https://www.ad.nl/binnenland/man-schopt ... ~a2243dfb/
Moderator: moderatorteam
Oh wat afschuwelijk! Een van onze IJslanders heeft ooit een trap gehad omdat ze op een groenstrook naast een trottoir een plasje deed.Kruimel53 schreef:15 jaar geleden heeft een idioot mijn toenmalige pup van 10 weken een rotschop in zijn ribben verkocht omdat die in de buurt (10m afstand) van zijn kind kwam. Een pluisballetje van een paar kilo, in een losloopgebied. Zomaar, zonder eerst iets te zeggen.
Wat een lange man.Wolfsblut schreef:De politie zoekt een getinte man van ongeveer 1,95 meter lang.
Bron: GelderlanderPolitie: Puppy Andor in Tiel niet doodgeschopt
TIEL - De dood van het hondje Andor in Tiel is een ongeluk. De zoon van de eigenaar liet de pup uit. Hij heeft de hondenriem iets te hard gehanteerd. De jongen heeft een beperking en raakte volledig in paniek.
Hij verzon het verhaal dat een passant het diertje van tien weken oud een fatale schop zou hebben verkocht en vertelde dat aan de gearriveerde agenten. Die wilden getuigen zoeken en plaatsten het verhaal op Facebook, zeggen politiebronnen.
Maar het gaat om een rottweiler... Ik vond het bericht al direct vrij ongeloofwaardigLothian schreef:Een gemiddelde Labradorpup zal inderdaad niet zomaar dood gaan van te hard hanteren van de riem, maar bijvoorbeeld een Chihuahua met een open fontanel is toch wel erg kwetsbaar.
Ik begrijp dat ook mensen met een beperking graag met een hond lopen maar pfff.... dit was dus duidelijk een foute inschatting. Hier ging iets gruwelijk mis. Wat naar voor alle partijen.Lothian schreef:Bron: GelderlanderPolitie: Puppy Andor in Tiel niet doodgeschopt
TIEL - De dood van het hondje Andor in Tiel is een ongeluk. De zoon van de eigenaar liet de pup uit. Hij heeft de hondenriem iets te hard gehanteerd. De jongen heeft een beperking en raakte volledig in paniek.
Hij verzon het verhaal dat een passant het diertje van tien weken oud een fatale schop zou hebben verkocht en vertelde dat aan de gearriveerde agenten. Die wilden getuigen zoeken en plaatsten het verhaal op Facebook, zeggen politiebronnen.
Gek genoeg kan ik me DAT dan wel weer voorstellen, afhankelijk van de beperking...sbientje schreef:ja en dan nog ga je toch niet zomaar verzinnen dat iemand je hond heeft doodgeschopt? Jemig
OH ik las het verkeerd. Ik las dat vader het verzonnen had, maar zo stat het er idd niet.~Suzanne~ schreef:Gek genoeg kan ik me DAT dan wel weer voorstellen, afhankelijk van de beperking...sbientje schreef:ja en dan nog ga je toch niet zomaar verzinnen dat iemand je hond heeft doodgeschopt? Jemig
Het blijft enorm triest voor echt alle betrokkenen!
Suzanne
Oh jaInge schreef:Maar het gaat om een rottweiler... Ik vond het bericht al direct vrij ongeloofwaardigLothian schreef:Een gemiddelde Labradorpup zal inderdaad niet zomaar dood gaan van te hard hanteren van de riem, maar bijvoorbeeld een Chihuahua met een open fontanel is toch wel erg kwetsbaar.
nee, het was echt de zoon die in paniek raakte en het verhaal verzon. Dat "snap" ik....sbientje schreef:OH ik las het verkeerd. Ik las dat vader het verzonnen had, maar zo stat het er idd niet.~Suzanne~ schreef:Gek genoeg kan ik me DAT dan wel weer voorstellen, afhankelijk van de beperking...sbientje schreef:ja en dan nog ga je toch niet zomaar verzinnen dat iemand je hond heeft doodgeschopt? Jemig
Het blijft enorm triest voor echt alle betrokkenen!
Suzanne