Kijk dan!

Moderator: moderatorteam
bram en thijs schreef:Kayltje schreef:Baarden zijn![]()
![]()
![]()
Kijk dan!
Zeg dag wel
Vreselijk
Ik vind baardjes tegenwoordig wel leuk, maar lange baarden die altijd nat zijn nog steeds nietDeDiana schreef:Haha, ik ook niet, weg met die kleffe zandbaard! Ziet er heerlijk fris en schoon uitLucia schreef:Ik vind het ook heerlijk fris staan hoor.
Ik hou dan ook niet van baarden![]()
Jammer dat je er nog maar zo kort plezier van hebt Zamunda
Niet aanstellen jij, kind is hartstikke knap gewordennomo schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja het is nu écht heel leuk. We kwamen de eerste week ook ogen tekort met wat ze allemaal uitspoken maar nu is het ook nog heel relaxedGrethavW schreef:Wat een heerlijke foto's en filmpjes.
Lijkt me geweldig om een grote vijver voor de honden te hebben.![]()
En zo gaaf al die honden zo samen.
dagmar88 schreef:Dan zeg je "Dankjewel, lieve Zamunda, wat fijn!"
ranetje schreef:Uiteraard![]()
Hm, in het maisveld kan ik het me beter voorstellen met die stugge stengels en bladeren maar het loof van bieten is niet echt stug toch? Maar leuk om te weten dat dat zo gaatBaard slijt in het bietenveld met loof ja, en in de maïs en in de raps gaat het ook aardig hard.
Leg uit? En Morris is al klaar.bram en thijs schreef:Ruil Morris in voor een Grote Zwitser, voor het geval je ook op hem los wil gaanZamunda schreef:Hahahaha, wat ben je toch ook een gemeen kreng! Maar je zou weleens gelijk kunnen hebben. Ze had nog iets gezegd over Ayla's oorbellen (die lange witgele slierten), die vond ze zo leuk...
Euh ja. Plukrijp. Breng dat kind maar een paar dagen te logerenKayltje schreef:Baarden zijn![]()
![]()
![]()
Kijk dan!
Heerlijk, wat een pret!Zamunda schreef:Ik heb trouwens weer een filmpje af, ik vind hem zelf alvast heel leuk en word er heel blij van.
(Klik)
AhFrootje schreef:Ik vind ze allemaal heel lief.Maar Willem vind ik het allerleukst.
Ja ze wil heel graag! Ze vind het inderdaad eng, ze gaat steeds iets verder en heeft de opening ook verder open gegraven (Morris ook denk ik) maar de hoek om het hol in durft ze nog niet. Misschien past ze daar ook nog niet door? Ik denk dat het wel zou moeten kunnen, of zou ze fysiek een grotere opening nodig hebben dan Lais?Sterre schreef:Wat een leuke film. Ayla die ook wil graven in het mooie hol van Lais maar het volgens mij ook eng vindt. Wat hebben ze het geweldig met elkaar zo.
Ze doen het echt heel leuk met elkaar, geweldig die dierentuin hier.DeDiana schreef:Heerlijk, wat een pret!![]()
Het hol ligt er nog steeds mooi bij!
Ik denk dat ze naar een warm land gaat, met de komende winter in haar achterhoofd. Mocht ze toevallig hier in de tuin uitkomen, dan zal ik het laten weten!Zamunda schreef:Ze doen het echt heel leuk met elkaar, geweldig die dierentuin hier.DeDiana schreef:Heerlijk, wat een pret!![]()
Het hol ligt er nog steeds mooi bij!
Ja gaaf hoor! Ik sta er regelmatig op te stampen/springen haha, maar het is nog steeds een stevig dak gelukkig. Ben wel benieuwd 'waar' het naartoe gaat...
ProestDeDiana schreef:Ik denk dat ze naar een warm land gaat, met de komende winter in haar achterhoofd. Mocht ze toevallig hier in de tuin uitkomen, dan zal ik het laten weten!Zamunda schreef:Ja gaaf hoor! Ik sta er regelmatig op te stampen/springen haha, maar het is nog steeds een stevig dak gelukkig. Ben wel benieuwd 'waar' het naartoe gaat...
