Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vandaag is op mijn werk het minipaardje bevallen van dit veulentje. Jeetje was is dat klein haha, Joep was ongeveer net zo groot geloof ik toen hij mee naar huis mocht :') ! Maar hij is wel heel schattig
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Ptje schreef:Wat een leukie
Alleen een beetje vreemd hoofdje of ligt dat aan mij ? (Niet gemeen bedoeld of vertekent het door het blesje?)
Vind het ook niet gezond er uit zien hoor, denk net zoiets als bij de wawa's
Het vertekend wel een beetje door de foto's hoor Ja hij heeft een beetje boller koppie, maar hij moet gewoon nog groeien. Net zoals sommige honden in hun oren moeten groeien als je moeder en vader ziet zijn dat hele normale mini paarden
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Ptje schreef:Wat een leukie
Alleen een beetje vreemd hoofdje of ligt dat aan mij ? (Niet gemeen bedoeld of vertekent het door het blesje?)
Vind het ook niet gezond er uit zien hoor, denk net zoiets als bij de wawa's
Het vertekend wel een beetje door de foto's hoor Ja hij heeft een beetje boller koppie, maar hij moet gewoon nog groeien. Net zoals sommige honden in hun oren moeten groeien als je moeder en vader ziet zijn dat hele normale mini paarden
Hoewel ik hier niet per se dwerggroei in zie (maar ook niet uitsluit), is dwerggroei bij minipaarden (incl. shetten) wel degelijk een behoorlijk probleem. En ze hebben ook last van de dwerggroei. Er waren de laatste keer dat ik het ging uitzoeken 4 dwerggroeigenen bekend, een deel is homozygoot lethaal, de rest is in meerdere of mindere mate welzijnsverminderend, maar fokkers willen ze alsnog wel eens inzetten omdat de veulens zo mooi klein zijn van die ouderdieren.
Niet per se prettig, hoewel de eigenaren dat vervolgens niet lijken te zien.
Of dat bij dit veulen ook is weet ik niet. Ouders zien er zo op deze foto's prima uit.
Dus maar hopen dat hij gewoon in zijn koppie groeit, en in normale verhoudingen komt.
Ze zijn wel heel lollig, zo klein en qua gedrag wel echt paard.
Maar zoals bij alle dieren vind ik ook bij paarden het fokken van dit soort uitersten wat griezelig.
OP de foto lijken ouders best groot, maar dat is misschien verkeerd van een foto, dat soort maatjes kan ik nog handelen, grote paarden ga ik met een boog omheen. Ik kan totaal paarden niet lezen