Dat boevenkoppiewelshwitch schreef:Ramiek deelde deze op Facebook. Als ik de tijd nu eens had...
https://dierenasiels.com/dier/07f76833- ... 16fb2ebb49

Moderator: moderatorteam
Dat boevenkoppiewelshwitch schreef:Ramiek deelde deze op Facebook. Als ik de tijd nu eens had...
https://dierenasiels.com/dier/07f76833- ... 16fb2ebb49

En het is zo’n vrijdoos, kwam tijdens het fotograferen steeds bij me liggen met zijn buik omhoog voor heel veel aaitjes... het is dat we Caspar hebben lopen, die wordt over 2 weken 16 en ik vermoed dat de twee heren geen fan zijn van elkaar..Zamunda schreef:Dat boevenkoppiewelshwitch schreef:Ramiek deelde deze op Facebook. Als ik de tijd nu eens had...
https://dierenasiels.com/dier/07f76833- ... 16fb2ebb49en die springveren
!
Ik zou hem zo ophalen. Dat met de katten komen we wel overheen, hoewel Tom ook katten opjaagt buiten. Vrees wel dat het een reden kan zijn dat zo'n asiel hem niet bij mij zou plaatsen (ik heb ook nog een kat namelijk).Ramiek schreef:En het is zo’n vrijdoos, kwam tijdens het fotograferen steeds bij me liggen met zijn buik omhoog voor heel veel aaitjes... het is dat we Caspar hebben lopen, die wordt over 2 weken 16 en ik vermoed dat de twee heren geen fan zijn van elkaar..Zamunda schreef:Dat boevenkoppiewelshwitch schreef:Ramiek deelde deze op Facebook. Als ik de tijd nu eens had...
https://dierenasiels.com/dier/07f76833- ... 16fb2ebb49en die springveren
!

Toch jammer. Het verschil in gedrag naar vreemde en eigen katten kan zo groot zijn dat je daar eigenlijk niets over kunt zeggen.welshwitch schreef:Ik zou hem zo ophalen. Dat met de katten komen we wel overheen, hoewel Tom ook katten opjaagt buiten. Vrees wel dat het een reden kan zijn dat zo'n asiel hem niet bij mij zou plaatsen (ik heb ook nog een kat namelijk).
Ik ben het eens met dagmar88. Hier (half)windhonden en een huskymix die binnenshuis perfect met katten zijn, maar buitenshuis...Nanna schreef:Ik zou er mijn kat niet aan blootstellen. Het blijft een terriër.
Mijn Hongaarse schreeuwers rennen ook achter katten maar niet met de intentie om ze te doden; het is puur het 'spelletje' dat ze leuk vinden.
Mijn Whippet was wel een killer. Die had ik aan een kat bij ons thuis kunnen wennen maar ik zou het nooit 100% vertrouwd hebben. Bij opwinding vergeten ze toch vaak dat laagje beschaving. Dus gewoon niet gedaan. De behoefte ook niet gehad hoor

Dat is toch wel een eye-opener voor me Angelique, ik wéét heus wel dat er achter de filmpjes van Martijn veel werk zit, maar zoveel had ik niet verwacht.Angelique. schreef:Echt geloof me, ik heb er maar 1 maar man o man wat een berg werk is die hond, ik heb maar ervaring met 1 maar hij is in zijn eentje VEEL meer werk als al mijn andere honden bij elkaar.Manuma schreef:Door bepaalde ervaringenlucie schreef: jij moet een mechelwil mijn vriend dus absoluut geen herder. Echt jammer, want ik geloof dat wij heus heel leuk een herder kunnen hebben.
Altijd en eeuwig maar in voor actie, als je ook maar een teen beweegt staat die al ja ? ja ja ? gaan we doen gaan we doehhhoooeeeen ???? (al moet ik eerlijk zeggen dat het nu na bijna 4 jaar wat minder word, goddank)
Hij krijgt ook veel meer aandacht, beweging en training dan de rest om hem tevreden te houden, gelukkig vind Martijn het geweldig om uren met hem op pad te zijn....ik wilde hem, meer dan Martijn...... maar ben zooooo blij met Martijn want heel eerlijk, ik had het niet getrokken, hoe stapel gek ik ook op hem ben....want verder is het echt wel een zalige hond

