Heeft moeite met:
Nachten. Hij ligt bij ons in de schuur en kan in de tuin voor als hij in de nacht zijn behoefte moet doen, maar begint desondanks vroeg te piepen, omdat hij in de buurt wil zijn.
Reden van herplaatsing:
Het nachtelijk piepen begint mij op te breken omdat ik hier steeds wakker van wordt. Ook mijn dochtertje van 5 wordt hier regelmatig wakker van. Ideaal zou zijn dat het volgende baasje een mandje op de slaapkamer zet. In ieder geval iemand die veel tijd aan Rick wil besteden, zodat hij als zijn knuffels kwijt kan.
Wat een vage reden van herplaatsing. Dan haal je dat beest toch naar binnen?! Ik vraag me af of hij 's nachts buiten zit omdat hij niet zindelijk is, ik zou niet weten waarom je hem anders niet in huis zou houden (overdag wel, 's nachts niet).
Die HHIN is er trouwens wel euh, aparter? op geworden... ik zat even te kijken naar waar die 'categorie 2' (en 1) op sloeg, maar wat een ingewikkeld gedoe zeg

. Je moet natuurlijk sowieso betalen daar om überhaupt te mogen reageren, maar dan kun je schijnbaar een (maandag)ochtendaccount krijgen. Ja echt, een ochtendaccount

. Als je dan wil reageren op een categorie 1 (of 2, weet niet meer welke) hond dan moet je je inplannen voor een belafspraak voor díe dag. Met je ochtendaccount kun je dus alleen 's ochtends plannen, staat de 'agenda' vol dan mag je de volgende dag weer proberen of je jezelf kunt inplannen

. Wat een fanfare, hou die hond maar lekker zelf met je ochtendaccountjes.