Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandeling Panbos bij Utrecht / zaterdag 17 april!!!!

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

joe schreef:
Stang schreef:
Niekie schreef:Mij maakt het ook niet zoveel uit waar we gaan wandelen.....misschien toch maar in de buurt van Utrecht dan, omdat er anders een aantal mensen niet meegaan.

Caroline, we hadden nog niet afgesproken voor de ochtend of middag...ik heb wel gevraagd of mensen een voorkeur hebben, maar nog geen reacties....liever de middag dus?? :mrgreen:
Geldt dit voor iedereen?
Ik denk dat je beter een knoop kan doorhakken over waar en welke datum :? Met zoveel mensen kom je er nooit goed uit..... tenminste, is mijn idee hoor ;)
Datum en tijd: 17 april, 14:00 uur.
Plaats: Hoofdingang landgoed Beerschoten: De Holle Bilt 6, De Bilt.
Vanuit Zeist halte Biltse Hoek, vanuit Utrecht halte ’t tunneltje / De Bilt. Vanaf halte ’t Tunneltje is het nog 20 minuten lopen naar landgoed Beerschoten (volg bebording).

http://www.hondenwandelweb.nl/utrecht/panbos.shtml
en klik dan op de website in deze website voor meer info...
We beginnen bij het koffiehuis en eindigen daar ook :mrgreen:

PS: Wie heeft hier al meer gelopen????????
Esther, is die "hoofdingang" makkelijk te vinden, staan er borden o.i.d.?
Ik ben er altijd zo goed in :roll:
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ik denk niet dat het met deze locatie mij gaat lukken om mee te gaan. Ik heb de pech dat ik nou niet bepaald in de buurt van enig centraal punt woon :jank:

Ik heb net even gekeken hoe ik er kom vanaf hier met het openbaar vervoer, en dan ben ik bijna 2 1/2 uur onderweg, en dat vind ik toch wel wat te lang in de bus, trein, bus. Daarbij rijden hier op zaterdag de bussen maar eens in het uur, dus met een beetje pech kan ik op de terugreis een uur op de bus gaan staan wachten......

Vind het erg jammer, maar die Gaasperplas wandeling moet wel een stuk beter lukken qua afstand.
Afbeelding
joe
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door joe »

Niekie schreef:Esther, is die "hoofdingang" makkelijk te vinden, staan er borden o.i.d.?
Ik ben er altijd zo goed in :roll:
Ik zou het niet weten :mrgreen: Ben er ook nog nooit geweest, maar afgaande op de informatie van de website, staat het idd met borden aangegegeven.

Als je via routemaster/routenet de route uitprint moet het lukken ;)
Ik werk vaak met routeplanners en gaat altijd goed.

13:00 mag voor mij ook, maar ik dacht dat 14:00 beter uit zou komen i.v.m. het middageten.

Ik kan ook wel iemand van het station afhalen, maar dan wel 1 persoon met een klein hondje dat op schoot past, want de hond zit bij mij op de achterbank :mrgreen:

PS: Misschien ook handig dat we mobiele nummers via pb uitwisselen, voor het geval iemand de plaats niet kan vinden.
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

Leuk, is voor mij een uur rijden volgens routeplanner.
En mijn ervaring is dat ik daar makkelijk 15 a 20 minuten van aftrekken ;) Ook al houd ik me keurig aan de snelheid....
Ik moet alles nog even kortsluiten hier thuis, maar dat moet lukken ;)

Ik bedenk opeens dat ik Diesel net heb weggebracht voor het weghalen van dat bultje :? ik neem aan dat ik over anderhalve week toch wel weer gewoon met hem zo'n wandeling kan maken...?
Niekie
Zeer actief

Jammer Marloes, dat je niet mee kunt.....maar ik zie je waarschijnlijk dan wel bij de Gaasperplas-wandeling!

Esther: ja, misschien zijn er mensen die 13.00 uur geen geschikte tijd vinden inderdaad. Nogmaals iedereen: spreken jullie liever om 13.00 of 14.00 uur af??

