Sofi is mijn hond, die heeft puppies. Maar die passen niet in jouw situatiebunchy schreef:Wat is een Sofie trouwens?

Moderator: moderatorteam
Sofi is mijn hond, die heeft puppies. Maar die passen niet in jouw situatiebunchy schreef:Wat is een Sofie trouwens?
Ik denk dat bekend is dat hij een paar uurtjes alleen kan zijn (na gewenning). en dat langer niet bekend is?bunchy schreef:https://verhuisdieren.nl/plaatsprofiel/ ... ing-almere
Zoiets? Klinkt op zich goed.. alleen maar een paar uurtjes alleen zijn lijkt me gering..
Wat verwacht je dan? Alleen blijven zul je bij de meeste honden op moeten bouwen.bunchy schreef:Klinkt op zich goed.. alleen maar een paar uurtjes alleen zijn lijkt me gering..
Dank je wel!lucie schreef:ik zou me niet af laten schrikken door zo'n zinnetje. Hij lijkt inderdaad een heel goed hondje voor jullie, dààr gaat het om. Dat biedt voldoende aanknopingspunten om met het asiel te praten en leg je gewoon je situatie voor. Zelf interpreteer ik het zelfs positief: het feit dat ie een paar uurtjes alleen kan zijn, betekent dat ie geen (heftige) verlatingsangst heeft. Dat is het voornaamste. Wat mij betreft wordt er geen hond gebeuren die het léuk vindt om een hele dag alleen te zijn, dus daar hoef je niet naar te zoeken. Maar er zijn er die er aan kunnen wennen, zeker als het niet heel vaak voor komt. Ik denk dat je het zo moet zien.