Goedenmidag, nu kort na mijn pensioenering, eindelijk na heel lange tijd, weer een hond in huis, ik vind n.l. dat als je een hond hebt je genoeg thuis moet zijn en dat gaat nu eenmaal niet als je beiden uithuizig werk hebt, de keus voor een boerenfox was niet zo moeilijk, opgegroeid gedeeltelijk op een boerderij met een paar boerenfoxen, moet in de toekomst weer een lawaaischopper bij vreemd volk in huis hebben, en waar we over een half jaar gaan wonen Suriname komt nogal wat ongedierte voor, en een betere ratten/muizen vanger kun je je haast niet wensen, naast dat ze niet te groot worden en door hun korte vacht voor ons ideaal zijn.
Ze mag tot dat moment van vertrek lekker rond draven en stoeien met andere honden uit de buurt in de uiterwaarden van de Rijn.
We hebben haar nu als 8 maand oude pub een 6 weken in huis en alleen maar plezier van onze vrijdoos gehad, alleen heeft ze wat last van verlatingsangst, kan slecht alleen thuis zijn, die haar om deze reden ook weggedaan heeft, door verandering van werk, maar met geduld en eventueel wat hulp komt dat hopenlijk ook wel goed.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rox de boerenfox
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Boerenfox
- Aantal honden: 1
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Re: Rox de boerenfox
Hoi. En welkom.
Ik denk met vooral een hoop geduld komt het wel goed idd. Zoals ik het veel lees kunnen jullie veel tijd in de hond investeren. En wat een mooi vooruitzicht emigreren naar Suriname.
Ik denk met vooral een hoop geduld komt het wel goed idd. Zoals ik het veel lees kunnen jullie veel tijd in de hond investeren. En wat een mooi vooruitzicht emigreren naar Suriname.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- MirjamV
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox, Shetland Sheepdog
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Rox de boerenfox
Met een boerenfox zit je altijd goed Hans. Omdat je nu gepensioneerd bent en veel thuis zal zijn zal die verlatingsangst van voorbijgaande aard zijn. Ratten en muizen vangen kunnen ze als de beste. Veel plezier ermee. Al benijd ik je wel met de emigratie naar Suriname. Tenzij je roots daar liggen, hoor je niet vaak dat een Hollander naar Suriname emigreert.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.