Daan: lekker uurtje rijden met die nieuwe auto van je ;) .
Ik denk dat het wel kan met Diesel, maar vraag het anders voor de zekerheid even aan je dierenarts. Ik wist niet dat hij een bultje had, trouwens. Wat dan??
Groetjes Anique

Afbeelding
Daan

Niekie schreef:Jammer Marloes, dat je niet mee kunt.....maar ik zie je waarschijnlijk dan wel bij de Gaasperplas-wandeling!

Esther: ja, misschien zijn er mensen die 13.00 uur geen geschikte tijd vinden inderdaad. Nogmaals iedereen: spreken jullie liever om 13.00 of 14.00 uur af??

Daan: lekker uurtje rijden met die nieuwe auto van je ;) .
Ik denk dat het wel kan met Diesel, maar vraag het anders voor de zekerheid even aan je dierenarts. Ik wist niet dat hij een bultje had, trouwens. Wat dan??
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=40788
Niekie
Zeer actief

O, ik zie het Daan. Jeetje, best wel schrikken, zeg! Ehm, is Diesel nu bij de Da? :cry:
Wanneer mag je hem ophalen?
Groetjes Anique

Afbeelding
Daan

Hij is inmiddels weer thuis, ik heb hem een half uur geleden opgehaald.
Hij is zielig :cry2: en een flinke jaap in zijn elleboog.
Goede nieuws, hechtingen mogen er de 16-e uit. ;)
Niekie
Zeer actief

Als het goed is gaan de volgende mensen mee:

"Takkie" met ?? honden
Esther met Joe en Boy
Caroline met Kaya en Moritz
Eline met Nelson (en Laika?)
Daan met Diesel
Rob en Stephan met 5 (??) honden
Anique met Doerak

De volgende mensen gaan misschien mee (graag nog even een berichtje posten hier :-D ):
Karen met de 3 doggen
Pascal met 2 (??) honden
Suzanne met Lucky en Lana

Klopt he??
Groetjes Anique

Afbeelding
toran
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toran »

Niekie schreef: Rob en Stephan met 5 (??) honden
We nemen in ieder geval Chaya mee. Over Nina twijfelen we nog.
Zij kan namelijk fel op honden zijn omdat ze soms wat onzeker is, maar de keer dat ze mee was naar een forumwandeling had ze zich keurig gedragen (het is meestal 1 op 1 als ze fel is en niet in een groep).
Is het goed als we haar meenemen? We kunnen haar altijd alsnog aanlijnen..
Banjer en Kanjer is ook nog onbekend want die horen bij mijn ouders thuis in purmerend en wij zitten in Alkmaar :-D.
Ga er maar van uit dat we in ieder geval twee honden meenemen ook vanwege het openbaar vervoer we laten nog wel ff weten welke twee :ok:
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

misschien willen wij dan ook wel mee...mits niemand er bezwaar tegen heeft natuurlijk...
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Heb zelf geen rijbewijs, maar ga vanavond Rob even vragen of ie zin heeft. Zo ja, dan komen wij ook met Tommie! ;)
Niekie
Zeer actief

toran schreef:
Niekie schreef: Rob en Stephan met 5 (??) honden
We nemen in ieder geval Chaya mee. Over Nina twijfelen we nog.
Zij kan namelijk fel op honden zijn omdat ze soms wat onzeker is, maar de keer dat ze mee was naar een forumwandeling had ze zich keurig gedragen (het is meestal 1 op 1 als ze fel is en niet in een groep).
Is het goed als we haar meenemen? We kunnen haar altijd alsnog aanlijnen..
Banjer en Kanjer is ook nog onbekend want die horen bij mijn ouders thuis in purmerend en wij zitten in Alkmaar :-D.
Ga er maar van uit dat we in ieder geval twee honden meenemen ook vanwege het openbaar vervoer we laten nog wel ff weten welke twee :ok:
Wat mij betreft kan Nina gewoon mee hoor, Doerak is niet echt onder de indruk van felle honden ;)
Ik weet niet hoe de rest erover denkt...
Groetjes Anique

