Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vechthondenvoer
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Re: Vechthondenvoer
tja, dat laat dus zien hoe gestoord sommige mensen zijn, je kunt dus gewoon niemand vertrouwen blijkbaar
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Nanna schreef: "Dit is echt een afgrijselijke zaak van dierenmishandeling, waarin we denken dat tientallen dieren mentale en psychische pijn hebben geleden door toedoen van Mark Cuthbert”, zegt de SPCA in een statement.
..
Heel erg afgrijselijk, maar mentaal en psychisch?
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
Nanna schreef:Wat dacht je van pure doodsangst.annnie schreef:Nanna schreef: "Dit is echt een afgrijselijke zaak van dierenmishandeling, waarin we denken dat tientallen dieren mentale en psychische pijn hebben geleden door toedoen van Mark Cuthbert”, zegt de SPCA in een statement.
..
Heel erg afgrijselijk, maar mentaal en psychisch?
Natuurlijk. Maar zoals het er staat krijg je het idee dat een goede psycholoog het wel kan oplossen. Ik denk dat er iets niet klopt in de vertaling en het mentaal en fysiek moet zijn.
Ik zit me nu ook af te vragen hoe je dat mentaal lijden bij een dier beter kunt benoemen. Een dier heeft immers geen inzicht in zijn eigen gevoelsleven. Maar dat is misschien wat te veel off topic
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Genetisch afval zoals dit klootzakje hoeven ze wat mij betreft geen politie bij te halen. Als bait afgeven bij een politiehondenvereniging en er een volksfestijn van maken lijkt me voldoende. Vanwege het hoge amusementsgehalte niet allemaal tegelijk laten bijten.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.