Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Deze leeuw was heel sneu. Hij is tijdens de buffeljacht op de hoorns genomen. Zijn broer is overleden en die kwam er nog goed af, want deze leeuw had een gebroken poot. Hij kan dus niet meer echt jagen en zag er slecht uit, en hij zal uiteindelijk of van de honger sterven of als hij een dominant mannetje tegen komt. Volgens onze gids was hij nu extra gevaarlijk want wij mensen zijn nu eenmaal een gemakkelijke prooi voor een hongerige leeuw. Ik vond het nogal zielig maar ook dat is de natuur.
Deze foto is in het donker gemaakt, maar ik vond de hyena's te leuk om niet te delen.
Ik moet nog opzoeken hoe dit vogeltje precies heet ( er staan 2 erg lijkende vogeltjes in ons vogelboek). Je ziet ze iig veel en in Kruger schooien ze nog om eten ook.
Deze leeuw was heel sneu. Hij is tijdens de buffeljacht op de hoorns genomen. Zijn broer is overleden en die kwam er nog goed af, want deze leeuw had een gebroken poot. Hij kan dus niet meer echt jagen en zag er slecht uit, en hij zal uiteindelijk of van de honger sterven of als hij een dominant mannetje tegen komt. Volgens onze gids was hij nu extra gevaarlijk want wij mensen zijn nu eenmaal een gemakkelijke prooi voor een hongerige leeuw. Ik vond het nogal zielig maar ook dat is de natuur.
Oh, wat sneu zeg.
Wij zagen een giraffe met een dik knie. Stond er ook alleen, wat vrij ongebruikelijk is, omdat ze deel uitmaken van vaak een groep. We dachten; is ze verstoten of...... En toen liep ze even en was duidelijk dat haar knie gebroken was. Ranger legde uit, dat ze dan zeer w.s. door de groep verlaten is en dat ze ten prooi komt te vallen aan w.s. de leeuwen. Ik moest er echt gewoon van huilen, kon er niets aan doen. Ik weet, het is de natuur, maar het raakte me heel intens.
Wij zijn zondag vanuit Johannesburg teruggevlogen. Je hebt ook en mooi rondje gemaakt . Wij wilden eerst hetzelfde doen, maar ons reisbureau had ons geadviseerd om het rondje wat kleiner te maken zodat we wat minder lang hoefden te reizen ( ivm kinderen). Ik vind dat achteraf prima want ik vond het nu al aardig vermoeiend. Wij zijn erg vaak heel vroeg ( 4.00 ) op moeten staan voor safari. En we hebben nu een mooi excuus om nog eens terug te gaan en dan Kaapstad te doen.
Miezemuis schreef:Wij zijn zondag vanuit Johannesburg teruggevlogen. Je hebt ook en mooi rondje gemaakt . Wij wilden eerst hetzelfde doen, maar ons reisbureau had ons geadviseerd om het rondje wat kleiner te maken zodat we wat minder lang hoefden te reizen ( ivm kinderen). Ik vind dat achteraf prima want ik vond het nu al aardig vermoeiend. Wij zijn erg vaak heel vroeg ( 4.00 ) op moeten staan voor safari. En we hebben nu een mooi excuus om nog eens terug te gaan en dan Kaapstad te doen.