Moritz wordt afgelebberd over z'n kop, oren, snuit, poten en daarna gaat ze zichzelf nog even "verzorgen".
Nu wil ik graag geloven dat ze dit doet omdat ze hem zo lief vindt (

Waarom doet ze dit zo extreem?
Moderator: moderatorteam
Ja, zou het een vorm van schijnzwangerschap kunnen zijn?Rataplan schreef:Hmm in mijn vroegere roedeltje likt Scooby (absolute alleenheerser)de twee anderen als hij er mee stopte, legde Rataplan nog zijn poot op Scooby en dan ging Scooby weer door met wassen met name zijn ogen en oren.
De oren van Scooby (redelijk groot te noemen) werden door een kat schoongemaakt die verdween er ook met zijn hele kop in![]()
Het lijkt een beetje moedergedragbij jouw Kaya. En dan wil het pupje (Moritz) weglopen en moeders haalt hem dan weer terug.
Ze zijn gewoon :piew die meidenjip007 schreef:hier zitten de teven de reuen altijd af te soppen , maar waarom :U
Sorry, ff offtopic: dat pupje in jouw onderschriftdobervriendin schreef:Hier vlapt Wijfie haar oor opzij en gaat dan voor Ike liggen zo ff schoon likken maat. En dat gaat echt met een beetje dwang van Wijfie. Nou scheelt het Cash begint er ook al aan en word ze sterio oren schoon gelikt.
nee hoor een volkomen normale rottieStang schreef: Afijn, het is dus vrij normaal begrijp ik. Kaya is een Rottweiler, lijkt op een Lab in haar gedragingen omdat ze gek op water en ballen is en nu is ze ook al een halve Dog omdat ze honden afsopt![]()
Wat heb ik toch in huis![]()