen :oeps: )

Dat Romke meer was gaan eten bleek ook niet helemaal te kloppen. Regelmatig was het bakje kattenbrokjes (wat buiten hondenbereik staat!) helemaal leeg. Ik maar braaf blijven bijvullen tot de dag dat ik even op de camera spiekte en Ayla pontificaal bovenop de eettafel zag staan om bij de kattenbrokjes te kunnen komen :cool2:

Romke pikt dat natuurlijk niet allemaal. Dus wat ik met enige regelmaat voorbij zie vliegen is Romke die Ayla de hele kamer doormept :LOL:
Dit was vanochtend
Afbeelding

Brand maar los, wat doen jullie honden als ze alleen zijn?
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Re: The Secret Life of Pets

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Niets, ze staan in een urn maar die knokpartij en het feit dat het compleet geen indruk op haar maakt :LOL: :LOL: :LOL: En dan Morris, Sennen ten top
AfbeeldingAfbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Bij mij liggen ze vooral te slapen, het is eigenlijk heel saai. Arlo gaat wel geregeld even counter surfen om erachter te komen dat er niets eetbaars binnen zijn bereik ligt (ja hèhè, ik ben niet van gisteren :hmmm: ). Amy reageert soms op dingen buiten, blaft dan een paar keer en ploft vervolgens meteen weer neer om verder te slapen. Zodra ze mijn auto aan horen komen, springen ze allemaal op en rennen naar de deur, waar ze gaan staan blaffen en joelen.

Ik heb wel een keer meegemaakt dat de hond van mijn zus bij mij was, die nogal de gewoonte heeft om prullenbakken leeg te halen, en ik was vergeten de prullenbak weg te zetten. Toen zagen we dus dat ze met z'n allen een feestje hadden met de inhoud van de prullenbak, die inmiddels door de hele kamer verspreid lag :hmmm: :lol1:
dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door dre »

Niets :mrgreen:

Tijd geleden camera neergezet omdat we wilden weten wat die kleine deed, maar alles ligt de hele dag te slapen, de grootste actie is maximaal 2x per dag een slaapplekwissel met drinkpauze tussendoor :wink:
Afbeelding
Lucia
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Lucia »

Die kat :LOL:

Ik heb alleen een camera op puppyren staan, daar spoken ze niet veel uit. Wel komt het komt het konijn soms plots voor camera geklommen
teckeltoos
Zeer actief

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Peer slaapt als ik weg ben en Peer slaapt als ik thuis ben. :slaap: :slaap: :slaap: :slaap: :slaap: :slaap:
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

heb geen camera, maar weet haast wel zeker dat er wordt geslapen, en wel waken natuurlijk, maar alleen bij onraad.
want zogauw als ik de deur open doe dan ligt ze nog steeds languit, koppie komt omhoog zo van ha ben je weer thuis,
er wordt gerekt en gegeeuwd en dan krijg ik een knuffel.
Floortje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Floortje »

Ik moet iedere keer zo hard lachen om die onderste foto :LOL: :LOL: :LOL:
Caro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Caro »

Thuis slaapt Shep denk ik de hele dag. Ze drinkt ook niet of nauwelijks als ik werken ben, dat weet ik omdat ik een tijd terug bij moest houden hoeveel water ze drinkt vanwege vermoeden van te weinig drinken. Toen gebruikte ik dus een maatbeker en viel mij op dat als ik thuis kwam dezelfde hoeveelheid water nog in haar bak zat.

Wanneer ik slaapdienst heb gaat Shep mee werken en als ze dan alleen op kantoor is dan trekt ze de prullenbakken leeg. Zijn open bakken, dus is natuurlijk lekker gemakkelijk en onweerstaanbaar. Ook moet ik opletten dat collega's niets eetbaars op Shep hoogte laten liggen want dan is het weg zodra we even het kantoor verlaten.
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Wel meerdere prullenbakkenslopers dus :LOL: Morris eet sowieso niks als ik weg ben (drinkt ook niet) dus toen ik alleen hem had dacht ik er nooit meer over na wat er nog rondslingerde.
Nu zorg ik wel dat er niet vanalles binnen handbereik ligt, al denk ik dat het nu met Ayla wel zou kunnen (tot ik straks iets vergeet en ze het toch opvreet :LOL:)
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Oh heerlijk, die foto met die kat.

Lucca ligt vaak op haar rug met de achterpoten wijd gespreid op de bank. De bank waar ze alleen op uitnodiging en op een fleecedekentje op mag :hmmm:

Dalí ligt braaf te pitten in een daarvoor bestemde mand. Liefst in een vlek zonlicht, maar alleen als zich daar een zacht kussen of mandje bevindt.
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Die Ayla :LOL: .
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Geen idee. Ik weet dat er iig eentje regelmatig op tafel staat. Ik vermoed dat het Csiva is...
Ik zal eens een camera gaan aanschaffen :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”