Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Lastig uitleggen
Voor een vriendin zoek ik een (leverancier / bouwer van) een hondenrek wat direct achter de achterklep van een hatchback gemonteerd wordt, er eigenlijk "tegenaan".. dat je dan ook de achterklep open kunt laten staan en d ehond alsnog niet weg kan. Eventueel in te delen in compartimenten, hondje links en hondje rechts..
Wie weet wat ik bedoel en nog beter.. waar te krijgen/kopen/bestellen/in-meten?
Ik heb het bij otten Pet Cages laten maken.
Super tevreden over. Ochtendje daar geweest en werd gelijk ingemeten en gemaakt. Ziet er echt heel mooi uit.
Kijken ook echt goed hoe ze het bevestigen.
Zijn geen extra gastjes geboord in de auto, enkel gebruik gemaakt van de ongebruikte die al in de auto zitten
ninnie schreef:Ik heb het bij otten Pet Cages laten maken.
Super tevreden over. Ochtendje daar geweest en werd gelijk ingemeten en gemaakt. Ziet er echt heel mooi uit.
Zijn geen extra gastjes geboord in de auto, enkel gebruik gemaakt van de ongebruikte die al in de auto zitten
Zou je een foto van het resultaat willen plaatsen?
ninnie schreef:Ik heb het bij otten Pet Cages laten maken.
Zou je een foto van het resultaat willen plaatsen?