Afbeelding
Niekie
Zeer actief

lies schreef:misschien willen wij dan ook wel mee...mits niemand er bezwaar tegen heeft natuurlijk...
Met een Bullterriër??! Nee, dat mag niet... ;) :mrgreen:
Nee, natuurlijk is dat geen bezwaar! Gezellig als je meegaat!
Groetjes Anique

Afbeelding
Niekie
Zeer actief

miekmiek schreef:Heb zelf geen rijbewijs, maar ga vanavond Rob even vragen of ie zin heeft. Zo ja, dan komen wij ook met Tommie! ;)
Leuk Annemieke, als je meegaat! Ik heb even op je site gekeken, om uit te vinden waar je woont, maar kan het niet vinden. Waar woon je?
Leuk om een foto van je te zien trouwens...had je me heel anders voorgesteld, ouder of zo (waarom weet ik eigenlijk niet :roll: ). Leuke foto's op je site....van kleine Tom en een trots bazinnetje!
Groetjes Anique

Afbeelding
Niekie
Zeer actief

Niekie schreef:
miekmiek schreef:Heb zelf geen rijbewijs, maar ga vanavond Rob even vragen of ie zin heeft. Zo ja, dan komen wij ook met Tommie! ;)
Leuk Annemieke, als je meegaat! Ik heb even op je site gekeken, om uit te vinden waar je woont, maar kan het niet vinden. Waar woon je?
Leuk om een foto van je te zien trouwens...had je me heel anders voorgesteld, ouder of zo (waarom weet ik eigenlijk niet :roll: ). Leuke foto's op je site....van kleine Tom en een trots bazinnetje!
Ik zie het al: Schiedam. Nou, dan kan ik je niet aanbieden om mee te rijden, helaas. Hopelijk heeft Rob ook zin om mee te gaan!
Groetjes Anique

Afbeelding
lies
Zeer actief

Ongelezen bericht door lies »

Met een Bullterriër??! Nee, dat mag niet...
hahaha
deze zijn (on)opgevoed hoor!!! anders zou ik er niet over denken om mee te gaan... :mrgreen:
Pascal
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pascal »

Sorry, maar uitgerekend de 17e kan ik niet...
Wel een pluspunt, dan hoeven jullie geen rekening te houden met mijn reisafstand ;)
Misschien een volgende keer 8)
Groetjes, Pascal

Afbeelding
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Niekie schreef:Als het goed is gaan de volgende mensen mee:

"Takkie" met ?? honden
Esther met Joe en Boy
Daan met Diesel
Anique met Doerak

De volgende mensen gaan misschien mee (graag nog even een berichtje posten hier :-D ):
Karen met de 3 doggen
Pascal met 2 (??) honden

Klopt he??
Hoi Anique,

Ja, wat mij betreft, klopt het. Ik laat nog weten of het me lukt om mee te gaan.
Ik moest wel lachen dat iedereen met honden kom en ik met doggen! :mrgreen: Dat zeggen doggenmensen namelijk ook altijd: je hebt honden en doggen! ;)
toran
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toran »

Ow wel leuk hor die mensen zo te zien hebben we al van alles wat qua hondenrassen, is er nog wat meer bekend ook over het pendellen vanaf de stations?? voor de mensen die met het ov komen en de exacte tijd enz enz enz????.
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
Niekie
Zeer actief

Scooby schreef:
Niekie schreef:Als het goed is gaan de volgende mensen mee:

"Takkie" met ?? honden
Esther met Joe en Boy
Daan met Diesel
Anique met Doerak

Karen met de 3 doggen
Pascal met 2 (??) honden

Klopt he??
Hoi Anique,

Ja, wat mij betreft, klopt het. Ik laat nog weten of het me lukt om mee te gaan.
Ik moest wel lachen dat iedereen met honden kom en ik met doggen! :mrgreen: Dat zeggen doggenmensen namelijk ook altijd: je hebt honden en doggen! ;)
Zie! Zonder het te weten praat ik al helemaal mee in het doggen-jargon!
Vind het zo leuk klinken ook: doggen!
Groetjes Anique

