Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onweer zomaar ineens bang, voor mij een raadsel .
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Onweer zomaar ineens bang, voor mij een raadsel .
Onze 8 jarige Whippet Bora, is nooit bang geweest van onweer of wat dan ook, maar een paar jaar terug van de een op de anderen dag is ze doodsbang van onweer geworden?
Ze komt bijna dwars door de deur heen als wij slapen en het gebulder begint, hoeveel keren ik de deur al niet geverft hebt, maar ja dan maar naar boven halen dan mag ze op het bed slapen het bibberende hoopje .
Gr Bertus.
Ze komt bijna dwars door de deur heen als wij slapen en het gebulder begint, hoeveel keren ik de deur al niet geverft hebt, maar ja dan maar naar boven halen dan mag ze op het bed slapen het bibberende hoopje .
Gr Bertus.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Re: Onweer zomaar ineens bang, voor mij een raadsel .
Ja...ik had vroeger ook nooit hoogtevreesidorh schreef:Onze 8 jarige Whippet Bora, is nooit bang geweest van onweer of wat dan ook, maar een paar jaar terug van de een op de anderen dag is ze doodsbang van onweer geworden?
Gr Bertus.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- dobervriendin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dobers en hollanders
- Contacteer:
- ~Kimske
- Actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ik ook niet, sinds ik op de brug en de trap gelopen heb van het schip waar mijn man toe meevaarde, koopvaardij, ben ik bang van hoogtes.joe schreef:Ja...ik had vroeger ook nooit hoogtevrees :?idorh schreef:Onze 8 jarige Whippet Bora, is nooit bang geweest van onweer of wat dan ook, maar een paar jaar terug van de een op de anderen dag is ze doodsbang van onweer geworden?
Gr Bertus.
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb absoluut geen hoogte vrees, ik heb jaren lang op grote hoogtes staan werken, maar het vreemde is, ik keek van de week een video band van Nieuw Zeeland, waar ik toch van schrok, dat was een bus stop bij een stuwdam tussen Rotorua en de Waitomo grotten, ik klom met mijn camera op de smalle muur van de dam plm 20 cm breed, en liep filmende over de rand naar halve wegen de midden van de dam, je had een diepte van ongeveer zo.n 40 meter, en zo draai ik mij weer om op de rand en blijven filmen, en zo liep ik terug, het ging allemaal ontspannen en van zelf, maar toen ik de band bekeek, kreeg ik het werkelijk Spaans benauwd, en liep ik echt tegen mij zelf te schelden wat ben jij een stomme donder , dit zien op de TV was een hele anderen gewaarwording als daar op lopen.Mama Sanneke schreef:Ik ook niet, sinds ik op de brug en de trap gelopen heb van het schip waar mijn man toe meevaarde, koopvaardij, ben ik bang van hoogtes.joe schreef:Ja...ik had vroeger ook nooit hoogtevreesidorh schreef:Onze 8 jarige Whippet Bora, is nooit bang geweest van onweer of wat dan ook, maar een paar jaar terug van de een op de anderen dag is ze doodsbang van onweer geworden?
Gr Bertus.
Sanneke
Gr Bertus
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Jullie slapen 's nachts normaal niet of wel? :p:idorh schreef:Dat is heel goed mogelijk, maar dan moet het in de nacht gebeurd zijn, dat wij sliepen.dobervriendin schreef:Mijn Ike was ook nooit bang tot dat er op 1 nacht een hele harde donderslag kwam en zinsdien is hij bang. Is dit misschien ook bij jou hond gebeurt?
Gr Bertus.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wel maar Coby slaapwandeld.EvitaP schreef:Jullie slapen 's nachts normaal niet of wel? :p:idorh schreef:Dat is heel goed mogelijk, maar dan moet het in de nacht gebeurd zijn, dat wij sliepen.dobervriendin schreef:Mijn Ike was ook nooit bang tot dat er op 1 nacht een hele harde donderslag kwam en zinsdien is hij bang. Is dit misschien ook bij jou hond gebeurt?
Gr Bertus.
Gr Bertus.
- dobervriendin
- Zeer actief
- Contacteer:
Het ligt eraan wat voor dienst ik heb. Deze week zit ik dus altijd laat achter de computer.EvitaP schreef:Jullie slapen 's nachts normaal niet of wel? :p:idorh schreef:Dat is heel goed mogelijk, maar dan moet het in de nacht gebeurd zijn, dat wij sliepen.dobervriendin schreef:Mijn Ike was ook nooit bang tot dat er op 1 nacht een hele harde donderslag kwam en zinsdien is hij bang. Is dit misschien ook bij jou hond gebeurt?
Gr Bertus.

Groetjes van Dobervriendin haar en hollanders Haru en Kandalf
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat doe je in Godsnaam achter die computer, een beetje naar de stekkertjes kijken en gekleurde lichtjes.dobervriendin schreef:Het ligt eraan wat voor dienst ik heb. Deze week zit ik dus altijd laat achter de computer.EvitaP schreef:Jullie slapen 's nachts normaal niet of wel? :p:idorh schreef:Dat is heel goed mogelijk, maar dan moet het in de nacht gebeurd zijn, dat wij sliepen.dobervriendin schreef:Mijn Ike was ook nooit bang tot dat er op 1 nacht een hele harde donderslag kwam en zinsdien is hij bang. Is dit misschien ook bij jou hond gebeurt?
Gr Bertus.
Gr Bertus.
- dobervriendin
- Zeer actief
- Contacteer:
Tja het houd je bezig.idorh schreef:Wat doe je in Godsnaam achter die computer, een beetje naar de stekkertjes kijken en gekleurde lichtjes.dobervriendin schreef:Het ligt eraan wat voor dienst ik heb. Deze week zit ik dus altijd laat achter de computer.EvitaP schreef:Jullie slapen 's nachts normaal niet of wel? :p:idorh schreef: Dat is heel goed mogelijk, maar dan moet het in de nacht gebeurd zijn, dat wij sliepen.
Gr Bertus.
Gr Bertus.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik bedoel wat heb ja aan de achterzijde van de PC te zoeken.dobervriendin schreef:Tja het houd je bezig.idorh schreef:Wat doe je in Godsnaam achter die computer, een beetje naar de stekkertjes kijken en gekleurde lichtjes.dobervriendin schreef:Het ligt eraan wat voor dienst ik heb. Deze week zit ik dus altijd laat achter de computer.EvitaP schreef: Jullie slapen 's nachts normaal niet of wel? :p:
Gr Bertus.
Gr Bertus.
- dobervriendin
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij ben wakker tje moest na een heel druk weekend wel 2 keer kijken wat je bedoelde. Vind het wel een goeieidorh schreef:Ik bedoel wat heb ja aan de achterzijde van de PC te zoeken.dobervriendin schreef:Tja het houd je bezig.idorh schreef:Wat doe je in Godsnaam achter die computer, een beetje naar de stekkertjes kijken en gekleurde lichtjes.dobervriendin schreef:Het ligt eraan wat voor dienst ik heb. Deze week zit ik dus altijd laat achter de computer.
Gr Bertus.
Gr Bertus.