Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
overleefd zelfs 2 herders die hem uitklaar willen trekken voor ze hem terug geven
Zo eentje vonden wij laatst in een boom in het bos. Met wat moeite uiteraard er uit gehaald, de honden zijn er wat blij mee! En heel stevig spul inderdaad.
Touwtjes knagen hahaha, had Aak ook zo'n handje van vroeger.
Jouw topic maakte dat ik onze defecte nu weer heb besteld. Kapot gegaan omdat iemand er na 4 jaar een trekspel mee deed en Aki niet los liet waarop het kopje met touwtje ging kraken.. maar goed, na ruim 4 jaar mag dat.
Wij hebben deze https://www.medpets.nl/chuckit-amphibio ... plete=true
ik heb de vuurtoren van de Action, stevig genoeg voor mijn trio en met als voordeel dat hij altijd goedzichtbaar is in het water omdat hij verticaal blijft drijven, staand dus.
Hier ook een vuurtoren (van Rogz?), maar die kan wel vrij makkelijk stuk. Ze slopen hem hier gelukkig niet dus er staan alleen tanden in van het dragen/knijpen maar als je een sloper hebt die ervoor gaat is hij binnen een paar minuten een kopje kleiner.