Naar een hele tijd weg geweest te zijn wil ik jullie graag vertellen hoe het nu met Rico de keeshond gaat. Ik heb Rico alweer bijna 2 jaar en het gaat echt super met hem, hij is veranderd van een bijtende pup en puber in een hele lieve, aanhankelijke en sociale knuffel hond. We hebben 3 cursussen gevolgd en er is een gedragsdeskundige bij geweest die allemaal met de handen in het haar stonden wat er nu met Rico zijn typische gedrag was. Sinds Rico gecastreerd is veranderde zijn gedrag drastisch en werd hij een stuk rustiger zowel binnen als buiten in de tuin. We hebben alle tips van hier opgevolgd/geprobeerd en we zijn ook op agility gegaan en dat vindt hij geweldig. Rico is zelfs 1ste van de groep geworden en mag inmiddels met de gevorderde groep mee doen waar ze ook wedstrijden geven. Wat er nu precies was weten we niet maar hij is nu echt een super lieve, aanhankelijke, sociale hond waar ik super blij en trots op ben.
We hebben dus niet opgegeven ondanks het vreselijke boorbijten tot bloedens toe.
We zijn maatjes voor het leven die niet zonder elkaar kunnen.