Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Persistence schreef:Geen idee hoe je interieur eruit ziet, maar vind een houten bak wel geinig:
Die heb ik inderdaad ook voorbij zien komen
Het enige jammere vind ik dan toch de RVS binnenbak, maar wellicht dat in praktijk niet zo erg opvalt als het lijkt.
De bakken staan hier redelijk in het zicht nl.
Nanna schreef:Ik ben juist wel fan van RVS omdat het zo makkelijk schoon te houden is, de allereerste vereiste bij mij.
Maar die heb je ook in kleurige designs hoor. KLIK
Die heb ik ook maar dan van Cranenbroek. Ieder heeft zn eigen kleurtje
Persistence schreef:Geen idee hoe je interieur eruit ziet, maar vind een houten bak wel geinig:
Die heb ik inderdaad ook voorbij zien komen
Het enige jammere vind ik dan toch de RVS binnenbak, maar wellicht dat in praktijk niet zo erg opvalt als het lijkt.
De bakken staan hier redelijk in het zicht nl.
Ik gebruik ouderwetse ronde alcropal ovenschalen van de kringloop als voerbakken. Ik vind het leuk staan en het mept wat minder makkelijk in het rond als hond moppert dat de bak leeg is. De rvs wordt dan door de kamer gevoetbald
cooperv schreef:Ik gebruik ouderwetse ronde alcropal ovenschalen van de kringloop als voerbakken. Ik vind het leuk staan en het mept wat minder makkelijk in het rond als hond moppert dat de bak leeg is. De rvs wordt dan door de kamer gevoetbald
Die ik heb van Cranenbroek hebben een rubber bodem. Valt niks te meppen
De gezamenlijke drink- en brokkenbak is van RVS. Het avondeten krijgen de teckeltje opgediend in een zwart gietijzeren mini pannetje. Lut neemt genoegen met elke pan die op dat moment beschikbaar is.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Brindlecardi schreef:Ik heb de groene bakken binnen, erg mooi en prettig in gebruik.
Er zitten goede noppen onder waardoor het stabiel staat zonder het maken van krassen.
Welke maat heb je ,vallen ze groot of klein
Medium voor eten en large voor water.
Large is echt wel aardig groot, ook omdat de rand wat hoger is dan de meeste bakken. Kan dus heel veel water in
De medium is voor Apple ook nog best aan de grote kant, ik denk dat een middelgrote hond daar ook nog prima uit kan eten.