Superleuk! En jij hebt ook een plonser
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
One second per day
Moderator: moderatorteam
-
Friesenfransman
Re: One second per day
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 2
Haha, ik zou met gemak een heel filmpje in elkaar kunnen draaien van alleen maar bommetjes van Joy 
-
Friesenfransman
Mijn ipad loopt vol met al die filmpjes dus ik kan wegens ruimtegebrek niet wachten tot de maand om is. Hier is onze 1e juli bijdrage.
1 sec a day - juli
En omdat ik imovie zoveel leuker vind ook nog een wat langere versie. Deze is ook voor de thuisblijvers dus de katjes doen ook mee.
1 seconde per dag in imovie
1 sec a day - juli
En omdat ik imovie zoveel leuker vind ook nog een wat langere versie. Deze is ook voor de thuisblijvers dus de katjes doen ook mee.
1 seconde per dag in imovie
-
Sandra&co
Ja graag! Doe maarLieske_1977 schreef:Haha, ik zou met gemak een heel filmpje in elkaar kunnen draaien van alleen maar bommetjes van Joy
- Barnsley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retrievers
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wat een leuk idee zeg! Heb de app net geïnstalleerd, ga het deze week ook eens proberen 

- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ah, met die sleutelsFriesenfransman schreef:Mijn ipad loopt vol met al die filmpjes dus ik kan wegens ruimtegebrek niet wachten tot de maand om is. Hier is onze 1e juli bijdrage.
1 sec a day - juli
- Nikki90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel
- Aantal honden: 1
Ooh, wat een ontzettende leuke filmpjes komen er al voorbij!
De filmpjes gaan ook niet vervelen omdat je steeds wat anders ziet!
Ik ben 1 juli begonnen en wil eigenlijk de maand vol hebben
Ik ben 1 juli begonnen en wil eigenlijk de maand vol hebben
Laatst gewijzigd door Nikki90 op 18 jul 2019 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik ben ook de maand vol aan het maken. Nog een paar dagen
Heb wel toen ik begon met terugwerkende kracht nog wat dagen ingevuld, anders was het nog langer wachten 
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ik ben ook al een heel eind, moet nog een dag of tien 
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Ik kon het niet laten en heb alvast van de eerste 10 dagen een filmpje gemaakt.
Laatst gewijzigd door Domor op 20 jul 2019 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- DeDiana
- Zeer actief
Leuk! Al die heel verschillende fragmentjes maken die filmpjes heel afwisselend en mooi om te zien, al die dagelijkse kleine momentjes zijn vaak zo leuk! 
- Nikki90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel
Ik wilde even kijken hoe mijn filmpje er tot nu toe uit ziet. Hij is al een uur bezig met 't filmpje maken.. 
- ninnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova scotia duck tolling retriever en border collie
- Domor
- Zeer actief
Leuk filmpje, je traint veel behendigheid met hem, of niet?
- ninnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova scotia duck tolling retriever en border collie
We trainen 1x in de week agility en 1x in de week hoopers. Daarnaast fitness en soms schapen ipv hoopers.
In dit filmpje zaten toevallig ook 2 wedstrijden
daardoor lijkt het heel veel.
In dit filmpje zaten toevallig ook 2 wedstrijden
Domor schreef:Leuk filmpje, je traint veel behendigheid met hem, of niet?
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Eind vd maand krijgen jullie een “one-second-a-day-HETTY” video

- veertje
- Zeer actief
Gelukt
In het begin iets meer foto's, omdat ik met terugwerkende kracht de dagen had ingevuld en ik niet van alles filmpjes maak. Na het downloaden van de app ben ik wat meer gaan filmen, want dat is toch wel het leukste bij deze app.
Finn & Tess
In het begin iets meer foto's, omdat ik met terugwerkende kracht de dagen had ingevuld en ik niet van alles filmpjes maak. Na het downloaden van de app ben ik wat meer gaan filmen, want dat is toch wel het leukste bij deze app.
Finn & Tess
- DeDiana
- Zeer actief
Ah, leuk, heerlijk stel is het!veertje schreef:Gelukt![]()
Finn & Tess
Volgens mij moet het Finn en Tess en Joris heten trouwens?
- Zamunda
- Zeer actief
Wat doe jij veel Ninnie
. Leuk om je honden zo te zien Veertje!
- veertje
- Zeer actief
Oh ja, eigenlijk wel hèDeDiana schreef:Ah, leuk, heerlijk stel is het!veertje schreef:Gelukt![]()
Finn & Tess
Volgens mij moet het Finn en Tess en Joris heten trouwens?
-
80564M
Hele leuke filmpjes! Juist die afwisseling is zo leuk.
Toch denk ik dat ik "voor later" langere filmpjes leuker vind, zoals deze bv. Enorm gedownsized door het internet in 2002, maar zo dierbaar. De eerste ontmoeting van Saar met Miep thuis...
Toch denk ik dat ik "voor later" langere filmpjes leuker vind, zoals deze bv. Enorm gedownsized door het internet in 2002, maar zo dierbaar. De eerste ontmoeting van Saar met Miep thuis...
- DeDiana
- Zeer actief
Acht, wat zoet!Marion. schreef:Hele leuke filmpjes! Juist die afwisseling is zo leuk.
