Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Volgens mij gaan het echt enorm leuke hondjes worden
Wat ik me nog wel afvraag als mensen de fokker gaan bellen. Wat verwachten ze dan?! Dat de fokker op hoge poten zijn/haar hond terug gaat eisen of zo? Jij gaat zomaar met de hond die je gewoon gekocht hebt en die nu dus van jou is en waar ik geen moer meer over te zeggen heb een nest doen! En dan een dekking met een ander ras?! Hoe durf je! Ik eis nu de hond terug. Punt! Moet ik me daar zoiets bij voorstellen?!
De fokster van Ayla hoefde er geloof ik ook al niet meer op te rekenen nog een stamboomhond te kunnen kopen, want hoe durfde ze haar stamboomteef te laten dekken door een ordinaire stamboomloze fik!
De AHT is een naakt variant van de rat terriër, alleen iets gematigder qua felheid.
Taxi is voor zijn ras aan de grote kant met zijn 12kg is het nog steeds een klein hondje. Maar qua karakter ontzettend baasgericht, blij, werklustig en enthousiast is alles wat hij met mij samen mag doen.
Niet snel van slag maar trekt zich wel wat aan wat ik ergens van vind. Ik kan m sturen door een wenkbrauw op te trekken.
Voor mij een perfect hondje.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Zamunda schreef:Ik moet zo lachen om die springvlo zodra ze uit het water is . Het filmpje van de buiteling had ik al eens gezien maar volgens mij had ik Ravi toen nog niet, nu valt het verschil in rennen me enorm op. Ravi rent heel snel (natuurlijk) maar volgens mij niet met dezelfde techniek als Mira.
Dit is wel in hoog gras. Dan krijg je meer knie-actie.
Misschien is dat het?
Daar kan wel wat inzitten inderdaad, toch denk ik dat het alsnog echt anders is. Ik heb vanmiddag een filmpje gemaakt en wat ik zo gauw aan verschil zie is dat Mira een veel langer zweefmoment heeft, zich veel meer uitstrekt en haar achterpoten veel verder voor haar voorpoten neerplant. Ik moet het nog goed naast elkaar zetten maar volgens mij is het verschil echt groot!
Cleva schreef:Het kan me niet zoveel schelen wat andere mensen vinden.
Mijn doel is om gezonde hondjes te fokken. Zonder nijd, zonder angst, niet te bedeesd om mee te doen en op harmonie gericht. En dat ze er dan leuk uitzien.
Wie daar iets over te zeuren heeft die doet dat maar.
Ik weet dat ik, voor wat betreft pretnesten, als azijnzeiker door het leven ga, maar in mijn ogen is dit geen pretnest. Weloverwogen en gekeken naar wat past.
Ga dit nest zeker volgen, ben zo benieuwd naar de honden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Lijkt me een mooie kruising hoor! Taxi lijkt me van wat ik over hem lees een erg leuk reutje en Mira is een ontzettend leuke en vreselijk lieve whippet. Mooie combinatie dit en ik ben nu al erg benieuwd naar hoe de pups zullen zijn.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Ja precies dat. Ik vind het mooi dat je daar zo op let. Gaan vast en zeker fijne hondjes worden. Dat je daar zo op let is wel bijzonder, dat zie ik tenminste niet zo vaak als belangrijkste criteria. En dat is precies wat ik zo mooi vind aan deze kruising, het hele plaatje past.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Cleva schreef:De eerste kandidaten melden zich. Fijn!
Het lijkt me leuk om een keer een wandeling te organiseren voor mensen die met Mira kennis willen maken. Je eigen honden mogen natuurlijk ook mee als je dat wil.
Is vrijblijvend hoor. Je hoeft je nergens voor op te geven. Maar dan zie je wat voor hondje het is.
Eventueel wil ik dan ook wel mee met Taxi....
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
Nanna schreef:Ik zag deze pups te koop staan. Whippet x dwergpoedel.
Krijg je leuke ruwharige hondjes van
Misschien iets voor de volgende keer Kiek dan
Leuk! En ik vind die dekreu ook erg mooi zelf. Lekker fel om te zien.
Nanna schreef:Ik zag deze pups te koop staan. Whippet x dwergpoedel.
Krijg je leuke ruwharige hondjes van
Misschien iets voor de volgende keer Kiek dan