Allereerst bedankt dat ik lid mocht worden van dit mooie forum.
Helaas is de reden dat ik lid wordt, wat minder mooi en zal dan ook -wanneer dat mag- er een topicje aan willen wagen.
Zoals te zien gebruik ik geen echte naam en dat is vanwege mijn werk; mijn werkgever wil niet dat ik "makkelijk te vinden ben op internet" gezien dat mijn baan in de weg kan staan.
Nu wil ik helemaal niet pretenderen dat ik een spannende baan heb als "spion" oid. Het is zelfs best saai......maar toch moet het even zo, mijn excuses daarvoor.
Afijn, wij zijn een relatief jong gezin, vader, moeder, twee dochters en de meest geweldige, lieve hond die men ooit mee zal maken!
Een Engelse Cocker Spaniel van iets meer dan 8 jaar, een teefje, bruin......van "Lady en de Vagebond" en heet.......tja, Lady dus ook he?

Ik, (vader) heb vroeger ook een Engelse Cocker Spaniel gehad, ook een teefje en wist dus al hoe deze honden zijn; heerlijk eigen willetje! Deze is niet anders en ook zo in en in lief!!
Verder weet ik niet zo veel te vertellen. Hopelijk kan ik wel snel mijn vraag stellen; er is nogal wat haast bij geboden......