Bronco moest even bij de baas blijven. En dat vond hij stom!
Het ijsvogeltje zat er overigens wel, maar vloog weg voordat ik een foto kon maken.
Wat ga je doehoennnnn???!!!!!

Wel andere mooie dingen gezien.

Gewone Oeverlibel

Weidebeekjuffer

Moderator: moderatorteam

Ja maar, ik kwam weer terug hoor!S@ndr@ schreef:lief zoen hoofd.. laat je hem zomaar achter

Nou echt!Sterre schreef:wat een heerlijke kop op onweer.
Ja klopt, ik heb er al eerder foto's van geplaatst. Het is er echt enorm mooi. Niet verschrikkelijk groot zoals op de veluwe ofzo. Maar groot genoeg om een flinke tijd rond te struinen.Tamara81 schreef:Dat lijkt me nou zo'n mooi bos. Je hebt er vorig jaar ofzo ook eens foto's van geplaatst en toen wilde ik er meteen heen.
Staat nog op mijn lijstje.
Heel ernstig jaHylos schreef:Ach nou, wat een mama's kindje
Het is vast een paddestoel, maar....GrethavW schreef:
Wel andere mooie dingen gezien.
![]()
Ja? De bekende piemelzwam?Persistence schreef:Is dát een stinkzwam. Nooit geweten, ik dacht echt dat dat zo'n... nouja, je weet wel, zwam was. Toch weer wat geleerd!

Ja, heel bijzonder.Hilly45 schreef:Mooie foto's. En ach, voor Bronco is er blijkbaar maar 1 echt belangrijk en dat ben jij.
Gelukkig kom ik er heel erg vaak, het is vlakbij. Voelt een beetje als mijn bosFriesenfransman schreef:Mooi Gretha!
Ik weet ook nog de vorige keer dat je foto’s postte van dit bos. Prachtig. Mag je best vaker heen
Koester dat maar. En tuurlijk heeft een hond ook soms gedrag, waardoor je hem/haar achter het behang kunt plakken, net zoals wij dat als baasjes ook wel eens hebben, waarbij de hond misschien denkt; 'huh, is dat mijn baas, blijkbaar slechte dag.' Maar dat geeft niet.GrethavW schreef:Ja, heel bijzonder.Hilly45 schreef:Mooie foto's. En ach, voor Bronco is er blijkbaar maar 1 echt belangrijk en dat ben jij.
Andersom ook hoor. Ik heb nooit eerder zo'n band gehad met een hond.
Terwijl hij toch echt af en toe een enorme etterbak is. Maar wel de leukste en liefste etterbak.

Een Drama Queen is het!Nanna schreef:Dat huilhoofd op die eerste foto