Ja, leuk om te volgen, ik ben ook benieuwd naar hun plannen met het hol! Mooi dat het tot nu toe goed stevig blijft in ieder gevalZamunda schreef:ProestDeDiana schreef:Ik denk dat ze naar een warm land gaat, met de komende winter in haar achterhoofd. Mocht ze toevallig hier in de tuin uitkomen, dan zal ik het laten weten!Zamunda schreef:Ja gaaf hoor! Ik sta er regelmatig op te stampen/springen haha, maar het is nog steeds een stevig dak gelukkig. Ben wel benieuwd 'waar' het naartoe gaat...! Ik bedoelde zelf meer of ze onder de boom door gaan/kunnen, of de 'diepe' kant van het heuveltje op gaan of juist de kant op gaan waar de heuvel weer afloopt waardoor ze een nieuwe uitgang maken en wanneer het dan instabiel wordt. Maar naar jou toe is ook goed, misschien beter zelfs
.
Misschien een goede photoshop?nomo schreef:Even geslapen, maar het was dus geen droom... het is wel een geintje toch? Mijn haarballetje
Haarballetje... overrijpe baardaap zul je bedoelennomo schreef:Even geslapen, maar het was dus geen droom... het is wel een geintje toch? Mijn haarballetje
Ik ben het er wel mee eens, een kort baardje vind ik niet erg maar die lange slierten die bijna altijd nat (en vies) zijn... Maar bij een ruwhaar zou ik ze niet knippen, ik zou dan wel gewoon wachten tot het weer plukrijp is.Machie schreef:Csiva en Dumás gaan ook baardloos door het leven hoor. Scheelt zoveel zooi in huis. Geen watersporen van meters als ze gedronken hebben oid. En het staat 100x mooier
Psies!Tamara81 schreef:Het staat haar goed hoor![]()
Leuk, leukZamunda schreef:Ik heb trouwens weer een filmpje af, ik vind hem zelf alvast heel leuk en word er heel blij van.
(Klik)
Oh hahaha, ik moest echt even heel hard nadenken met mijn compleet onschuldige hoofdHillieS schreef:En leuk filmpje Zamunda, maar je verraadt je wel...
Bij het plukken van de kop van een ruwhaar wordt alles vóór de wenkbrauwen met rust gelatenZamunda schreef:Ik ben het er wel mee eens, een kort baardje vind ik niet erg maar die lange slierten die bijna altijd nat (en vies) zijn... Maar bij een ruwhaar zou ik ze niet knippen, ik zou dan wel gewoon wachten tot het weer plukrijp is.
Hoe doen anderen die hun ruwharen plukken dat dan? Dan neem je toch die baard mee of niet? Ik heb het bij Raaf en Fonz ook gedaan, die baard (en de rest) plukken.
Ah ok, hahaZamunda schreef:Oh hahaha, ik moest echt even heel hard nadenken met mijn compleet onschuldige hoofdHillieS schreef:En leuk filmpje Zamunda, maar je verraadt je wel.... Ik snap je inmiddels waar je op doelt maar ik liep nog hopeloos achter met het compileren van de filmpjes, die laatste is van vrijdag en zaterdag. Knappe Ayla is van dinsdag...
ranetje schreef:Leuk, leuk![]()
Daar word je inderdaad vanzelf blij van![]()
(en ja, bietenloof is behoorlijk stuk, dus ook dat zorgt voor slijtage van de baart en ook heel erg boven op de neus)
Nee, heeft Nomo ook niks over gezegdbram en thijs schreef:Je bent bekend met het feit dat je logees in de originele staat dient terug te geven? Als het enigszins kan, that is
Die tip zou de mensheid ook eens moeten volgenranetje schreef:En de wenkbrauwen blijven wat ze zijn.
Oh...ranetje schreef:Bij het plukken van de kop van een ruwhaar wordt alles vóór de wenkbrauwen met rust gelaten
Dus geen baard plukken (ook niet knippen) en de wenkbrauwen blijven wat ze zijn.
Was wel scherp van je maar het ging helaas niet opHillieS schreef:Ah ok, haha
Zamunda schreef:Was wel scherp van je maar het ging helaas niet opHillieS schreef:Ah ok, haha.
fenneke schreef:Nou ik zat nog te denken ..... een leuk vakantieadres.
Maar ik ben genezenstraks krijg ik een kale Baloe terug
Je hebt het geprobeerdBarkley schreef:Freds baard valt niet te plukken. Muurvast