Eerst met Rakker. De paaltjes ging eerst niet zo goed, maar na een tip van Minna ging het iets beter

De A-schutting ging wel goed, je moest je hond laten wachten op het raakvlak, maar Rakker is te snel :W Ik reageer te langzaam voor haar :$ Naast de kattenloop moet ik flink rennen, dat is toch wel haar favoriet

Toen de wip, nou ik ben dus Kiera gewend, dus ik ben gewend af te remmen als ze over de wip moet. Maar Rakker denkt: leuk!!! en kattenloop! En sjeest de wip op, en remt niet af bij het raakvlak :w Ze vloog er gewoon vanaf :W Of ze had niet door dat de wip was afgelopen of ze vond het een leuk effect :W De keer daarop deed ze het weer :w (ze luisterde niet toen ik wacht zei) Ze was helemaal gek :W En niet geschrokken dat ze van zo'n hoogte sprong, nee, kwispelend nog een keer

Daarna met Kiera. Ze had de hele tijd netjes aan de stick gelegen, helemaal niet gepiept ofzow, zat gewoon wat te suffen

De A-schutting ging niet super, Kiera slaat het eerste raakvlak over

Daarna deden we weer een parcours, dan stond de tunnelingang naast de oploop van de kattenloop, en de tunnel ging onder de kattenloop door, achter de tunnel stond een hoogtesprong. Ik liep dus aan de ene kant van de kattenloop, en Kiera aan de andere, en dan moest ze over de hoogtesprong na de tunnel. Het parcours ging zo: hoog, wip, hoog, tunnel, hoog. De wip ging ze overheen

Dit hebben we een paar keer gedaan. Het ging wel steeds ietsje slechter met de wip, ze stapte op het kantelpunt terug en dan ging de wip ook weer terug. Dit probeerde ik dus te verhinderen door gauw mijn hand erop te leggen, maar dat deed dus best wel zeer omdat mijn hand dan over de wip schaafde :W
Aan het begin van de pauze heeft Minna met Kiera en mij de wip ff geoefend, en dat ging goed

Na de pauze gingen we het andere parcours doen, dat waren dus de toestellen die je bij een Jumping krijgt. Nou, we hebben echt wat afgelachen. Ik plaste gewoon bijna in mijn broek van het lachen, we waren allemaal super melig

Ik heb dus een heerlijk avondje getraind