Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gevonden
Moderator: moderatorteam
Gevonden
Pfffff ik denk dat ik het eindelijk gevonden heb bij Tirsa het voer tegen haar voedselallergie. Ja, fijn voer gekregen van de dierenarts maar na 'n half jaar wil madam d'r geen brokje meer van eten. Spuugt ze gewoon meteen weer uit. Niet overgeven. Nee brokje in de mond en dan 'n vies snoetjes en zo van die mot ik niet en ze gooit hem weer op de grond. Ze krijgt nu Lam en Rijst van Bento. Ze vindt hem lekker en sinds deze week geen jeuk en geschuur meer. Ze likt nog heel af en toe op d'r pootjes, maar we zitten pas in de 5de week van dit voer, dus ik heb nog geduld. Maar het ziet er de laatste dagen heel positief uit! pffffffff Enne, dit voer is ook een stuk goedkoper als dat van de dierenarts!
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Re: Gevonden
Wat fijn voor je.Neeltje schreef:Pfffff ik denk dat ik het eindelijk gevonden heb bij Tirsa het voer tegen haar voedselallergie. Ja, fijn voer gekregen van de dierenarts maar na 'n half jaar wil madam d'r geen brokje meer van eten. Spuugt ze gewoon meteen weer uit. Niet overgeven. Nee brokje in de mond en dan 'n vies snoetjes en zo van die mot ik niet en ze gooit hem weer op de grond. Ze krijgt nu Lam en Rijst van Bento. Ze vindt hem lekker en sinds deze week geen jeuk en geschuur meer. Ze likt nog heel af en toe op d'r pootjes, maar we zitten pas in de 5de week van dit voer, dus ik heb nog geduld. Maar het ziet er de laatste dagen heel positief uit! pffffffff Enne, dit voer is ook een stuk goedkoper als dat van de dierenarts!

Hoop voor je dat ze het er goed op blijt doen. Zal voor je duimen

Onze Plooi heeft ook een voedsel allergie en wij hebben ook heel lang moeten zoeken voordat we het juiste voer hadden. Zij wilde ook niet dat voer van de dierenarts eten. Hebben een tijdje zelf voor haar gekookt/bereid. Plooi kan wel weer tegen versvlees van Prins en energique. Van Duck krijgt ze ook verschrikkelijk veel jeuk.
Melanie en de peitjes

Re: Gevonden
Ik heb nog wat Rodi liggen die ze 1 keer in de week krijgt, daarna wil ik gewoon 1 keer in de week 'n kipfiletje voor d'r koken. Met wat verse kruiden in het water wordt het best een lekker kippetje en ik heb meteen kippesoep.shinkai schreef:Wat fijn voor je.Neeltje schreef:Pfffff ik denk dat ik het eindelijk gevonden heb bij Tirsa het voer tegen haar voedselallergie. Ja, fijn voer gekregen van de dierenarts maar na 'n half jaar wil madam d'r geen brokje meer van eten. Spuugt ze gewoon meteen weer uit. Niet overgeven. Nee brokje in de mond en dan 'n vies snoetjes en zo van die mot ik niet en ze gooit hem weer op de grond. Ze krijgt nu Lam en Rijst van Bento. Ze vindt hem lekker en sinds deze week geen jeuk en geschuur meer. Ze likt nog heel af en toe op d'r pootjes, maar we zitten pas in de 5de week van dit voer, dus ik heb nog geduld. Maar het ziet er de laatste dagen heel positief uit! pffffffff Enne, dit voer is ook een stuk goedkoper als dat van de dierenarts!![]()
![]()
![]()
Hoop voor je dat ze het er goed op blijt doen. Zal voor je duimen![]()
![]()
Onze Plooi heeft ook een voedsel allergie en wij hebben ook heel lang moeten zoeken voordat we het juiste voer hadden. Zij wilde ook niet dat voer van de dierenarts eten. Hebben een tijdje zelf voor haar gekookt/bereid. Plooi kan wel weer tegen versvlees van Prins en energique. Van Duck krijgt ze ook verschrikkelijk veel jeuk.