Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nici schreef:wow kom er net even tussen vallen leuke discussie ga maar even alle pagina's lezen.
Ja.......een hele leuke discussie,.........maar het leukste van dit topic was sannekes man die met z"n pikkel omhoog ligt.
Ik heb me tranen gelachen, nog steeds trouwens...............
hahahahaha ja idd daar heb je gelijk in. ik kreeg ook al rara gedachten toen ik het las. had het er vandaag zelfs op het werk over. maffe belgen (lief bedoeld hoor, voordat Neeltje denkt dat ik discrimineer ofzo )
IK heb het topic ook even door gelezen...maar bij het woord pikkel kreeg ik toch ook hele andere ideeen. NOOit geweten dat dat de belgische benaming voor been is...hahaha
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
nici schreef:wow kom er net even tussen vallen leuke discussie ga maar even alle pagina's lezen.
Ja.......een hele leuke discussie,.........maar het leukste van dit topic was sannekes man die met z"n pikkel omhoog ligt.
hahahahaha ja idd daar heb je gelijk in. ik kreeg ook al rara gedachten toen ik het las. had het er vandaag zelfs op het werk over. maffe belgen (lief bedoeld hoor, voordat Neeltje denkt dat ik discrimineer ofzo )
Deze maffe Belg weet nog meer !!!!!!!!!
En niet alleen voor been, bv. blijf met je pikkels van men eten.
Is dus : blijf met je handen overal af.
Pikkels kan dus voor verschillende ledematen worden gebruikt behalve voor dat waar jullie aan dachten (hahahahha :p: )
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans Ik ben gewoon mezelf
Dingo schreef:ik wil Dingo wel naar het asiel brengen, maar die valse hedders willen ze niet meer
Wie neemt er dan ook een hedder dat is wachten op problemen natuurlijk, pfffffffff.......
Ik heb niet nagedacht over het ras natuurlijk, gewoon een hond op zaterdagavond gekocht. en hij heeft volgens mij ook veel beweging nodig, want als ik maar 1x met hem naar buiten ga per dag,poept hij in de kamer en daar gebruikte ik de TT weer voor, maar die mag ook al niet meer
Je moet hem in de bens doen, daar heeft hij zijn eigen veilige plekje en een hond bevuilt zijn eigen nest nooit
Baily schreef:
Deze maffe Belg weet nog meer !!!!!!!!!
En niet alleen voor been, bv. blijf met je pikkels van men eten.
Is dus : blijf met je handen overal af.
Pikkels kan dus voor verschillende ledematen worden gebruikt behalve voor dat waar jullie aan dachten (hahahahha :p: )
Sanneke
Ik heb hier zitten gieren van het lachen... gezien de taalverschillen wist ik gewoon dat dit niet helemaal juist begrepen zou worden.
Trouwens, wij zeggen hier ook wel 'met je fikken ergens afblijven'.
Sarah
<b>Groetjes en een pootje van Diesel, Yara en Chica
</b>
toch maar eens de dikke meneer van dale erbij ....komtie....
´pik·ke·len
werkwoord; pikkelde, heeft gepikkeld
toch maar eens de dikke meneer van dale erbij ....komtie....
´pik·ke·len
Baily schreef:
Ja.......een hele leuke discussie,.........maar het leukste van dit topic was sannekes man die met z"n pikkel omhoog ligt. :mrgreen:
Ik heb me tranen gelachen, nog steeds trouwens............... :mrgreen:
hahahahaha ja idd daar heb je gelijk in. ik kreeg ook al rara gedachten toen ik het las. had het er vandaag zelfs op het werk over. maffe belgen :mrgreen: (lief bedoeld hoor, voordat Neeltje denkt dat ik discrimineer ofzo :mrgreen: )
toch maar eens de dikke meneer van dale erbij :mrgreen: ....komtie....
´pik·ke·len