Ik maak ook veel filmpjes, gewoon voor mezelf, vooral van de interactie tussen de honden, typische individuele gedragingen, trainingen, spelen, etc. Dan heb je meestal wel meer dan 1,5 seconde nodig om iets te zien of echt meer een verhaal te vertellen. Dat kan dus inderdaad niet met dit concept, maar tegelijk is het erg leuk al die 'gewone' fragmentjes achter elkaar te zien, van die dingen die zo gewoon zijn dat je ze normaal misschien niet zou filmen, maar nu juist leuk worden omdat ze allemaal zo achter elkaar staan.
Ik ben nu bijna klaar met een maand lang Taartje en vind het resultaat tot nu toe toch wel erg leuk en écht Taartje
-
80564M
Klopt ook wel, je krijgt nu echt van die "gewone" fragmentjes. Hoewel ik toch thuis niet vaak ga filmen. Hoewellll, toen ze net op haar luchtbed met water erin kwam liggen (eindelijk!) heb ik dat wel gedaan. Zou ik normaal ook niet doen. Moet wel nog even een liedje verzinnen wat erbij moet hahahaDeDiana schreef:Acht, wat zoet!Marion. schreef:Hele leuke filmpjes! Juist die afwisseling is zo leuk.
Ik maak ook veel filmpjes, gewoon voor mezelf, vooral van de interactie tussen de honden, typische individuele gedragingen, trainingen, spelen, etc. Dan heb je meestal wel meer dan 1,5 seconde nodig om iets te zien of echt meer een verhaal te vertellen. Dat kan dus inderdaad niet met dit concept, maar tegelijk is het erg leuk al die 'gewone' fragmentjes achter elkaar te zien, van die dingen die zo gewoon zijn dat je ze normaal misschien niet zou filmen, maar nu juist leuk worden omdat ze allemaal zo achter elkaar staan.
Ik ben nu bijna klaar met een maand lang Taartje en vind het resultaat tot nu toe toch wel erg leuk en écht Taartje
- Zamunda
- Zeer actief
Wat stomFrootje schreef:Leuke filmpjes!![]()
Ik heb het na een week opgegeven.
Dus doe nou maar gewoon, ik wil ook zo'n filmpje van Froo zien.
- Zamunda
- Zeer actief
Daar heb ik ook uren, wat zeg ik, dagen/weken materiaal vanDeDiana schreef:Ik maak ook veel filmpjes, gewoon voor mezelf, vooral van de interactie tussen de honden, typische individuele gedragingen, trainingen, spelen, etc. Dan heb je meestal wel meer dan 1,5 seconde nodig om iets te zien of echt meer een verhaal te vertellen. Dat kan dus inderdaad niet met dit concept, maar tegelijk is het erg leuk al die 'gewone' fragmentjes achter elkaar te zien, van die dingen die zo gewoon zijn dat je ze normaal misschien niet zou filmen, maar nu juist leuk worden omdat ze allemaal zo achter elkaar staan.
Het leuke van dit concept vind ik dat het voor mij ook een beetje werkt als een oefening om ook bij andere programma's de fragmenten beperkter te houden.
- Zamunda
- Zeer actief
GoedzoFrootje schreef:Ik ga op die manier nog maar een poging wagen dan.
Waarom?Frootje schreef:Froo is nu uit logeren omdat ik vannacht in een leeg huis moet kamperen
-
80564M
Maar anderhalf seconde vind ik wel heel beperkt hoor! Je ziet amper wanneer ze net die ene oogopslag hebben, die je wil vastleggenZamunda schreef:Daar heb ik ook uren, wat zeg ik, dagen/weken materiaal vanDeDiana schreef:Ik maak ook veel filmpjes, gewoon voor mezelf, vooral van de interactie tussen de honden, typische individuele gedragingen, trainingen, spelen, etc. Dan heb je meestal wel meer dan 1,5 seconde nodig om iets te zien of echt meer een verhaal te vertellen. Dat kan dus inderdaad niet met dit concept, maar tegelijk is het erg leuk al die 'gewone' fragmentjes achter elkaar te zien, van die dingen die zo gewoon zijn dat je ze normaal misschien niet zou filmen, maar nu juist leuk worden omdat ze allemaal zo achter elkaar staan.
Ik ben nu bijna klaar met een maand lang Taartje en vind het resultaat tot nu toe toch wel erg leuk en écht Taartje. Ik vind het interessant en leuk maar is een heel ander doel dan deze filmpjes.
Het leuke van dit concept vind ik dat het voor mij ook een beetje werkt als een oefening om ook bij andere programma's de fragmenten beperkter te houden.
- Domor
- Zeer actief
Eerst maakte ik filmpjes met de app, maar ik ben vrij snel overgestapt naar filmpjes met de camera-app die ik dan met de 1s-app bijknip. Op die manier heb ik steeds stukjes film van 10-30 seconden, die ik normaal niet gemaakt zou hebben, maar nu dus wel van het dagelijks leven heb vastgelegd.
-
80564M
Ja, dat doe ik nu ook. Ook niet onderweg dat gezeik dat ik eerst moet trimmen enzo. Moet ik er alleen straks wel Sis-filmpjes van gaan maken, inclusief muziekjes haha.Domor schreef:Eerst maakte ik filmpjes met de app, maar ik ben vrij snel overgestapt naar filmpjes met de camera-app die ik dan met de 1s-app bijknip. Op die manier heb ik steeds stukjes film van 10-30 seconden, die ik normaal niet gemaakt zou hebben, maar nu dus wel van het dagelijks leven heb vastgelegd.
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Ik ben vandaag begonnen, met terugwerkende kracht van een paar dagen. Gebieden van de filmpjes hier so far!
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook