Hallo allemaal,
mijn naam is Anne. Heb zelf 2 honden en schrijf regelmatig over honden op https://www.volgendegeneratie.nl/kleine-honden/
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): border collie
labrador - Aantal honden: 2
Re: Hallo
Jezes, een hele bladzijde waarin 53 x word vermeld dat het om 'lieve, schattige, kleine hondjes gaat', en dan de lijst beginnen met "de Labrador".

Wat is het referentiekader van de schrijver? Een Duitse Dog?(...)dan is de labrador de perfecte kleine hond om mee te nemen tijdens je blokje om.

Zijn ze ook. Maar de pagina heet nota bene "Kleine honden"Kells schreef: Labradoodles en Beagles zijn ook leuk en schattig. Het referentiekader van de schrijver heb ik nog niet kunnen ontdekken.

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ah, ik heb dus altijd kleine hondjes gehad, met m'n vrij kleine labradorreu (54 cm) als eerste en grootste hond. Heb Boomer nooit klein gevonden. Hij was grote middelmaat tot groot, wat mij betreft. Iets groter dan Elco en Gait en je zit al bij de kleine middelmaatjes. Elco en Gait zijn grote kleine hondjes, wat mij betreft