Maar meer van herplaatsers dus ja 14 jaar hoeft niet natuurlijk

Moderator: moderatorteam
Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijstfenneke schreef:Ik ben geen puppenmens![]()
Maar meer van herplaatsers dus ja 14 jaar hoeft niet natuurlijk
Als je dat zeker weet, dan wil ik hem wel een jaartje voor je opvoeden hoorlaeken schreef:
Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijstNa een jaar en stabiel uitgegroeid....prachthondje.
laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
Jij en Sandra lijken me een leuk setje!
Klinkt als een ideale relatie!!laeken schreef:Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
Eigenlijk wel he? Sandra....?Johnny Jones schreef:Klinkt als een ideale relatie!!laeken schreef:Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:laeken schreef: Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijst![]()
Sandra&co schreef:Als je dat zeker weet, dan wil ik hem wel een jaartje voor je opvoeden hoorlaeken schreef:
Als Blanket toch teveel man voor Sandra is sta ik al op de wachtlijstNa een jaar en stabiel uitgegroeid....prachthondje.
2 Vliegen, 1 klap. Dan heb ik geen leeg-nest-syndroom en jij je droomhondje.
Dan ben jij back up.fenneke schreef:Sandra&co schreef:Als je dat zeker weet, dan wil ik hem wel een jaartje voor je opvoeden hoorlaeken schreef:
2 Vliegen, 1 klap. Dan heb ik geen leeg-nest-syndroom en jij je droomhondje.
![]()
![]()
Ik vind het prima dat de pups weerbaarheid tonen.Sandra&co schreef:Een lesje weerbaarheid van je tante. Wat doe je als kleine fluff tegen een grote boze hond?
https://www.youtube.com/watch?v=hLOam939JiY
Nou, ja hoor, als ik niet als de heilige maagd Maria thuis hoef te zitten met m'n kuisheidlaeken schreef:Eigenlijk wel he? Sandra....?Johnny Jones schreef:Klinkt als een ideale relatie!!laeken schreef:Hahaha, als Sandra van een seksloos bestaan houdt of zelf haar dates regelt, minimaal 5 honden wil (dan blijft Blanket) en een man wil die elke avond de hort op gaat om aan zijn gerief te komen dan lijkt mij dat ook wel watJohnny Jones schreef:Jij en Sandra lijken me een leuk setje!
maar toch best een momentje. je bent er al zolang mee bezig, dan die drukke 8 weken en plots is het zoverSandra&co schreef:Ja daarom, het is niet dat ik een tekort aan puppies heb
Komt bij allemaal wel goed. En als er ergens iets mis gaat zijn er genoeg mensen die deze hondjes wel op kunnen vangen als je er zelf niks mee kan. Dat is het voordeel van dit soort hondjes. Een nest Mechelaars is andere koek. Maar deze hondjes komen eigenlijk altijd wel ergens met hun gatje in de boterSandra&co schreef:Ik ga niet weten wat ik met m'n vrije tijd moet doen dadelijk, haha!![]()
Het scheelt dat ik weet dat de pups die nu verkocht zijn met hun kontjes in de boter vallen. Dat maakt het makkelijker.
Gaaf om die interactie te zien en dus te zien dat het met elke pup zo anders is.Sandra&co schreef:Met Lille doet ze dit trouwens ook. Maar alleen die twee. Ze is met elke pup op een andere manier bezig, echt boeiend om te zien.
Van Ennis pikt ze het minst en van Blanket het meest. De 'middenmoot' (Rakoes & Trubl) worden vriendelijkjes bijgestuurd maar krijgen ook een snauw als ze iets doen wat niet bevalt.
Heb je het tegen mij?Sandra&co schreef:Opvangen? Als die mensen ze 'beu' zijn bijvoorbeeld? Dan komen ze als het goed is linea recta terug naar mij. Ik betaal dan de volledige pupprijs terug. Deze pups gaan nooit een opvang of het asiel in als het aan mij ligtOf bedoelde je wat anders?
Relaxt. Ennis kwam daar binnen, zag Lanai, kreeg een dikke grijns op zijn smoeltje (klein bruin hondje = mama?? = tépels!?) maar toen Lanai geen sloofse melkbar bleek, begon hij met haar te spelen. En speeltjes te zoeken, want óveral liggen speeltjesJoyce112 schreef:En, hoe ging het eerste "afscheid"?