Dat is wel wat met zusje straks

Moderator: moderatorteam
absoluut, en het is dus altijd een klein ergernisje van mij geweest dat daar vervolgens geen gebruik van wordt gemaaktFriesenfransman schreef:Dank, voor de thuisblijvers gemaaktlucie schreef:wat een mooi gemaakt filmpje zegFriesenfransman schreef:Een heerlijk filmpje en een heel goed idee!
Jaren geleden heb ik een eindelaarsfilmpje (Jaaroverzicht F&F, geen joydivision, wel David Byrne) gemaakt, en ik wilde dat al heel lang weer eens overdoen. Dit topic is een perfecte aanleiding om morgen meteen te beginnen.het gaat er bij jouw honden wel wat anders aan toe dan als ik ga wandelen
heerlijk om te zien
![]()
Filmpjes maak ik al jaren in imovie. Ideaal.
Hoe anders gaat het er bij ons aan toe, jullie hebben toch ook meer ruimte dan je lief is?
Oh ja, die ergernis snap ik. Mijn vorige hond was opgegroeid in nederland, keurig bij de baas blijven, niet teveel vrijheid want auto’s en snelwegen. Die kon, eenmaal verhuisd naar hier, ook helemaal niet genieten van die ruimte. Ik vónd het irritant.lucie schreef:absoluut, en het is dus altijd een klein ergernisje van mij geweest dat daar vervolgens geen gebruik van wordt gemaaktFriesenfransman schreef:Dank, voor de thuisblijvers gemaaktlucie schreef:wat een mooi gemaakt filmpje zegFriesenfransman schreef:Een heerlijk filmpje en een heel goed idee!
Jaren geleden heb ik een eindelaarsfilmpje (Jaaroverzicht F&F, geen joydivision, wel David Byrne) gemaakt, en ik wilde dat al heel lang weer eens overdoen. Dit topic is een perfecte aanleiding om morgen meteen te beginnen.het gaat er bij jouw honden wel wat anders aan toe dan als ik ga wandelen
heerlijk om te zien
![]()
Filmpjes maak ik al jaren in imovie. Ideaal.
Hoe anders gaat het er bij ons aan toe, jullie hebben toch ook meer ruimte dan je lief is?. Nu met 2 jonge honden gaat het beter, maar alsnog betekent wandelen in principe rustig meelopen (een enkele uitspatting daargelaten) en niet dat heerlijke dollen en rennen wat ik bij jou zie
Leuk om te zien, wat een vrolijk stel is het!Friesenfransman schreef:Oke, ik kon niet wachten tot het eind van deze juli maand dus ik speel nog even een beetje vals. Dit is een compilatie van juni, en daarvan had ik vooral veel wandelfilmpjes en ook niet van elke dag maar ik heb mijn best gedaan om niet alleen maar rennende instahondjes erin te plakken, dus ik dacht het mag best![]()
Juni F&F
Dat is bij mij een ‘pro’ functie. Betaald dus.HillieS schreef:Dat op 1,5 seconde zetten doe je dat in 't scherm waarin je hem knipt?
Ik heb pas een nieuwe foon (zo'n halve tablet ipv een minischermpje) en ben nog erg aan het stoeien met hoe het allemaal werkt (normaal doe ik alles op de laptop) maar ik geloof/hoop dat het gelukt is. Wel gesmokkeld want ding is net nieuw dus er stonden nog niet voor de volle maand filmpjes op maar ach, vond het te leuk om er mee te spelenLothian schreef:lucie schreef:wat een leuk filmpje zeg! heel origineelDoen jullie ook mee?Zamunda schreef:Leuk om te zien.kost slechts een paar seconde per dag
Om het te bekijken moet je niet op 'trim' klikken maar op het groene selectievakje. En altijd leuk om te horen!veertje schreef:Leuk filmpje Zamunda. En het is al vaak gezegd, maar je woont prachtig daar! Heerlijk al die ruimte!
Ik film/fotografeer ook nog even door komende maand. Vind het wel lastig het leukste fragment te kiezen, want hij gaat meteen opslaan als ik eigenlijk alleen maar wil kijken of ik een leuk moment heb gekozen.
Ah wat leukFrootje schreef:Wat een leuk filmpje, Zamunda! Ik vind jouw honden zo leuk.![]()
Ik ben nog steeds druk filmpjes aan het maken.
Gaaf filmpje zeg, wat hebben jouw honden een vrijheid en plezier zeg (''Don't fence me in'' is wel heel toepasselijk)!Friesenfransman schreef:Een heerlijk filmpje en een heel goed idee!
Jaren geleden heb ik een eindelaarsfilmpje (Jaaroverzicht F&F, geen joydivision, wel David Byrne) gemaakt, en ik wilde dat al heel lang weer eens overdoen. Dit topic is een perfecte aanleiding om morgen meteen te beginnen.
Fantastisch! Dat meertje aan huis is wel het summum. En die pieper is ook goed
Je maakt via de app elke dag een filmpje en je knipt hem ook via de app in een seconde. En na een bepaalde tijd, kan je zelf kiezen, kan je de app alles achter elkaar laten zetten.Lucia schreef:Ontzettend leuk idee, maar moet je hier zelf handig zijn of maakt de app het filmpje, anders komt het hier niet goed
Het makkelijkste kan je filmen via de app, dan kan je daarna meteen knippen, in de appHeavy schreef:Leuke filmpjesleuk geluid komt er uit Ravi
ik heb al wat dagen gefilmd maar het knippen moet ik nog even opzoeken
Fries is bijna 9 en de fransman 6,5.lucie schreef: Jouw filmpje is ook harstikke leuk FriesenFransman. Hoe oud zijn jouw honden?
Dat is echt geweldig ja. Onze droom was om als we ooit een eigen wei zouden hebben daar een poel in te laten graven en met het vrijgekomen zand heuveltjes te maken (voor de paarden eigenlijk) en alsof deze plek voor ons bestemd was was het hier gewoon al gedaanFriesenfransman schreef:Fantastisch! Dat meertje aan huis is wel het summum. En die pieper is ook goed
Bijna, ik heb hem gepluktlucie schreef:heb je Ravi nou geschoren Zamunda? ik vind het wel mooi hooren heerlijk filmpje ook. Zo'n vijver lijkt me ook geweldig. ik heb wel een kleintje, alleen die droogt altijd vrij snel op (dat is ook zijn functie want van de overloop van de regenopvang). Maar voor honden id het ideaal
![]()
Oh het is zo zalig! Het voelt ook echt als rust, zo genieten! En van Ravi zijn renkunsten geniet ik ook nog elke dag, wat blijft dat toch een mooi gezicht zeg.DeDiana schreef:Heel leuk Zamunda! Wat is het ineens 'rustig' bij jullie zo met maar drie honden![]()
Zo mooi om te zien hoe Ravi rent
Ja hij kan heel leuk kletsen haha. Ik stimuleer het niet echt want toen hij kwam had hij er een beetje een handje van om het bij alles wat hij wilde te doen (was ook verteld dat hij zo leuk kletst de hele dag) en dat hoeft voor mij niet. Vaste momenten zijn nu na zijn avondeten en soms in spel, lekker ding.Heavy schreef:leuk geluid komt er uit Ravi![]()
Is dat echt?nomo schreef:1 seconde is wel heel kort, jammer dat de 1,5 een pro feature is. Maar met foto's ertussen is het wel wat rustiger. Er wordt hier vooral veel gegeten geloof iken dan heb ik nog maar een week gedaan