Afbeelding
Niekie
Zeer actief

toran schreef:Ow wel leuk hor die mensen zo te zien hebben we al van alles wat qua hondenrassen, is er nog wat meer bekend ook over het pendellen vanaf de stations?? voor de mensen die met het ov komen en de exacte tijd enz enz enz????.
Wat tijd betreft: iedereen moet nog even doorgeven of de voorkeur uitgaat naar 13.00 of 14.00 uur.
Mijn voorkeur eigenlijk 13.00 uur, maar Esther dacht dat dat misschien lastig was i.v.m. lunchtijd....

Pendellen vanaf de stations: bedoel je met iemand meerijden? Ik heb wel plek, maar maar één mensenplek. Of Rob of jij moet in de kofferbak bij de doggies :roll:
Groetjes Anique

Afbeelding
Daan

pendelen vanaf station, kan bij mij prima, zo'n kippeneitje.
Diesel zit achter een een hondenrek. Een kwartiertje hysterisch doen mag.
Ik heb veel ruimte in de auto,
Dus als er nou ook nog even een lijstje komt met mensen en honden die van het station opgepikt moeten worden...

Ik houd een heel kleine slag om de arm, ivm de elleboog van Diesel.
Maar als ik zie hoe hij nu is, afgezien van die wond dan, komt dat helemaal goed.

Denken jullie wel aan water voor de honden.
En wat doen we , na afloop koffie drinken in het koffiehuis, of zelf meenemen. ( voor de autorijders dan, OV-ers hoeven nog niet extra te sjouwen)
Laatst gewijzigd door Daan op 07 apr 2004 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Daan

Ik vind 13.00 een prachtige tijd.
Ik neem wel een boterhammetje mee voor onderweg.
Daan

lies schreef:
Met een Bullterriër??! Nee, dat mag niet...
hahaha
deze zijn (on)opgevoed hoor!!! anders zou ik er niet over denken om mee te gaan... :mrgreen:
hahaha, zal je zien dat de goldens gaan knokken :p:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

tis me niet helemaal duidelijk, maar aan de titel te lezen gaan jullie naar het panbos...

we zijn daar laatst met een groep geweest, heerlijk wandelen hoor, mooi bos!

maar je kunt het beste verzamelen bij ingang panbos, niet bij de hoofdingang, daar moeten de honden aan de lijn, een flink stuk en daar lopen koeien los.....

vanaf die andere parkeerplaats is het gelijk hop los, ideaal, en ook het koffiehuis....hmm hahha nee das helemaal niks, super klein met 1 koffieautomaat, wel is er daar een van der valk en daar mag je met de honden komen, wij zijn er met 14 man en 16 honden geweest!!
van de valk ligt wel weer bij de hoofdingan in de buurt...dus dan zouden jullie ff na het wandelen met de auto daar heen moeten, klein stukkie maar hoor!!

nou iig veel plezier!!!
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Takkie »

Aah jammer dan kan ik niet mee....Ik moet om 17.00 uur ergens anders zijn, dus dat ga ik denk ik niet redden.
Jammer, had wel graag mee gewild.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik ga ff kijken of ik vrij ben dan wil ik ook wel mee.
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

Als er iemand is die mij van het station af kan halen wil ik ook wel mee.

groetjes
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Niekie schreef:
Niekie schreef:
Ik zie het al: Schiedam. Nou, dan kan ik je niet aanbieden om mee te rijden, helaas. Hopelijk heeft Rob ook zin om mee te gaan!
Ho wacht, woon niet meer in Schiedam, maar ben verhuist naar Emmeloord! En tja...ik klink waarschijnlijk ouder en wijzer dan dat ik ben... :mrgreen:

Rob heeft in principe wel zin, nu hangt het er alleen nog van af of hij die week geen grote klant krijgt (eigen bedrijf) want dat zou dan roet in het eten gooien. Maar zo als het er nu uitziet kunnen we waarschijnlijk wel mee! :ok: Owh, en de tijd maakt me niet uit.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”