Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Graven

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

nora
Vaste gebruiker

Graven

Ongelezen bericht door nora »

De laatste tijd als we Nora los uitlaten in het bos, luisterd ze ineens niet meer.
Ze is dan aan het graven en wroeten en je kan roepen wat je wilt, maar ze komt niet.
Ik vraag me af waarom ze dat doet en waarom ze dan niet luisterd, normaal luisterd ze altijd prima als je haar roept, maar ze gaat helemaal in dat graven op en hoort niets meer, we moeten haar dan altijd gaan halen en haar aan de riem doen.
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

muisjes????? :mrgreen:
hier doen ze het nl. ook en ik vermoed dat het muisjes of molletjes zijn die ze ruiken, als je goed kijkt in het gras zie je mooie kleine gaatjes..die zullen niet zijn van mensen op stelten...
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

Nora is een Golden :mrgreen:
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

oh, maar er loopt bij mij op hitland ook een golden die hetzelfde doet als die 2 van mij.....en de lab van mijn neef ook...
maar ik zou het niet weten waarom ze het doet ik zie alleen maar wat die 2 van mij doen, en dat lijkt er verdacht veel op op wat de golden van jou doet.
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Ongelezen bericht door vinkje »

Angeniet schreef:Nora is een Golden :mrgreen:
En ze zeggen nog wel dat die zo goed luisteren, die hoeven we toch bijna niets te leren, die snappen alles. hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Hier nog een gravende golden! :mrgreen:
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

vinkje schreef:
Angeniet schreef:Nora is een Golden :mrgreen:
En ze zeggen nog wel dat die zo goed luisteren, die hoeven we toch bijna niets te leren, die snappen alles. hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Psies, dat merk is zo geboren ;)
Kant en klaar :mrgreen:
Rossi
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rossi »

Maar om nog even op je vraag terug te komen, dat ie niet meer luistert. Mijn ervaring is hoe vaker ik roep, des te slechter hij luistert. Ik roep maximaal 3 x, en draai me dan om en loop verder.
Werkt bij ons perfect.
Groeten van Angel en Rossi.

Afbeelding
nora
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door nora »

Rossi schreef:Maar om nog even op je vraag terug te komen, dat ie niet meer luistert. Mijn ervaring is hoe vaker ik roep, des te slechter hij luistert. Ik roep maximaal 3 x, en draai me dan om en loop verder.
Werkt bij ons perfect.
Ja, wij hebben ook al geprobeerd een paar keer te roepen en dan gewoon verder lopen, maar ze blijft echt gewoon doorgaan met graven en wroeten :twisted:
En denk als wij dan allang thuis zijn ze daar nog aan het wroeten is :mrgreen:
gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gyanty »

Ja bij Bas helpt het nu ook niet meer om gewoon te verstoppen of weg te lopen. Jarenlang goed gegaan, maar volgens mij zijn de mollen dit jaar van uitzonderlijk goede kwaliteit :mrgreen: . Ik houd Bas bij me in de buurt. Hij mag wel gewoon los, maar moet dichter bij mij in de buurt blijven, anders luisterd hij gewoon niet en op sommige stukken gewoon aan de flexilijn van Mano. Werkt perfect eigenlijk. Maar juist niet meteen aanlijnen na graven, want dat maakt het stoppen met graven alleen maar minder leuk!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”