https://youtu.be/b1wJa-k39wc
Moderator: moderatorteam
Wat een leuk stel is het toch - en wat staan jouw honden prachtig bij de paarse heide! En Jip met die komkommer, haha!
DankjewelDeDiana schreef:Wat een leuk stel is het toch - en wat staan jouw honden prachtig bij de paarse heide! En Jip met die komkommer, haha!
Ja, hij kijkt er heel blij bijnatalie schreef:DankjewelDeDiana schreef:Wat een leuk stel is het toch - en wat staan jouw honden prachtig bij de paarse heide! En Jip met die komkommer, haha!
En ja, ze zijn hier dól op komkommer
Taartje vindt het ronduit dierenmishandeling!Dennenappel schreef:Hahaha ze houden hier ook echt niet van komkommer, maar dat is wel een ultieme "wat denk je nou"...
DeDiana schreef:Taartje vindt het ronduit dierenmishandeling!Dennenappel schreef:Hahaha ze houden hier ook echt niet van komkommer, maar dat is wel een ultieme "wat denk je nou"...
Ik had ook al bedacht dat dit de laatste volledige maand zou zijnHillieS schreef:Hier ons filmpje. Halverwege deze maand ben ik gestopt, ik had er geen zin meer in.![]()
Jamie en Yara
Ook al zo'n leuk stel! Fijne wandelplekken ook zeg, met al dat water en met bramen om te plukkenHillieS schreef:Hier ons filmpje. Halverwege deze maand ben ik gestopt, ik had er geen zin meer in.![]()
Jamie en Yara
Het water halverwege was op vakantie, dat aan het einde is hier in de buurt. En bramen plukken is bij het avondrondje. Ze plukken ze zelf! Yara is er iets beter in dan Jamie.DeDiana schreef:Ook al zo'n leuk stel! Fijne wandelplekken ook zeg, met al dat water en met bramen om te plukkenHillieS schreef:Hier ons filmpje. Halverwege deze maand ben ik gestopt, ik had er geen zin meer in.![]()
Jamie en Yara
Dat is ook nog wel een idee janatalie schreef:Ik had ook al bedacht dat dit de laatste volledige maand zou zijnHillieS schreef:Hier ons filmpje. Halverwege deze maand ben ik gestopt, ik had er geen zin meer in.![]()
Jamie en YaraAls ik iedere dag iets moet vastleggen, val ik nogal in herhaling. Een paar leuke fragmenten per maand en dan een paar maanden in één filmpje ... dat wil ik nog wel proberen.
Maar toch een leuk filmpje geworden!
Ik vind het echt leuk om naast de foto's die je af en toe ziet, ook wat filmpjes van de HF-honden voorbij te zien komen
Ja, zelfde idee hier. Ik vind het concept leuk, maar dan maar gewoon 3 seconden per maand ofzo. Ik ben nog bezig, ik ga augustus ook vol maken, want dat duurt nog maar even.natalie schreef:Ik had ook al bedacht dat dit de laatste volledige maand zou zijnHillieS schreef:Hier ons filmpje. Halverwege deze maand ben ik gestopt, ik had er geen zin meer in.![]()
Jamie en YaraAls ik iedere dag iets moet vastleggen, val ik nogal in herhaling. Een paar leuke fragmenten per maand en dan een paar maanden in één filmpje ... dat wil ik nog wel proberen.
Maar toch een leuk filmpje geworden!
Ik vind het echt leuk om naast de foto's die je af en toe ziet, ook wat filmpjes van de HF-honden voorbij te zien komen
Ik had gewoon de maand kunnen vullen met alleen maar Ayla die haar kont in Morris zijn neus duwt en Morris die probeert Ayla te verleiden (of er gewoon bovenop springtHillieS schreef:Met een erg geïnteresseerde Morris in Ayla
nomo schreef:Ik had gewoon de maand kunnen vullen met alleen maar Ayla die haar kont in Morris zijn neus duwt en Morris die probeert Ayla te verleiden (of er gewoon bovenop springtHillieS schreef:Met een erg geïnteresseerde Morris in Ayla) Blij dat de loopsheid nu weer zo goed als voorbij is
Aaah, wat een lief stel is het toch
Wauw, wat een boel leuke trainingsvideo's heb je gemaakt.Eilfy schreef:Wat een leuke filmpjes weer allemaal!
Hier onze augustus perikelen
Thanksnatalie schreef:Wauw, wat een boel leuke trainingsvideo's heb je gemaakt.Eilfy schreef:Wat een leuke filmpjes weer allemaal!
Hier onze augustus perikelen
En hele leuke andere fragmenten tussendoor, van een stel hele blije en tevreden honden. Echt leuk om te zien!
Dank je!natalie schreef:Wat een heerlijk filmpje![]()
Wat een vervelend leven heeft ze toch.