Dan weet ik of ik er nog veel aan heb als ik er nu eentje aanschaf
Zit eraan te denken in mijn vakantie nog een paar dagen ergens mijn tentje op te zetten.
Moderator: moderatorteam
Die is gewoon een kalenderjaar geldig.veertje schreef:Kan iemand mij zeggen of zo'n natuurkampeerkaart een jaar geldig is vanaf het moment dat je hem aanschaft of dat het jaar op 31 december eindigt en je dan weer een nieuwe moet aanschaffen?
Dan weet ik of ik er nog veel aan heb als ik er nu eentje aanschaf
Zit eraan te denken in mijn vakantie nog een paar dagen ergens mijn tentje op te zetten.
Whaha als ik zo'n luchtbedgevecht doe met Victor dan weet ik al wie er zonder luchtbed ligt.Habibi schreef:Iemand zin in winterkamperen?![]()
![]()
Winterkamperen is leuk! Met voldoende warme slaapzakken tenminstePersistence schreef:Whaha als ik zo'n luchtbedgevecht doe met Victor dan weet ik al wie er zonder luchtbed ligt.Habibi schreef:Iemand zin in winterkamperen?![]()
![]()
En héél herkenbaar, dat je hond toch het liefst overdwars op jouw plekje gaat liggen
![]()
Heb geen wintertent, maar ik wil het wel een keertje proberen. Denk ik.
Te leuk ditHabibi schreef:Iemand zin in winterkamperen?![]()
![]()
Tent? Hij heeft ook geen tentPersistence schreef:Heb geen wintertent, maar ik wil het wel een keertje proberen. Denk ik.

Crescent schreef:Als de vent maar in de tent past.

Een wandel van west- naar oostkust van Schotland op je eigen geplande route. Hier kan je meer informatie vinden; https://www.tgochallenge.co.ukHabibi schreef:En wat voor challenge / uitdaging is dat?
Heb er nog niet eerder van gehoord.