Of zwangerNanna schreef:Ze moeten al wel heel ziek zijn wil ik ze uit de hand voeren.

Moderator: moderatorteam
Of zwangerNanna schreef:Ze moeten al wel heel ziek zijn wil ik ze uit de hand voeren.
Haha moet ineens aan vroegere buren denken met een boxer. Die at heel slecht en ze ging steeds een stapje verder dingen verzinnen met voeren. Op het laatst wilde de hond onder de tafel zitten en ook met een lepel gevoerd worden anders at ze niet.Nanna schreef:Ze moeten al wel heel ziek zijn wil ik ze uit de hand voeren. Dat gaan we dus niet doen. Voor je het weet zit je met een hond die alleen nog maar zijn vreten uit de hand wil.
Ik heb nog steeds het schrikbeeld voor ogen van een kennis met een Saluki, en die hond at alleen zitten op de bank en gevoerd met een lepeltje. En dan moest het nog biefstuk zijn ook.
De groeten. De straathonden in Calcutta hebben ook niet van dergelijke pretenties dus mijn joekels hoeven daar ook niet mee aan te komen. Als je niet vreet, dan maar niet.
Haha hier ook hoor. Ik zie me al zitten met 3 honden...Nanna schreef:Ze moeten al wel heel ziek zijn wil ik ze uit de hand voeren. Dat gaan we dus niet doen. Voor je het weet zit je met een hond die alleen nog maar zijn vreten uit de hand wil.
Ik heb nog steeds het schrikbeeld voor ogen van een kennis met een Saluki, en die hond at alleen zitten op de bank en gevoerd met een lepeltje. En dan moest het nog biefstuk zijn ook.
De groeten. De straathonden in Calcutta hebben ook niet van dergelijke pretenties dus mijn joekels hoeven daar ook niet mee aan te komen. Als je niet vreet, dan maar niet.
Dan maar niet... je krijgt vanzelf honger. Ik heb een hele slechte eter als pup gehad, maar dat is ook prima goed gekomen.Sterre schreef:Haha moet ineens aan vroegere buren denken met een boxer. Die at heel slecht en ze ging steeds een stapje verder dingen verzinnen met voeren. Op het laatst wilde de hond onder de tafel zitten en ook met een lepel gevoerd worden anders at ze niet.Nanna schreef:Ze moeten al wel heel ziek zijn wil ik ze uit de hand voeren. Dat gaan we dus niet doen. Voor je het weet zit je met een hond die alleen nog maar zijn vreten uit de hand wil.
Nanna schreef:Of die teckel waarvan de baas wilde dat ie eerst blafte voor hij een bak eten kreeg. Ja, niet natuurlijkSterre schreef:Haha moet ineens aan vroegere buren denken met een boxer. Die at heel slecht en ze ging steeds een stapje verder dingen verzinnen met voeren. Op het laatst wilde de hond onder de tafel zitten en ook met een lepel gevoerd worden anders at ze niet.Nanna schreef:Ze moeten al wel heel ziek zijn wil ik ze uit de hand voeren. Dat gaan we dus niet doen. Voor je het weet zit je met een hond die alleen nog maar zijn vreten uit de hand wil.
De groeten. De straathonden in Calcutta hebben ook niet van dergelijke pretenties dus mijn joekels hoeven daar ook niet mee aan te komen. Als je niet vreet, dan maar niet.Normaalgesproken staan die krengen de godganse dag op hun strot maar zodra de bak in zicht kwam was het snaveltje toe. Dus die baas blaffen "ja toe maar Waldi, waf! waf!"
DUS uiteindelijk was het zo ver dat Waldi niet wilde eten eer die baas geblaft had
Milly vreet gelukkig wel de meeste dingen die ik haar voorzet en ik ga haar ook geen ander voer geven omdat mevrouw haar voer niet meer goed genoeg vindt. Mocht ze dat soort trekken krijgen dan durf ik te wedden dat ze van de honger haar verzet wel staakt ver voordat ze er schade van ondervindt.Nanna schreef:Ze moeten al wel heel ziek zijn wil ik ze uit de hand voeren. Dat gaan we dus niet doen. Voor je het weet zit je met een hond die alleen nog maar zijn vreten uit de hand wil.
Ik ook.malinois schreef:Kivo voer ik ook maar vind t te papperig voor dagelijks. Je kunt t bijna door een rietje drinken. Ik laat eigenlijk nog maar weinig bezorgen. Ik koop alles bij verkooppunten in de buurt.
Ik ook gratis thuisbezorgd. Darf en alroda ook. Hier krijgen ze dus die 3 met soms meat4 animals. Kan ik ook bij dezelfde kopen.Barkley schreef:haaksbarf en dogmeat. Dogmeat krijg ik gratis thuisbezorgd vanaf 16 euro.
Dat wisselende zint me niet. Dan gaat er regelmatig iets mis in het productieproces en kan het je jeuken.Nanna schreef: Ik heb altoos een erg aardige mevrouw die het komt brengen en het vlees is prima bevroren.
Nanna schreef: ik heb er van de weeromstuit meteen voor 130 euro vlees besteld![]()
Afwisseling kan geen kwaad.
Chihuahua-paws schreef:meat4animals
Nou dat weet ik niet maar wel eens iets anders.dagmar88 schreef:Chihuahua-paws schreef:meat4animals"het beste vlees voor u dier"
Bedankt voor je antwoord._Tiny_ schreef:Lijkt mij prima hoor.Simone-H schreef:Is het bij KVV in grote lijnen net als bij brokken: als ze het er goed op doen is het goed voor die hond?
