Kan iemand me vertellen hoe ik foto's kleiner kan maken? Ik moet er wel bijzeggen dat ik echt niet weet hoe ik het moet doen, liefst een simpele uitleg

Moderator: moderatorteam
Dank je ik zie al dat je de grootte kan wijzigenfenneke schreef:Normaal laat ik grote ongewijzigd maar als ze dan te groot zijn dan doe ik 17 inc monitor
In Postimage.org:Demi schreef: Ik wil foto's uploaden via postimage.org, maar dat lukt niet, omdat de foto's te groot zijn.
Kan iemand me vertellen hoe ik foto's kleiner kan maken? Ik moet er wel bijzeggen dat ik echt niet weet hoe ik het moet doen, liefst een simpele uitleg
Gedaan, maar blijft te groot ook geprobeerd bij 15 inch. Snap het niet, het is maar een simpele foto genomen met een telefoonNevache schreef:In Postimage.org:Demi schreef: Ik wil foto's uploaden via postimage.org, maar dat lukt niet, omdat de foto's te groot zijn.
Dat zegt niks, mijn fotos van mn telefoon zijn ook minstens 5 mbDemi schreef:Gedaan, maar blijft te groot ook geprobeerd bij 15 inch. Snap het niet, het is maar een simpele foto genomen met een telefoonNevache schreef:In Postimage.org:Demi schreef: Ik wil foto's uploaden via postimage.org, maar dat lukt niet, omdat de foto's te groot zijn.
Ik heb 15 inch geprobeerd, maar nog te groot. Ook voor websites/email en message boards geprobeerd, maar ik kan de foto niet uploaden. En de andere foto's wel, die zijn met dezelfde telefoon gemaakt. Ik ga het denk ik nooit snappenNevache schreef:En als je een van de kleinere opties die erboven staan kiest?
Dank je welNanna schreef:
Ziehier Dopey