Bij deze wil ik mij voor de tweede keer voorstellen! Een jaar geleden heb ik dit gedaan vanuit Italië maar heb ik er daarna niet zoveel meer mee gedaan.
Dat wil ik graag veranderen aangezien het toch een erg handig en leuk forum lijkt!
De vorige keer stelde ik ons dus voor vanuit Italië, dat is inmiddels niet meer onze woonplek. Wij zijn terug gekomen naar Nederland en wonen weer in het Noorden. Na een pittige periode voor Loïs na de verhuizing, gaat alles eigenlijk heel goed en is onze Duitse herder pup inmiddels alweer 1 jaar en 8 maand. De rust komt wat in de kont, als in, ze leert wat beter te doseren.

Vooral na de verhuizing is ze enorm gaan blaffen naar andere honden, hoort een beetje bij de herder maar zorgde wel voor vervelende situaties, dit gaat eigenlijk ook steeds beter en ze is enorm goed af te leiden om deze situaties te voorkomen.
Wel komt er straks weer een verhuizing aan want we hebben een huis gekocht in Roden, dus we zullen zien hoe dat gaat. In de loop van de tijd krijgt ze daar in ieder geval een hoop (ruimte) voor terug. Al zal Loïs dat zelf niet doorhebben, haar baasjes wel

Van plan wat mee te willen gaan doen op het forum dus vandaar dit topic aangemaakt!
Geen foto, geen hond las ik dus bij deze:

Ik zie dat ie wat klein is, ik ben nog aan het uitvogelen hoe dat uploaden werkt......
Groet!
Kevin.