Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Joep bij een zieke kat

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Domie
Zeer actief
Aantal honden: 2
Contacteer:

Joep bij een zieke kat

Ongelezen bericht door Domie »

Een van mijn katten heeft epilepsie. Vorige week kreeg hij een behoorlijke aanval en het was de allereerste aanval die Joep bij Kripo meemaakte. Joep vloog op Kripo af en begon gigantisch te grommen en te blaffen. Kripo zelf merkte hier niets van want die was buiten bewustzijn. Omdat ik voor mijn gevoel al mijn aandacht even bij de kat nodig had heb ik Joep apart gezet op de gang. Joep snapte uiteraard niet waarom en bleef blaffen en piepen. Was het achteraf gezien beter geweest om Joep er toch bij te laten zijn? Op z'n plek of echt bij mij met de kat? Zou er een kans zijn dat Joep de kat wat aandoet? Of heb ik er toch goed naar gehandelt om Joep even apart te zetten???? Toen Kripo weer helemaal bij was mocht Joep er ook weer bij....
Joep en Kripo zijn samen goede maatjes
Groetjes Domie en een lebberkus van Paco

Joepie 27-12-2002 - 03-08-2015
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Persoonlijk denk ik dat je er goed aan hebt gedaan. Een hond begrijpt dit niet en kan, ook al zijn het de beste vriendjes, misschien wel aanvallen onder deze omstandigheden.

Ik zou exact hetzelfde gedaan hebben.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Op zo'n moment heeft je kat toch alle aandacht nodig en kun je je niet druk maken om een druk hondje dat niet begrijpt wat er gebeurd. Denk ook dat je het zo goed gedaan hebt.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

denk ook dat je ze beter eff apart kan zetten wand de hond snapt er niks van denk niet dat hij snel zal aanvallen
maar zal zeker steeds nieuwschiereger woorden en mischien gaan klieren met de kat
denk niet dat de kat daar op zit te wachten tijdens en vlak naar een aanval
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”