Het was leuk maar wel erg kort. Ik begreep dat ze er een zwemonderdeel uitgehaald hebben ivm de temperatuur.
Moderator: moderatorteam
Ik zag het! Hartstikke gaafManuma schreef:Een zesde plaats tussen de atleten en tweede vrouwIk ben trots op ons!
Het was leuk maar wel erg kort. Ik begreep dat ze er een zwemonderdeel uitgehaald hebben ivm de temperatuur.
wolvster schreef:Murdock en ik doen sowieso de Dogsurvival Zeewolde![]()
Verder nog even kijken hoe en wat, want we hebben ook nog heel wat wedstrijden staan.
wolvster schreef:Murdock en ik doen sowieso de Dogsurvival Zeewolde![]()
Verder nog even kijken hoe en wat, want we hebben ook nog heel wat wedstrijden staan.
Dan hebben jullie vorig jaar Manu gewassenBCDexter schreef:wolvster schreef:Murdock en ik doen sowieso de Dogsurvival Zeewolde![]()
wat leuk! Ik sta daar waarschijnlijk net als vorig jaar met mijn moeder bij de doggywash1:
haha dat meen je!! kan me wel herinneren zo'n hond onder handen gehad te hebben inderdaad.. zal eens kijken of ik de foto's nog heb!Manuma schreef:Dan hebben jullie vorig jaar Manu gewassenBCDexter schreef:wolvster schreef:Murdock en ik doen sowieso de Dogsurvival Zeewolde![]()
wat leuk! Ik sta daar waarschijnlijk net als vorig jaar met mijn moeder bij de doggywash1:
Nee, die hebben honden die wachten tot ze eraf geholpen worden en dan kan een vrijwilliger helpen sjouwen.Persistence schreef:Nou, ik weet niet hoeveel Manu weegt, maar als jij je rug als tussensprong gaat gebruiken dan kun je daarna ook wel een pilletje nemen denk ik![]()
Toch is het een goede samenwerking hoe je hem omhoog krijgt. Eraf is ook lastig, ik denk dat weinig honden in de armen van hun baasje springen. Lieten anderen hun grote hond er gewoon afspringen?
Persistence schreef:Klopt, dat is ook erg leuk! Zou wel weer eens mee willen doen, maar dan het liefst met iemand erbij die meeloopt en kan 'helpen' bij sommige oefeningen die Vic nog erg spannend vind. Hij raak snel gefrustreerd als iets niet lukt, of als hij niet snapt wat hij moet doen (of zal dat aan de baas liggen) en dat wil ik voor een volgende keer liever voorkomen. Nu alleen die persoon nog vinden
Dat lijkt me dus superhandig, iemand die even kan helpen!Pumi schreef: ik heb samen met een vriendin gelopen, konden we elkaar voor of na obstakel helpen![]()
we gingen beetje harder dan verwacht![]()