https://fakka.nl/internationale-klopjac ... van-puppy/Internationale klopjacht op vrouw die sigaret uitdrukt in oog van puppy
Disclaimer: Dit artiklel bevat super schokkend beeldmateriaal en hyper links naar schokkend beeldmateriaal
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Internationale klopjacht op vrouw
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Internationale klopjacht op vrouw
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Internationale klopjacht op vrouw
Ja goed verhaal...
Een site als fakka.nl is echt knap staaltje journalistiek werk...
Teksten als: "Domme shit gewoon… Dude heeft echt een hele korte run gehad. Dit is echt super snel gegaan allemaal SMFH.
But why als je al op ZOVEEL geld zit gab? Why ….. Bro have a nice life in jail en tot over 15 jaar. Case closed."
Ja dat is wat je geloofwaardig maakt.
Een site als fakka.nl is echt knap staaltje journalistiek werk...
Teksten als: "Domme shit gewoon… Dude heeft echt een hele korte run gehad. Dit is echt super snel gegaan allemaal SMFH.
But why als je al op ZOVEEL geld zit gab? Why ….. Bro have a nice life in jail en tot over 15 jaar. Case closed."
Ja dat is wat je geloofwaardig maakt.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
-
- Zeer actief
Hoop gewoon dat die foto van die vrouw tot in de kleinste plekje van de aarde te zien is..
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Niet teveel energie in stoppen als ze gepakt wordt. Ter plekke afhandelen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- iones
- Zeer actief
Zulke mensen negeren? En hetgeen ze doen ook negeren?
Niet dat je hier er iets aan kunt doen. Snap ook niet de bedoeling van die berichten.
Niet dat je hier er iets aan kunt doen. Snap ook niet de bedoeling van die berichten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
Is er dan iemand dit dit verhaal gelooft??
Sorry, helaas.
Ik snap dat dit soort ellende best kan gebeuren maar dit verhaal verwijs ik naar de afdeling "onzinnig".
Suzanne
Sorry, helaas.
Ik snap dat dit soort ellende best kan gebeuren maar dit verhaal verwijs ik naar de afdeling "onzinnig".
Suzanne
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Je doet precies wat de makers graag willen, verspreid die bagger toch niet verder.
- iones
- Zeer actief
Ik wil je dolgraag geloven Suzanne maar ik weet dat er zulke mensen bestaan. Ik zat ooit te facebooken, gewoon een beetje scrollen naar nieuwtjes. Kwam een spaanse tekst tegen die ik probeerde te vertalen. Er onder stond een filmpje dat uit zichzelf begon te spelen. Ik realiseerde me niet waar ik naar keek tot mijn blik op het filmpje viel. Ik was heel zwaar in shock en heb er slecht van kunnen slapen! Ik zou het filmpje nooit uit mezelf hebben aangeklikt. Ik heb het niet afgekeken omdat ik dat niet aan kon. Ik weet dus ook niet hoe het afgelopen is. De persoon die het filmpje gedeeld had, werd door mij geblokt. Ik zit er niet op te wachten om deze ellende te zien. Ik kan er vanaf mijn scherm niets aan veranderen. Ik zal dergelijke berichten ook nooit delen omdat ze in mijn kringen daar absoluut niet op zitten te wachten en er evenmin iets mee kunnen.
Maar de vrouw in dat filmpje leek wel op de vrouw op die foto's uit dit topic.
Ik volg dit topic omdat ik hoop op een berichtje dat ze gevonden is, met alle gevolgen van dien......
Maar de vrouw in dat filmpje leek wel op de vrouw op die foto's uit dit topic.
Ik volg dit topic omdat ik hoop op een berichtje dat ze gevonden is, met alle gevolgen van dien......
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen