Staat bij dat hij gecastreerd is

Moderator: moderatorteam
Staat bij dat hij gecastreerd is
Je hebt echt een anus obsessieNanna schreef:O, dat was me niet eens opgevallenM@rijke schreef:Staat bij dat hij gecastreerd isIk zag voornamelijk die loeierd van een uitstekende anus
Dat hondje is gecastreerd, ze zoeken al lang een huis voor hem.
Sandra&co schreef:Wat een knapperds Gonnie!
Dank je.Bonnie F schreef:Prachige hondjes!
O, dat doe ik wel met de wandelingen in het bos, als ze los lopen, maar bij het gewone plas en poeprondje wil ik op de hondenuitlaatplaats lopen, want dan hoef ik de drollen niet op te ruimen.Sandra&co schreef:Wat maakt het uit als de hond de route bepaaltMoet je eens gewoon uitproberen joh, je hebt alle tijd van de wereld en het is hartstikke leuk. Zo kom je nog eens op andere plekken en je honden raken er goed moe van. Ik laat die van mij ook regelmatig bepalen waar we heen lopen, en vooral Izzy vindt dat máchtig mooi! Staat ze op een kruispunt verwachtingsvol te kijken of we écht dié kant op mogen. En dan dat vreugdesprongetje als ik zeg "Ja prima hoor, kom maar!"
Dat is Anne. Dat is echt een dondersteen.Ingrid48 schreef:wat een mooie meiden heb je! Vooral die lichte, weetevennietwiehetis, die is echt prachtig
Ik maak niet zo heel erg veel foto’s van ze, in het bos lopen ze altijd nogal ver vooruit, tenminste Tanja meestal dan, en Anne loopt soms erg ver achter omdat Gerard daar loopt en aangezien die haar constant loopt te voeren blijft ze liever in zijn buurt, al rent ze af en toe wel met Tanja mee.metav schreef:Zo jammer dat we maar zo weinig foto's van ze zien want ze zijn zo mooi en lief
Dank je.Tamara81 schreef:Aah, daar zijn ze weer: Tanja en Anne![]()
![]()
Wat een knappe dames.
Heavy schreef:prachtig
Ja, ze zijn zeker leuk. En ze zijn zo leuk met onze kleindochters. Vooral Tanja.jacq1970 schreef:wat een leuke dames zijn het!
De vorige honden blaften wel veel, maar Tanja en Anne laten soms een klein blafje horen als we thuis komen.Mirri schreef:Mooie knappe dames Gonnie.
Hoe is hun karakter? Zelfde als dwergpinchers? En blaffen ze veel?
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Die foto van Anne, waar ze zowat vliegt, heeft iemand anders gemaakt.Belle schreef:Leuke honden en je maakt hartstikke mooie foto's! Kun je best vaker plaatsen.