Sinds een aantal maanden eet Pepper ook KVV. Nu heb ik geen grote vriezer en kan dus niet veel in voorraad hebben. Wel supermarkten en een Ranzijn in de buurt. Bij Ranzijn, en ook wel bij andere dierenwinkels, verkopen ze zakken vlees van 3kilo, in kleine brokken van 100gr. per stuk. Energique. Die vind Pepper lekker en ik vind het handig.
Verder wissel ik dat af met farmfood, Rodi, Smuldier.
Omdat de laatsten bij de super te krijgen zijn.
Ziet dit er goed uit? Het gewicht van Pepper is gelijk gebleven, ze eet nu smakelijk (na het gezeur met brokken een verademing) en ze poept goed. Wel lijkt ze vaker om eten te vragen.
Mijn honden krijgen ook oa Energique en ze zien er prima uit, eten het met smaak en het is goed verkrijgbaar. Ik wissel ook merken af want dat lijkt mij alleen maar beter.
Dat ze vaker om eten vraagt is logisch, ze vindt het lekker.
Zolang haar gewicht goed is hoeft ze niet meer.
Dat zijn de mix pakketten. Grootverbruik is per kilo, 20 of 40. Respectievelijk 39 en 79 euro.Chihuahua-paws schreef: Wij hadden idd laatst ook het voordeel pakket besteld. Enige nadeel hier is dat het 500 gram worsten zijn in dat pakket. Voor anderen met minder kleine ukkies is dat juist weer ideaal. Maar idd goed vlees en zeeer betaalbaar.
Ik zou voor een hond als Zillion inderdaad liever een kvv met een natuurlijke calciumbron voeren. Voor kleine hondjes in de groei maakt het misschien niet zoveel uit maar bij grotere rassen kan groeipijn ontstaan bij een teveel aan calcium uit een onnatuurlijke bron.S@ndr@ schreef:Zillion krijg smuldier, maar morgen ga ik dan even wat darf ophalen en zo,, en als de vriezer leger is ga ik waarschijnlijk toch weer richting lotgering, ik mag die lui welsmuldier zal er altijd wel blijven tussen door,
Dat is helemaal goedkoop hahaha.dagmar88 schreef:Dat zijn de mix pakketten. Grootverbruik is per kilo, 20 of 40. Respectievelijk 39 en 79 euro.Chihuahua-paws schreef: Wij hadden idd laatst ook het voordeel pakket besteld. Enige nadeel hier is dat het 500 gram worsten zijn in dat pakket. Voor anderen met minder kleine ukkies is dat juist weer ideaal. Maar idd goed vlees en zeeer betaalbaar.
Ervaring met Darf Small en enkele varianten van Alroda. Deze zijn zowel qua vlees als qua bot net iets fijner gemalen dan de normale Darf KVV's, iets wat mij i.v.m. het formaat van mijn hond wel prettig leek. Met een Grote Zwitser zal dit minder relevant zijn. Ik vind het product er goed uitzien, het bedrijf erachter ietwat... zwak qua communicatie e.d. Ondanks dat Cody dit vlees erg smakelijk vindt, deed hij het er helaas minder goed op dan ik had gehoopt. Om die reden wordt het hier niet meer zo vaak gegeven. Ik wissel sowieso het liefste af tussen verschillende merken en varianten. Of Darf geschikt is voor jouw hond lijkt me een kwestie van uitproberen.Swissy schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met Darf?
Wij willen gaan beginnen met KVV, maar eerst even goed onderzoek doen.
Huh gaat dit over dogmeat? Dan ga ik voortaan ook maar via hun website bestellen Ipv via de trainingdagmar88 schreef:Dat zijn de mix pakketten. Grootverbruik is per kilo, 20 of 40. Respectievelijk 39 en 79 euro.Chihuahua-paws schreef: Wij hadden idd laatst ook het voordeel pakket besteld. Enige nadeel hier is dat het 500 gram worsten zijn in dat pakket. Voor anderen met minder kleine ukkies is dat juist weer ideaal. Maar idd goed vlees en zeeer betaalbaar.
Het is te bestellen via de website van dogmeat maar er staat bij dat het 'manufactured' is door natuur en dier.duitse herder schreef:Huh gaat dit over dogmeat? Dan ga ik voortaan ook maar via hun website bestellen Ipv via de trainingdagmar88 schreef:Dat zijn de mix pakketten. Grootverbruik is per kilo, 20 of 40. Respectievelijk 39 en 79 euro.Chihuahua-paws schreef: Wij hadden idd laatst ook het voordeel pakket besteld. Enige nadeel hier is dat het 500 gram worsten zijn in dat pakket. Voor anderen met minder kleine ukkies is dat juist weer ideaal. Maar idd goed vlees en zeeer betaalbaar.
Dank je wel. Het is helaas ook enkelvoudig ipv compleet. Al hebben ze wel een goede compleet pakketceciel schreef:Het is te bestellen via de website van dogmeat maar er staat bij dat het 'manufactured' is door natuur en dier.duitse herder schreef:Huh gaat dit over dogmeat? Dan ga ik voortaan ook maar via hun website bestellen Ipv via de trainingdagmar88 schreef:Dat zijn de mix pakketten. Grootverbruik is per kilo, 20 of 40. Respectievelijk 39 en 79 euro.Chihuahua-paws schreef: Wij hadden idd laatst ook het voordeel pakket besteld. Enige nadeel hier is dat het 500 gram worsten zijn in dat pakket. Voor anderen met minder kleine ukkies is dat juist weer ideaal. Maar idd goed vlees en zeeer betaalbaar.
Compleet is met premix. Enkelvoudig is complete voeding wanneer vijf diersoorten worden afgewisseld.duitse herder schreef: Dank je wel. Het is helaas ook enkelvoudig ipv compleet. Al hebben ze wel een goede compleet pakket