Haha, ja laterPersistence schreef: En Manuma, ik denk dat wij precies hetzelfde 'type' hond zoeken, al ben ik niet echt zoekende want het past nu niet, maar ik snuffel wel altijd rond zeg maarHet nestje van Sirene vond ik ook super leuk. Ik zie hordes border collie herplaatsingen voorbij komen op FB, zou dat wat voor je zijn of gaan jullie liever voor een pup? (later uiteraard, later).
Manuma schreef:Door bepaalde ervaringenlucie schreef: jij moet een mechelwil mijn vriend dus absoluut geen herder. Echt jammer, want ik geloof dat wij heus heel leuk een herder kunnen hebben.
Spijtig ja. Ze zijn zo leukManuma schreef:Door bepaalde ervaringenlucie schreef: jij moet een mechelwil mijn vriend dus absoluut geen herder. Echt jammer, want ik geloof dat wij heus heel leuk een herder kunnen hebben.
Ze is hier ook welkom om te komen knuffelen en dat weet zeveertje schreef:Manuma schreef:Door bepaalde ervaringenlucie schreef: jij moet een mechelwil mijn vriend dus absoluut geen herder. Echt jammer, want ik geloof dat wij heus heel leuk een herder kunnen hebben.
Wanneer ga je naar Animal Event en komt vriend mee? Ik heb een knuffelherder mee
Op FB zie ik wel eens wat voorbij komen idd, en ik was al nieuwsgierig naar jullie nieuwste aanwinst maar ik zie nu pas dat je daar al over geschreven had.Angelique. schreef: Oh je volgt hem ? wat leuk![]()
Het is een ontzettend snelle leerling maar ook een ontzettend druk kereltje![]()
Ben stapel met hem, echt waar maar die energie word ik soms een beetje knetter van zeg maar![]()
En dat zegt iemand die al dik 20 jaar huskies heeft![]()
Ik snap helemaal wat je bedoeld! Misschien is een viszla of duitse staande ook leuk voor jullie en om mee te sporten. Verder ben ik je helemáál geen derde hond aan het aanpraten ofzo.Manuma schreef:Haha, ja laterPersistence schreef: En Manuma, ik denk dat wij precies hetzelfde 'type' hond zoeken, al ben ik niet echt zoekende want het past nu niet, maar ik snuffel wel altijd rond zeg maarHet nestje van Sirene vond ik ook super leuk. Ik zie hordes border collie herplaatsingen voorbij komen op FB, zou dat wat voor je zijn of gaan jullie liever voor een pup? (later uiteraard, later).
Ik vind border collies helemaal niks voor mij. Ook niet voor mijn vriend haha!
Wij hebben heel zelfstandige honden die altijd iets te doen vinden, tot nu toe zijn eigenlijk alle border collies die ik ken of tegenkom zó extreem obsessief met werkelijk alles dat ik het eigenlijk vaak gestoorde honden vind. Maar goed, ik heb dan ook een ander referentiekader
Onbegrijpelijk zowel het feit dat niemand hem lijkt te missen als dat hij niet meteen een gouden mandje gevonden heeft.alinelaila schreef:Ja, plaatje he. Hij is gevonden. Eigenaar heeft zich niet gemeld. We (beilen) hebben hem uitgewisseld met leeuwarden, omdat we plaatsgebrek hadden. We hadden verwacht dat hij heel snel een nieuwe plek zou vinden, maar toch nu toe nog niets.
Dat staat ook in de beschrijving. Maar ik vind het wel een prachtige hondNanna schreef:Ziet er wel uit als een ex-stroperteckeltoos schreef:Onbegrijpelijk zowel het feit dat niemand hem lijkt te missen als dat hij niet meteen een gouden mandje gevonden heeft.alinelaila schreef:Ja, plaatje he. Hij is gevonden. Eigenaar heeft zich niet gemeld. We (beilen) hebben hem uitgewisseld met leeuwarden, omdat we plaatsgebrek hadden. We hadden verwacht dat hij heel snel een nieuwe plek zou vinden, maar toch nu toe nog niets.
Op de foto is het een prachthond.Lijkt me een gevalletje nooit van de riem. Dat moet je maar willen.
Of het maakt niet zo veel uit. Ik heb ook liever een hond die wel los kan, maar als ik een hond verder heel passend en leuk vind, maakt dat niet los kunnen lopen me niet uit. Voor deze hond komt vast ook wel iemand die daar prima mee kan leven en lekker met de hond gaat canicrossen of fietsen.Nanna schreef:Nee. Geen enkele hond is mooi genoeg om tegenwicht te bieden aan het feit dat hij niet los kan.DeDiana schreef:Dat staat ook in de beschrijving. Maar ik vind het wel een prachtige hondNanna schreef: Ziet er wel uit als een ex-stroperLijkt me een gevalletje nooit van de riem. Dat moet je maar willen.
Voor mij dan.
Een ander zal het juist prettig vinden om een hond te hebben die nooit los kan.
goed ideeteckeltoos schreef:Ik heb de link van De Wissel doorgegeven aan facebook van Canicross Nederland.

Dat 'Wil je een koekje !!!!!!!!" hoofdHakkene schreef: