Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Simpel koken voor je hond?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Simpel koken voor je hond?

Ongelezen bericht door malinois »

Ik voer diverse merken waaronder Dogmeat. Ik ben er idd ook tevreden over, idem over Degomeat waar in sommige varianten ook groente zit. Daily Meat vind ik ook een mooie kvv.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

laeken schreef:Ik ga dus op zoek naar een extra kvv ter afwisseling die in grotere en vooral goedkopere hoeveelheid te krijgen is.
Dat is een verstandig besluit
AfbeeldingAfbeelding
Soooof
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Soooof »

laeken schreef:Ik merk toch dat ik het niet zo zitten en op zoek ga naar een alternatieve kvv. Ik ga er echt voor deze twee tip top te verzorgen en vertrouw het niet. Ze zijn super klein en ik denk dat een pannekoek en friet voor mijn honden wel echt dingen gaan doen die ik niet wil. Ze zijn zo ontzettend gezond zoals het gaat en dan moet ik niet gaan sollen met hun gezondheid. Ik ga dus op zoek naar een extra kvv ter afwisseling die in grotere en vooral goedkopere hoeveelheid te krijgen is.
Kun je daar dan niet evt koolhydraten en/of groenten aan toevoegen? Dat doe ik in elk geval, niet omdat het me te duur is, want zo duur is onze kvv niet, maar omdat ik anders met kilo's per dag moet komen aanzetten om hem op gewicht te houden. Dus hij krijgt hier kvv en dan iets van wat wij over hadden. Rijst, pasta, allerlei groenten, net wat we hebben. Zijn favoriet is broccoli. :mrgreen:
Nevache
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse, Tervuerense, Groenendaeler, Galgo-mix, Spaans zwabbertje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Nevache »

Hier ook goede ervaringen met DailyMeat - stabiele consistentie (i.t.t. ervaring met bijv. Lotgering), enkelvoudig of compleet, veel verschillende diersoorten verkrijgbaar, niet overdreven duur.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”